Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava

PDF
Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava - Autoline
Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava | Kuva 1 - Autoline
Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava | Kuva 2 - Autoline
Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava | Kuva 3 - Autoline
Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava | Kuva 4 - Autoline
Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava | Kuva 5 - Autoline
Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava | Kuva 6 - Autoline
Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava | Kuva 7 - Autoline
Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava | Kuva 8 - Autoline
Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava | Kuva 9 - Autoline
Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava | Kuva 10 - Autoline
Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava | Kuva 11 - Autoline
Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava | Kuva 12 - Autoline
Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava | Kuva 13 - Autoline
Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava | Kuva 14 - Autoline
Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava | Kuva 15 - Autoline
Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava | Kuva 16 - Autoline
Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava | Kuva 17 - Autoline
Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava | Kuva 18 - Autoline
Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava | Kuva 19 - Autoline
Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava | Kuva 20 - Autoline
Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava | Kuva 21 - Autoline
Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava | Kuva 22 - Autoline
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/22
PDF
199 500 €
Nettohinta
241 395 €
Bruttohinta
Ota yhteyttä myyjään
Merkki: Scania
Malli: R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED!
Tyyppi: koukkulava
Ensimmäinen rekisteröinti: 2024-06-24
Kilometrimäärä: 153 km
Kantavuus: 22 794 kg
Nettopaino: 14 206 kg
Bruttopaino: 37 000 kg
Sijainti: Alankomaat ANDELST6553 km to "United States/Columbus"
Myyjän varastotunnus: 44001
Leasing on mahdollista
Julkaistu: yli 1 kuukausi
Kuvaus
Kokonaismitat: 8,9 m × 2,5 m × 3,6 m
Moottori
Teho: 460 HV (338 kW)
Polttoaine: diesel
Tilavuus: 12 742 cm³
Euro: Euro 6
Vaihdelaatikko
Tyyppi: automaattinen
Akselit
Akselit: 4
Akselikokoonpano: 8x4
Jousitus: jousi/ilma
Akseliväli: 3 600 mm
Paripyörät
Ensimmäinen akseli: 385/65 22.5
Toinen akseli: 315/80 22.5
Kolmas akseli: 315/80 22.5
Neljäs akseli: 315/80 22.5
Jarrut
ABS
EBS
Retarder
Ohjaamo ja mukavuus
Vakionopeudensäädin (tempomat)
Jääkaappi
Häikäisysuoja
Lisävalinnat
Ilmastointi
Sähkökäyttöiset ikkunat
Multimedia
Autoradio
Turvallisuusominaisuudet
Tasauspyörästön lukitus
Lisävarusteet
PTO
Kunto
Kunto: uusi

Lisätietoja — Uudet Scania R 460 8x4 Retarder VDL 30 Ton haakarmsysteem NEW AND UNUSED! koukkulava

Suomi
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Euro 6
- Kattoluukku
- Keskikäsinoja
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- Central armrest
- Coupling 40 mm
- Euro 6
- Liftable and steering axle
- Rental container truck
- Roof hatch
- Warning lights

= Remarks =

- NEW AND UNUSED!

- VDL 30 Ton hooklift system (type S 30 6400)
- System length 640 cm
- Adjustable hook height (145 cm -157 cm)
- Retarder system (type TMS)
- 10 Ton front axle
- Hydraulic rear bumper
- Navigation system
- Diesel engine DC 13 175/460 HP
- Engine management system EMS10
- Common Rail injection system
- Gearbox G25CM1
- Aluminum fuel tank 395 liters
- Refrigerator

= More information =

General information
Number of doors: 2
Cab: day
Registration number: 46-BXZ-1

Transmission
Transmission: OptiCruise 2p, Automatic

Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/65 22.5; Max. axle load: 10000 kg; Steering
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 9500 kg; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 9500 kg; Reduction: single reduction
Rear axle 3: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering

Interior
Number of seats: 2

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
- Euro 6
- Алуминиев горивен резервоар
- Люк на тавана
- Централен подлакътник
- Euro 6
- Hliníková palivová nádrž
- Středová loketní opěrka
- Střešní okno
= Weitere Optionen und Zubehör =

- AHK 40 mm
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachluke
- Euro 6
- Hebbare gelenk asche
- Mittelarmlehne
- Vermietung abrollkipper

= Anmerkungen =

- NEU UND UNBENUTZT!

