Ford DA 2817 vetopöytäauto

PDF
Ford DA 2817 vetopöytäauto - Autoline
Ford DA 2817 vetopöytäauto | Kuva 1 - Autoline
Ford DA 2817 vetopöytäauto | Kuva 2 - Autoline
Ford DA 2817 vetopöytäauto | Kuva 3 - Autoline
Ford DA 2817 vetopöytäauto | Kuva 4 - Autoline
Ford DA 2817 vetopöytäauto | Kuva 5 - Autoline
Ford DA 2817 vetopöytäauto | Kuva 6 - Autoline
Ford DA 2817 vetopöytäauto | Kuva 7 - Autoline
Ford DA 2817 vetopöytäauto | Kuva 8 - Autoline
Ford DA 2817 vetopöytäauto | Kuva 9 - Autoline
Ford DA 2817 vetopöytäauto | Kuva 10 - Autoline
Ford DA 2817 vetopöytäauto | Kuva 11 - Autoline
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/11
PDF
9 000 €
Nettohinta
10 890 €
Bruttohinta
Ota yhteyttä myyjään
Merkki: Ford
Malli: DA 2817
Tyyppi: vetopöytäauto
Ensimmäinen rekisteröinti: 1974-07-02
Kantavuus: 11 100 kg
Nettopaino: 4 900 kg
Bruttopaino: 16 000 kg
Sijainti: Alankomaat ANDELST6553 km to "United States/Columbus"
Myyjän varastotunnus: 44611
Leasing on mahdollista
Julkaistu: 25.6.2025
Kuvaus
Kokonaismitat: 5,1 m × 2,45 m × 2,6 m
Moottori
Teho: 169 HV (124 kW)
Polttoaine: diesel
Sylinterien lukumäärä: 8
Vaihdelaatikko
Tyyppi: manuaalinen
Akselit
Akselit: 2
Akselikokoonpano: 4x2
Jousitus: jousi/jousi
Akseliväli: 2 900 mm
Paripyörät
Ensimmäinen akseli: 10.00 20
Toinen akseli: 10.00 20
Lisävalinnat
Vararengas
Kunto
Kunto: käytetty

Lisätietoja — Ford DA 2817 vetopöytäauto

Suomi
- Lehtijousitus edessä ja takana
= Additional options and accessories =

- Steel suspension front and back side

= Remarks =

This beautiful classic FORD tractor makes many truck collectors' hearts beat faster.
The truck was delivered to the 1st owner in the Netherlands in 1974
The chassis is in its original, untouched form and is therefore ideally suited for the truck collector.

- Dish height 131 cm
- Manual transmission
- Fully leaf-sprung

= More information =

Bodywork: Standard tractor
Cab: day
Tyre size: 10.00 20
Front axle: Max. axle load: 6000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Number of seats: 2
Emission class: Euro 0
Registration number: 34-HB-02
- Предно и задно ресорно окачване
- Přední a zadní odpružení listovými pružinami
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfeder vorne und hinten

= Anmerkungen =

Dieser wunderschöne klassische FORD Traktor lässt die Herzen vieler LKW-Sammler höher schlagen.
Der LKW wurde 1974 an den ersten Besitzer in den Niederlanden ausgeliefert
Fahrgestell befindet sich in seinem originalen, unberührten Zustand und ist daher ideal für den LKW-Sammler.

- Sattelzug kupplung höhe 131 cm
- Schaltgetriebe
- Vollständig blattgefedert

= Weitere Informationen =

Aufbau: Standard-SZM
Kabine: Tag
Refenmaß: 10.00 20
Vorderachse: Max. Achslast: 6000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Zahl der Sitzplätze: 2
Emissionsklasse: Euro 0
Kennzeichen: 34-HB-02
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring for og bag

= Yderligere oplysninger =

Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 10.00 20
Foraksel: Maks. akselbelastning: 6000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Antal sæder: 2
Emissionsklasse: Euro 0
Registreringsnummer: 34-HB-02
- Μπροστινή και πίσω ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
= Más opciones y accesorios =

- Suspensión de ballestas delante y atrás

= Comentarios =

Este hermoso tractor FORD clásico hace latir más rápido el corazón de muchos coleccionistas de camiones.
El camión se entregó al primer propietario en los Países Bajos en 1974.
El chasis está en su forma original e intacta, por lo que es ideal para el coleccionista de camiones.

