DAF LF 45.180 / Manual / Tail Lift / NL Truck umpikori kuorma-auto

















Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet




















- (Roof) spoiler
- Aluminum fuel tank
- Analogue tacho
= More information =
Cab: single, day
Tyre size: 235/75 R17.5
Front axle: Max. axle load: 4000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 7200 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Registration number: BP-HP-98
- Hliníková palivová nádrž
= Další informace =
Kabina: pouze, den
Velikost pneumatiky: 235/75 R17.5
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 4000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 7200 kg; Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Poškození: bez poškození
Registrační číslo: BP-HP-98
- (Dach-)Spoiler
- Aluminium-Kraftstofftank
- Tacho analog
= Weitere Informationen =
Kabine: einfach, Tag
Refenmaß: 235/75 R17.5
Vorderachse: Max. Achslast: 4000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 7200 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Kennzeichen: BP-HP-98
- Aluminiumsbrændstoftank
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: enkeltseng, day cab
Dækstørrelse: 235/75 R17.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 7200 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Skade: fri for skader
Registreringsnummer: BP-HP-98
- Depósito de combustible de aluminio
= Más información =
Cabina: simple, día
Tamaño del neumático: 235/75 R17.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 7200 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
Matrícula: BP-HP-98
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Cabine: simple, jour
Dimension des pneus: 235/75 R17.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 7200 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
Numéro d'immatriculation: BP-HP-98
- Alumínium üzemanyagtartály
= További információk =
Kabin: csak, nap
Gumiabroncs mérete: 235/75 R17.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 4000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 7200 kg; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Kár: sérülésmentes
Rendszám: BP-HP-98
- Serbatoio del carburante in alluminio
= Ulteriori informazioni =
Cabina: solo, giorno
Dimensioni del pneumatico: 235/75 R17.5
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 4000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 7200 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 60%
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Danni: senza danni
Numero di immatricolazione: BP-HP-98
- (Dak) Spoiler
- Alu. Brandstoftank
- Tacho Analoog
= Meer informatie =
Cabine: enkel, dag
Bandenmaat: 235/75 R17.5
Vooras: Max. aslast: 4000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 7200 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Kenteken: BP-HP-98
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
= Więcej informacji =
Kabina: pojedynczy, dzienna
Rozmiar opon: 235/75 R17.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 7200 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Numer rejestracyjny: BP-HP-98
- Depósito de combustível em alumínio
= Mais informações =
Cabina: simples, dia
Tamanho dos pneus: 235/75 R17.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 7200 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Número de registo: BP-HP-98
- Алюминиевый топливный бак
= Дополнительная информация =
Кабина: односпальная, кабина без спального места (day)
Размер шин: 235/75 R17.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 7200 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Повреждения: без повреждений
Регистрационный номер: BP-HP-98
- Hliníková palivová nádrž
= Ďalšie informácie =
Kabína: iba, deň
Veľkosť pneumatiky: 235/75 R17.5
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 4000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 7200 kg; Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Poškodenie: bez poškodenia
Registračné číslo: BP-HP-98
- Bränsletank av aluminium
= Ytterligare information =
Hytt: endast, dag
Däckets storlek: 235/75 R17.5
Framaxel: Max. axellast: 4000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 7200 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
Registreringsnummer: BP-HP-98