- VDL 30 Tonnen des Abrollkipper (Typ S 30 6400)
- Systemlänge 640 cm
- Einstellbare Hakenhöhe (145 cm - 157 cm)
- Retarder system (Typ TMS)
- 10-Tonnen des Vorderachse
- Hydraulische Unterfahrschutz
- Navigationssystem
- Dieselmotor DC 13 175/460 PS
- Motor management system EMS10
- Common Rail Einspritzsystem
- Getriebe G25CM1
- Aluminium-Kraftstofftank 395 Liter
- Kühlschrank

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Kennzeichen: 46-BXZ-1

Getriebe
Getriebe: OptiCruise 2p, Automatik

Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 22.5; Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 3: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt

Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Euro 6
- Midterarmlæn
- Taglem

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 46-BXZ-1

Transmission
Transmission: OptiCruise 2p, Automatisk

Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 22.5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj

Interiør
Antal sæder: 2

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Euro 6
- Άνοιγμα οροφής
- Κεντρικό μπράτσο
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
= Más opciones y accesorios =

- Camión portacontenedores de alquiler
- Depósito de combustible de aluminio
- Eje trasero elevable y direccional
- Escotilla de techo
- Euro 6
- Reposabrazos central

= Comentarios =

- ¡NUEVO Y SIN USO!

- Sistema de gancho VDL de 30 toneladas (tipo S 30 6400)
- Longitud del sistema 640 cm.
- Altura del gancho ajustable (145 cm -157 cm)
- Sistema retardador (tipo TMS)
- Eje delantero de 10 toneladas
- Parachoques trasero hidráulico
- Sistema de navegación
- Motor diésel DC 13 175/460 CV
- Sistema de gestión del motor EMS10
- Sistema de inyección Common Rail
- Caja de cambios G25CM1
- Depósito de combustible de aluminio de 395 litros.
- Refrigerador

= Más información =

Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Matrícula: 46-BXZ-1

Transmisión
Transmisión: OptiCruise 2p, Automático

Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 22.5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección

Interior
Número de plazas sentadas: 2

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
= Plus d'options et d'accessoires =

- Camion porteconteneur à louer
- Essieu derrière elevable et directionel
- Euro 6
- Réservoir de carburant en aluminium
- Support bras intermédiaire
- Trappe de toit

= Remarques =

- NOUVEAU ET INUTILISÉ !

- Système de levage à bras VDL 30 tonnes (type S 30 6400)
- Longueur du système 640 cm
- Hauteur du crochet réglable (145 cm -157 cm)
- Système ralentisseur (type TMS)
- Essieu avant de 10 tonnes
- Pare-chocs arrière hydraulique
- Système de navigation
- Moteur Diesel DC 13 175/460 CV
- Système de gestion moteur EMS10
- Système d'injection Common Rail
- Boîte de vitesses G25CM1
- Réservoir de carburant en aluminium 395 litres
- Réfrigérateur

= Plus d'informations =

Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 46-BXZ-1

Transmission
Transmission: OptiCruise 2p, Automatique

Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 22.5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction

Intérieur
Nombre de places assises: 2

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
- Aluminijski spremnik goriva
- Euro 6
- Krovni otvor
- Središnji naslon za ruku
- Alumínium üzemanyagtartály
- Euro 6
- Középső kartámasz
- Tetőablak
- Botola
- Bracciolo centrale
- Euro 6
- Serbatoio del carburante in alluminio
= Aanvullende opties en accessoires =

Exterieur
- Aluminium brandstoftank

Infotainment
- Multimedia systeem

Interieur
- Armsteun
- Dakluik

Overige
- Euro 6
- Hefbare gestuurde naloopas
- Huur Container wagen
- Vangmuil 40 mm
- Zwaailampen

= Bijzonderheden =

- NIEUW EN ONGEBRUIKT!

