Schmitz Cargobull Schuifzeil -Dak / Rotos-DISC / 07-2026 Apk! liukukapelli puoliperävaunu






















Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet




















- Levyjarrut
- Liukukatto
- Sivuverhot
- Air suspension
- Back doors
- Disc Brakes
- sliding roof
- Sliding sheets
= Dealer information =
Gast Trucks Venlo B.V.
Our prices are netto export. To make a reservation without downpayment is not possible.
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 50%
Maintenance
APK (MOT): tested until 07/2026
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Identification
Registration number: OP-28-NZ
- Дискови спирачки
- Плъзгащ се покрив
- С текстилно покривало
- Kotoučové brzdy
- Plachtové boky
- Posuvná střecha
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385/65R22.5
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Údržba
MOT: zkontrolováno do jul. 2026
Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Poškození: bez poškození
Identifikace
Registrační číslo: OP-28-NZ
- Luftfederung
- Portal Türen
- Scheibebremse
- Schiebedach
- Schiebeplane
= Anmerkungen =
SCHMITZ CARGOBULL SCHIEBEPLANE AUFLIEGER SCHIEBEDACH, PORTAL TUREN, SCHMITZ ROTOS ACHSEN MIT SCHEIBENBREMSE, ABS/EBS, HOLLANDISCHE BRIEF MIT TUV BIS 07-2026
= Firmeninformationen =
Gast Trucks Venlo B.V. | Bis zu 30 Bilder und ein Video auf näytä yhteystiedot Seit 1998 sind wir auf den Einkauf, Verkauf, Import und Export von gebrauchten Nutzfahrzeugen spezialisiert. Standort Venlo (NL)| 10 km von der Grenze | 70 km von Flughafen Düsseldorf | 55 km von Flughafen Eindhoven (NL) Transport und export Papieren / Kennzeichen gegen mehrpreis möglich zu Hafen im Niederlande, Belgien oder Deutschland. Reservieren ohne Anzahlung ist nicht moglich!
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 50%
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 07.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Identifikation
Kennzeichen: OP-28-NZ
- Gardinanhænger
- Luftaffjedring
- Skivebremser
- Skydetag
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 50%
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil jul. 2026
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Skade: fri for skader
Identifikation
Registreringsnummer: OP-28-NZ
- Δισκόφρενα
- Συρόμενη οροφή
- Φορτηγό με καρότσα κουρτίνα
- Frenos de disco
- Lonas correderas
- Suspensión neumática
- Techo corredizo
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta jul. 2026
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
Identificación
Matrícula: OP-28-NZ
- Camions bâchés
- Freins à disque
- Suspension pneumatique
- Toit ouvrant
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 50%
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à juil. 2026
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
Identification
Numéro d'immatriculation: OP-28-NZ
- Disk kočnice
- Klizni krov
- Zračni ovjes
- Csúszótető
- Légrugós felfüggesztés
- Ponyvás oldalú
- Tárcsafékek
= További információk =
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg jul. 2026
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Kár: sérülésmentes
Azonosítás
Rendszám: OP-28-NZ
- Freni a disco
- Sospensioni pneumatiche
- Teloni laterali
- Tetto scorrevole
= Ulteriori informazioni =
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385/65R22.5
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 70%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 90%; Profilo del pneumatico destra: 60%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 80%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Manutenzione
MOT: ispezionato fino a lug 2026
Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Danni: senza danni
Identificazione
Numero di immatricolazione: OP-28-NZ
- Deuren
- Luchtvering
- Schijfremmen
- Schuifdak
- Schuifzeilen
= Bijzonderheden =
SCHMITZ CARGOBULL SCHUIFZEIL TRAILER MET SCHUIFDAK, DEUREN, SCHMITZ ROTOS ASSEN MET SCHIJFREMMEN, ABS/EBS, HOLLANDSE TRAILER MET APK TOT 07-2026
= Bedrijfsinformatie =
Gast Trucks Venlo B.V. Sinds 1998 zijn wij gespecialiseerd in de in- en verkoop van gebruikte trucks en trailers. Bezoek onze website näytä yhteystiedot voor meer foto's en video's. Onze prijzen zijn netto export! Reserveren is alleen mogelijk met een aanbetaling.
PLEASE CHECK OUR WEBSITE näytä yhteystiedot FOR OUR STOCK. YOU WILL FIND ALL AVAILABLE PICTURES AND A VIDEO!
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 50%
Onderhoud
APK: gekeurd tot jul. 2026
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Identificatie
Kenteken: OP-28-NZ
- Luftfjæring
- Skivebremser
- Tak som kan skyves
- Hamulce tarczowe
- Plandeki
- Rozsuwany dach
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 50%
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jul. 2026
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OP-28-NZ
- Lados de cortina
- Suspensão pneumática
- Teto de abrir
- Travão de discos
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 50%
Manutenção
APK (MOT): testado até jul. 2026
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Identificação
Número de registo: OP-28-NZ
- Laterale cu prelată tip perdea
- Plafon glisant
- Suspensie pneumatică
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
- С боковыми стенками-шторками
- Сдвижная крыша
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65R22.5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 50%
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до jul. 2026
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Повреждения: без повреждений
Идентификация
Регистрационный номер: OP-28-NZ
- Bočné plachty
- Kotúčové brzdy
- Posuvná strecha
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385/65R22.5
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Údržba
MOT: skontrolované do jul. 2026
Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Poškodenie: bez poškodenia
Identifikácia
Registračné číslo: OP-28-NZ
- Luftfjädring
- Skivbromsar
- Skjutbart tak
- Tautliner
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 50%
Underhåll
MOT: besiktigat till jul. 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
Identifiering
Registreringsnummer: OP-28-NZ
- Havalı süspansiyon
- Sürgülü tavan
- Yandan tenteli