Ilmoituksen MAN TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE vetopöytäauto kohde on myyty, eikä se sisälly hakuun!
Samankaltaiset ilmoitukset
MAN TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE vetopöytäauto
Myyty
MAN TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE vetopöytäauto
MAN TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE vetopöytäauto kuva 2
MAN TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE vetopöytäauto kuva 3
MAN TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE vetopöytäauto kuva 4
MAN TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE vetopöytäauto kuva 5
MAN TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE vetopöytäauto kuva 6
MAN TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE vetopöytäauto kuva 7
MAN TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE vetopöytäauto kuva 8
MAN TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE vetopöytäauto kuva 9
MAN TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE vetopöytäauto kuva 10
MAN TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE vetopöytäauto kuva 11
MAN TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE vetopöytäauto kuva 12
MAN TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE vetopöytäauto kuva 13
MAN TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE vetopöytäauto kuva 14
MAN TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE vetopöytäauto kuva 15
MAN TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE vetopöytäauto kuva 16
MAN TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE vetopöytäauto kuva 17
MAN TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE vetopöytäauto kuva 18
MAN TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE vetopöytäauto kuva 19
MAN TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE vetopöytäauto kuva 20
MAN TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE vetopöytäauto kuva 21
1/21
Merkki:  MAN
Malli:  TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE
Tyyppi:  vetopöytäauto
Valmistusvuosi:  2018
Ensimmäinen rekisteröinti:  2018-09-28
Kilometrimäärä:  664600 km
Kantavuus:  17528 kg
Nettopaino:  8472 kg
Bruttopaino:  26000 kg
Sijainti:  Alankomaat Meerkerk
Julkaistu:  29.3.2024
Myyjän varastotunnus:  MA103997
Moottori
Teho:  460 HV (338 kW)
Polttoaine:  diesel
Tilavuus:  12419 cm³
Sylinterien lukumäärä:  6
Euro:  Euro 6
Vaihdelaatikko
Tyyppi:  automaattinen
Akselit
Akselit:  3
Akselikokoonpano:  6x2
Jousitus:  jousi/ilma
Paripyörät: 
Ensimmäinen akseli:  385/55 R 22.5, jarrut - levy
Toinen akseli:  315/70 R 22.5, jarrut - levy
Kolmas akseli:  315/70 R 22.5, jarrut - levy
Jarrut
ABS: 
Moottorijarru: 
Ohjaamo
Makuupaikka: 
Lämmitin: 
Ilmastointi: 
Autoradio:  CD
Jääkaappi: 
Vakionopeudensäädin (tempomat): 
Sähköikkunat: 
Sähkökäyttöiset peilit: 
Keskuslukitus: 
Nopeuden rajoitinlaite: 
Spoilerit: 
Sumuvalot: 
Häikäisysuoja: 
Lisävarusteet
Tasauspyörästön lukitus: 
AdBlue-säiliö: 
Kunto
Kunto:  käytetty
Lisätietoja
Väri:  sininen

Lisätietoja — MAN TGX 26.460 XLX 6X2-2 EURO 6 LIFT AXLE vetopöytäauto

Suomi
- Ajoneuvon lämmitin
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Etäkeskuslukitus
- Kattospoileri
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- Алуминиев горивен резервоар
- Дистанционно централно заключване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Hliníková palivová nádrž
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Schlafkabine
- Standheizung

= Weitere Informationen =

Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%; Reduzierung: einfach reduziert
Schäden: keines
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Radek Borek, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Kraftig motorbremse
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer

= Yderligere oplysninger =

Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Reduktion: enkeltreduktion
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- Heavy duty engine brake
- Remote central locking
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Vehicle heater

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Bodywork: Standard tractor
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Reduction: single reduction
Damages: none
Please contact Rene Jerphanion or Radek Borek for more information
= Más opciones y accesorios =

- Bloqueo centralizado a distancia
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Spoiler para el techo
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Reducción: reducción sencilla
Daños: ninguno
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine de couchage
- Chauffage
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Verrouillage centralisé à distance

= Plus d'informations =

Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Réduction: réduction simple
Dommages: aucun
- Aluminijski spremnik goriva
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Freno motore per impieghi gravosi
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Spoiler per il tetto
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Slaapcabine
- Spoilers
- Standkachel
- Versterkte motorrem
- Zendapparatuur

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%; Reductie: enkelvoudige reductie
Schade: schadevrij
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Radek Borek
- Drivstofftank i aluminium
- Fjernstyrt sentrallås
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Spoiler dachowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem

= Więcej informacji =

Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Uszkodzenia: brak
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Radek Borek
= Opções e acessórios adicionais =

- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Redução: redução simples
Danos: nenhum
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Спойлер на крыше

= Дополнительная информация =

Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Редуктор: один редуктор
Свяжитесь с Radek Borek для получения дополнительной информации
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Extra kraftig motorbroms
- Kupévärmare
- Sovhytt
- Takspoiler
- Värmare
- Alüminyum yakıt deposu
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Isıtıcı
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme
MAN vetopöytäautot
Hakutulokset: 3700 ilmoitusta
Näytä
Tilaa