- VDL 30 Ton haakarmsysteem (type S 30 6400)
- Systeemlengte 640 cm
- Verstelbare haakhoogte (145 cm -157 cm)
- Retarder systeem (type TMS)
- 10 Ton vooras
- Hydraulische achterbumper
- Navigatiesysteem
- Dieselmotor DC 13 175/460 HP
- Engine management systeem EMS10
- Injectiesysteem Common Rail
- Versnellingsbak G25CM1
- Aluminium brandstoftank 395 Liter
- Koelkast

= Bedrijfsinformatie =

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Kenteken: 46-BXZ-1

Transmissie
Transmissie: OptiCruise 2p, Automaat

Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/65 22.5; Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 9500 kg; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 9500 kg; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 3: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
- Drivstofftank i aluminium
- Euro 6
- Midtre armlene
- Takluke
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Euro 6
- Luk dachowy
- Podłokietnik

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 46-BXZ-1

Skrzynia biegów
Pędnia: OptiCruise 2p, Automat

Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy

Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
= Opções e acessórios adicionais =

- Apoio de braço central
- Depósito de combustível em alumínio
- Escotilha do tejadilho
- Euro 6

= Mais informações =

Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Número de registo: 46-BXZ-1

Transmissão
Transmissão: OptiCruise 2p, Automática

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 22.5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Redução: redução simples
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção

Interior
Número de bancos: 2

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Cotieră centrală
- Euro 6
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Trapă de plafon
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Грузовик для аренды
- Евро 6
- Люк на крыше
- Подъемная и управляемая ось
- Сигнальные маяки
- Фаркоп 40 мм
- Центральный подлокотник

= Примечания =

- VDL 30 тонн (тип S 30 6400)
- Длина системы 640 см
- Высота захвата 145 см (регулируется по высоте)
- Выдвижной задний бампер
- Дизельный двигатель DC 13 175/460 л.с.
- Система управления двигателем EMS10
- Система впрыска Common Rail
- Коробка передач G25CM1
- Система ретардер (тип TMS)
- Алюминиевый топливный бак 395 литров
- 10-тонный передний мост
- НОВАЯ И НЕИСПОЛЬЗОВАННАЯ!

= Дополнительная информация =

Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 46-BXZ-1

Трансмиссия
Трансмиссия: OptiCruise 2p, Автоматическая

Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 385/65 22.5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Редуктор: один редуктор
Задний мост 3: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление

Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Euro 6
- Hliníková palivová nádrž
- Stredová lakťová opierka
- Strešný otvor
= Extra tillval och tillbehör =

- Armstöd i mitten
- Bränsletank av aluminium
- Euro 6
- Taklucka

= Ytterligare information =

Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Registreringsnummer: 46-BXZ-1

Transmission
Transmission: OptiCruise 2p, Automatisk

Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 385/65 22.5; Max. axellast: 10000 kg; Styrning
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 9500 kg; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 9500 kg; Minskning: enda minskning
Bakaxel 3: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning

Interiör
Antal sittplatser: 2

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- Alüminyum yakıt deposu
- Euro 6
- Orta kol dayanağı
- Tavan kapağı
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Turvallisuusvinkkejä
Myyjän tarkistaminen

Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.

Hinnan tarkastaminen

Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.

Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.

Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.

Epäilyttävä ennakkomaksu

Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.

Maksupetoksia voi tapahtua esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
  • Ennakkomaksu
  • Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
  • Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
  • Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
  • Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
  • Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
  • Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
  • Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Löysitkö virheen?
Ilmoita epäilyttävistä tapauksista meille
Turvallisuusvinkkejä
PDF
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
49 500 € Netto
2009
244 337 km
Teho 379 HV (279 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 18 615 kg Akselikokoonpano 8x4 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Andelst
CLEANMAT
14 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
49 500 € Netto
2015
482 987 km
Teho 451 HV (331 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 22 430 kg Akselikokoonpano 8x2 Jousitus ilma/ilma
Alankomaat, Andelst
CLEANMAT
14 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
85 000 € Netto
2020
251 938 km
Euro Euro 6 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 6x2
Alankomaat, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
215 000 € Netto
2025
280 km
Teho 530 HV (390 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 21 981 kg Akselikokoonpano 8x2
Alankomaat, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
215 000 € Netto
2024
250 km
Teho 530 HV (390 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 22 011 kg Akselikokoonpano 8x2
Alankomaat, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
155 000 € Netto
2025
447 km
Teho 430 HV (316 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 20 447 kg Akselikokoonpano 8x4 Jousitus ilma/ilma
Alankomaat, Andelst
CLEANMAT
14 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
39 950 € Netto
2017
1 172 955 km
Teho 580 HV (426 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 25 250 kg Akselikokoonpano 6x2 Jousitus ilma/ilma
Alankomaat, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
7 500 € Netto
1999
1 105 109 km
Teho 420 HV (309 kW) Euro Euro 3 Polttoaine diesel Kantav. 14 400 kg Akselikokoonpano 6x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Susteren
Stedefra
13 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
28 750 € Netto
2016
1 148 018 km
Teho 450 HV (331 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 17 870 kg Akselikokoonpano 8x2 Jousitus ilma/ilma
Alankomaat, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
13 950 € Netto
2009
744 403 km
Teho 400 HV (294 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 15 800 kg Akselikokoonpano 6x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
20 400 € Netto
2015
117 584 km
Teho 280 HV (206 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 14 305 kg Akselikokoonpano 6x2 Jousitus ilma/ilma
Alankomaat, Veghel
Ota yhteyttä myyjään
23 950 € Netto
2013
1 281 914 km
Teho 500 HV (368 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 16 550 kg Akselikokoonpano 6x2
Alankomaat, Vuren
Ota yhteyttä myyjään
86 000 € Netto
2018
407 522 km
Teho 450 HV (331 kW) Euro Euro 6 Kantav. 14 585 kg
Alankomaat, Hoogerheide
Ota yhteyttä myyjään
49 900 € Netto
2011
636 393 km
Teho 420 HV (309 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 18 550 kg Akselikokoonpano 8x2
Alankomaat, Veghel
Ota yhteyttä myyjään
32 900 € Netto
2019
1 196 984 km
Teho 450 HV (331 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 16 135 kg Akselikokoonpano 6x2
Alankomaat, Vuren
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2014
517 862 km
Teho 340 HV (250 kW) Euro Euro 6 Polttoaine kaasu Akselikokoonpano 6x2 Jousitus ilma/ilma Rungon merkki AJK
Alankomaat, Nijmegen
Cornelissen Trading
5 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
39 750 € Netto
2013
476 338 km
Teho 320 HV (235 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 10 685 kg Akselikokoonpano 6x2
Alankomaat, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
19 400 € Netto
2015
108 662 km
Teho 280 HV (206 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 14 225 kg Akselikokoonpano 6x2 Jousitus ilma/ilma
Alankomaat, Veghel
Ota yhteyttä myyjään
19 800 € Netto
2014
129 390 km
Teho 280 HV (206 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 14 255 kg Akselikokoonpano 6x2 Jousitus ilma/ilma
Alankomaat, Veghel
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2008
338 222 km
Teho 420 HV (309 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 15 320 kg Akselikokoonpano 6x2 Jousitus jousi/jousi Rungon merkki VDL
Alankomaat, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään