Goldhofer THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m puoliperävaunulavetti






























Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet




















Hauptmerkmale
3,5"-Königszapfen und einstellbarer Lenkkeil
eingebaute hydromechanische doppelte Lenkung zum Anlenken von Pendelachsen (2-Kreis-Lenkung
4 Hydraulikzylinder)
hydraulische Heb- und Senkfunktion
hydraulische Differentialschaltung
ausgebildete Ladefläche (ca. 3.700 x 2.440mm) mit Riffelblechbelag
Auslegung für eine techn. Sattellast bis 30to
Durchlenkradius 2800mm für die Verwendung mit einer 4-achs Sattelzugmaschine
Sattelhöhen beladen 1.350mm
Aluminium Bordwände (400mm hoch
4-seitig)
Goldhofer Schwerlast-Fahrwerksmodul Typ THP/ET 3
Ladelänge 4.200 mm x 2.750 mm
Ladehöhe 1250 +/- 300
in Längs- und Querrichtung kombinationsfähiges Fahrwerksmodul
kastenförmiger Mittelrahmen mit integrierten Luft- und Hydrauliköltanks
vorne und hinten optimierte Bolzen-Laschenkupplung für Längskombinationen
zwei einzelbereifte Pendelachsaggregate mit insgesamt 4 Rädern pro Achslinie
Achsaggregate mittels Turmlager am Fahrzeugrahmen montiert
hydraulischer Achsausgleich +/- 300mm
hydropneumatische Gasdruckspeicherfederung und
Schlauchbruch-Sicherheitsventile an allen
Achsaggregaten
im Fahrwerk integrierte
hydromechanische 2-Kreis-Allrad-Zwangslenkung mit maximalem Lenkeinschlag der
Achsaggregate von 60 °
2-Leitungs-Allrad-Druckluftbremse und Federspeicher-Feststellbremse
hydr. Verriegelungsbolzen
Eigengewicht ca. 8.000 kg
Technische Daten
Technische Achslast pro Achslinie bei 5 km/h-23.000kg
bei 50km/h-14.100kg
bei 80km/h-12.600kg
Kesselbrücke 75 t. Nutzlast Goldhofer THP-ET
Kesselbrücke hydraulisch verbreiterbar 75.000 kg Nutzlast
Grundbreite 2.990 mm hydraulisch verbreiterbar auf 4.640 mm
Länge der Kesselbrücke gesamt 9.900 mm
Länge der Kesselbrücke i.l. ca. 7.500 mm
Technisch ausziehbar um ca. 5.500 mm
Träger Abmessungen
Bauhöhe 500 mm
Breite unten 470 mm ,Breite oben 320 mm
Goldhofer Schwerlast-Fahrwerksmodul Typ THP/ET 5
Ladelänge 7.000 mm x 2.750 mm
Ladehöhe 1250 +/- 300
in Längs- und Querrichtung kombinationsfähiges Fahrwerksmodul
kastenförmiger Mittelrahmen mit integrierten Luft- und Hydrauliköltanks
vorne und hinten optimierte Bolzen-Laschenkupplung für Längskombinationen
zwei einzelbereifte Pendelachsaggregate mit insgesamt 4 Rädern pro Achslinie
Achsaggregate mittels Turmlager am Fahrzeugrahmen montiert
hydraulischer Achsausgleich +/- 300mm
hydropneumatische Gasdruckspeicherfederung und
Schlauchbruch-Sicherheitsventile an allen
Achsaggregaten
im Fahrwerk integrierte
hydromechanische 2-Kreis-Allrad-Zwangslenkung mit maximalem Lenkeinschlag der
Achsaggregate von 60 °
2-Leitungs-Allrad-Druckluftbremse und Federspeicher-Feststellbremse
hydr. Verriegelungsbolzen
Eigengewicht ca. 13.000 kg
Technische Daten
Technische Achslast pro Achslinie bei 5 km/h-23.000kg
bei 50km/h-14.100kg
bei 80km/h-12.600kg