- Altura del platillo 131 cm.
- Transmisión manual
- Totalmente con ballestas.

= Más información =

Carrocería: Tractor estándar
Cabina: día
Tamaño del neumático: 10.00 20
Eje delantero: Carga máxima del eje: 6000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Número de plazas sentadas: 2
Clase de emisión: Euro 0
Matrícula: 34-HB-02
= Plus d'options et d'accessoires =

- Suspension à lames avant et arrière

= Remarques =

Ce magnifique tracteur FORD classique fait battre plus fort le cœur de nombreux collectionneurs de camions.
Le camion a été livré au 1er propriétaire aux Pays-Bas en 1974
Le châssis est dans sa forme originale et intacte et est donc idéal pour le collectionneur de camions.

- Hauteur de la soucoupe 131 cm
- Transmission manuelle
- Entièrement à ressorts à lames

= Plus d'informations =

Construction: Tracteur standard
Cabine: jour
Dimension des pneus: 10.00 20
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 6000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Nombre de places assises: 2
Classe d'émission: Euro 0
Numéro d'immatriculation: 34-HB-02
- Prednja i stražnja lisnata opruga
- Első és hátsó laprugós felfüggesztés
- Sospensioni a balestra anteriori e posteriori
= Aanvullende opties en accessoires =

- Bladvering voor en achter

= Bijzonderheden =

Deze prachtige klassieke FORD trekker laat menig hart van truck verzamelaars sneller kloppen.
De truck is in 1974 geleverd aan de 1e eigenaar in Nederland
Het chassis verkeert in de originele, onaangetaste vorm en is dus uitstekend geschikt voor de truck verzamelaar.

- Schotel hoogte 131 cm
- Handgeschakeld
- Volledig bladgeveerd

= Bedrijfsinformatie =

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Opbouw: Standaard trekker
Cabine: dag
Bandenmaat: 10.00 20
Vooras: Max. aslast: 6000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Aantal zitplaatsen: 2
Emissieklasse: Euro 0
Kenteken: 34-HB-02
- Bladfjæring foran og bak
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Resor z przodu i z tyłu

= Więcej informacji =

Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 10.00 20
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 6000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Liczba miejsc siedzących: 2
Klasa emisji: Euro 0
Numer rejestracyjny: 34-HB-02
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão de molas dianteira e traseira

= Mais informações =

Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 10.00 20
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 6000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Número de bancos: 2
Classe de emissões: Euro 0
Número de registo: 34-HB-02
- Suspensie față și spate cu arcuri lamelare
= Дополнительные опции и оборудование =

- Рессоры на переднем и задних мостах

= Примечания =

Этот красивый классический тягач FORD заставляет сердца многих коллекционеров грузовиков биться чаще.
Грузовик был доставлен первому владельцу в Нидерландах в 1974 году.
Шасси находится в своей оригинальной, нетронутой форме и поэтому идеально подходит для коллекционеров грузовиков.

- Высота блюдца 131 см.
- Механическая коробка передач
- Полностью листовая рессора

= Дополнительная информация =

Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 10.00 20
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 6000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Количество мест: 2
Уровень выбросов: Euro 0
Регистрационный номер: 34-HB-02
- Predné a zadné odpruženie listovými pružinami
= Extra tillval och tillbehör =

- Främre och bakre bladfjäder

= Ytterligare information =

Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: dag
Däckets storlek: 10.00 20
Framaxel: Max. axellast: 6000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: enda minskning
Antal sittplatser: 2
Utsläppsklass: Euro 0
Registreringsnummer: 34-HB-02
- Ön ve arka yaprak yaylı süspansiyon
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Turvallisuusvinkkejä
Myyjän tarkistaminen

Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.

Hinnan tarkastaminen

Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.

Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.

Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.

Epäilyttävä ennakkomaksu

Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.

Maksupetoksia voi tapahtua esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
  • Ennakkomaksu
  • Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
  • Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
  • Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
  • Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
  • Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
  • Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
  • Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Löysitkö virheen?
Ilmoita epäilyttävistä tapauksista meille
Turvallisuusvinkkejä
PDF
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
102 500 € Netto
2024
Alankomaat, Kesteren
Vlastuin / D-Tec
3 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
3 950 € Netto
2010
221 068 km
Teho 200 HV (147 kW) Euro Euro 4 Polttoaine diesel Kantav. 1 330 kg
Alankomaat, Meerkerk
De Ruyter Trucks
15 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
24 950 € Netto
2020
136 937 km
Teho 170 HV (125 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 1 300 kg Akselikokoonpano 4x2
Alankomaat, Oldebroek
Blaauw bedrijfswagens
2 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
8 950 € Netto
2003
1 253 182 km
Teho 579 HV (426 kW) Euro Euro 3 Polttoaine diesel Kantav. 10 250 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus ilma/ilma
Alankomaat, Drachten
Boonstra Schadevoertuigen
5 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
7 600 € Netto
2010
979 737 km
Teho 320 HV (235 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 13 691 kg Akselikokoonpano 4x2
Alankomaat, Veghel
Ota yhteyttä myyjään
8 200 € Netto
2008
1 229 164 km
Teho 500 HV (368 kW) Euro Euro 4 Polttoaine diesel Kantav. 11 545 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Velddriel
Vos Trucks
11 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
247 500 € Netto
2020
303 716 km
Teho 510 HV (375 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 10 360 kg Akselikokoonpano 6x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Andelst
CLEANMAT
14 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
8 900 € Netto
1999
1 149 792 km
Teho 460 HV (338 kW) Euro Euro 2 Polttoaine diesel Kantav. 17 050 kg Akselikokoonpano 6x2 Jousitus ilma/ilma
Alankomaat, Gilze
Versteijnen Trucks B.V.
7 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
8 950 € Netto
2015
913 620 km
Teho 400 HV (294 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 13 313 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Zaandam
Dolf Helmerich Trucks B.V.
6 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
8 950 € Netto
2014
1 190 260 km
Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 12 937 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Meerkerk
De Ruyter Trucks
15 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
8 500 € Netto
2008
1 853 012 km
Teho 410 HV (301 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 14 470 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
8 950 € Netto
2005
710 131 km
Teho 245 HV (180 kW) Euro Euro 3 Polttoaine diesel Kantav. 12 570 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Roosendaal
Bronkhorst Trading
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
8 500 € Netto
2009
1 278 369 km
Teho 410 HV (301 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 14 470 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
8 950 € Netto
2008
698 092 km
Teho 450 HV (331 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 4x2
Alankomaat, Zevenhuizen
van der Eijk Trading
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
8 500 € Netto
2004
208 578 km
Teho 410 HV (301 kW) Polttoaine diesel Akselikokoonpano 4x2
Alankomaat, Uden
MVI Trucks BV.
16 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
8 900 € Netto
2015
1 098 000 km
Teho 460 HV (338 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Ede
JB Trading bv
11 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
9 800 € Netto
2015
1 050 257 km
Teho 435 HV (320 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Tilburg
Used Truck Point BV
7 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
8 500 € Netto
2011
852 810 km
Teho 320 HV (235 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 13 756 kg Akselikokoonpano 4x2
Alankomaat, Veghel
Ota yhteyttä myyjään
7 900 € Netto
2018
670 000 km
Teho 460 HV (338 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Ede
JB Trading bv
11 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
8 950 € Netto
2009
319 066 km
Teho 176 HV (129 kW) Euro Euro 4 Polttoaine diesel Kantav. 1 265 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/jousi
Alankomaat, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään