Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto

PDF
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 1 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 2 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 3 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 4 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 5 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 6 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 7 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 8 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 9 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 10 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 11 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 12 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 13 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 14 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 15 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 16 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 17 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 18 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 19 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 20 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 21 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 22 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 23 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 24 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 25 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 26 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 27 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 28 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 29 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 30 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 31 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 32 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 33 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 34 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 35 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 36 - Autoline
Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto | Kuva 37 - Autoline
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/37
PDF
8 750 €
Nettohinta
Ota yhteyttä myyjään
Merkki: Renault
Malli: Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran
Tyyppi: vetopöytäauto
Valmistusvuosi: 2007-03
Ensimmäinen rekisteröinti: 2007-03
Kilometrimäärä: 847 929 km
Kantavuus: 11 900 kg
Nettopaino: 7 100 kg
Bruttopaino: 19 000 kg
Sijainti: Belgia Gistel (West-Vlaanderen)6418 km to "United States/Columbus"
Myyjän varastotunnus: 10346
Julkaistu: 3.11.2025
Kuvaus
Vetotyyppi: takaveto
Kokonaismitat: 6,05 m × 2,55 m × 3,5 m
Polttoainesäiliö: 400 l
Moottori
Polttoaine: diesel
Tilavuus: 10 836 cm³
Sylinterien lukumäärä: 6
Euro: Euro 3
Vaihdelaatikko
Tyyppi: manuaalinen
Vaihteet: 16
Akselit
Akselit: 2
Akselikokoonpano: 4x2
Jousitus: jousi/ilma
Akseliväli: 3 900 mm
Paripyörät
Ensimmäinen akseli: 315/80r22.5
Toinen akseli: 315/80r22.5
Jarrut
ABS
Moottorijarru
Ohjaamo ja mukavuus
Vakionopeudensäädin (tempomat)
Sähkökäyttöiset peilit
Häikäisysuoja
Lisävalinnat
Ilmastointi
Sähkökäyttöiset ikkunat
Multimedia
Autoradio: CD
Turvallisuusominaisuudet
Keskuslukitus
Nopeuden rajoitinlaite
Tasauspyörästön lukitus
Lisävarusteet
PTO
AdBlue-säiliö
Lisälaite
Työkalupakki
Kunto
Kunto: käytetty
Lisätietoja
Väri: valkoinen

Lisätietoja — Renault Lander 410 Dxi - Heavy Duty - Manual - Hydraulic - Big Axle/Gran vetopöytäauto

Suomi
- Kipin hydrauliikka
- Moottorin jarru
- Raskaan käytön moottorijarru
= Additional options and accessories =

- Elec. windows
- Engine Brake
- Heavy duty engine brake
- PTO Hydraulics
- Tipper hydraulics

= Remarks =

New compressor WABCO on engine truck -
Manual gearbox, working in perfect condition, no scratching sounds !
Hub reductor axle at backside !
Perfect Michelin tyres, like new !

= More information =

General information
Bodywork: Standard tractor
Cab: day

Transmission
Transmission: ZF, 16 gears, Manual gearbox

Axle configuration
Tyre size: 315/80r22.5
Front axle: Max. axle load: 7100 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Rear axle: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 90%; Tyre profile left outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%; Reduction: hub reduction

Functional
Make of bodywork: ZF

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Спирачка на двигателя
- Хидравлика на самосвала
= Další možnosti a příslušenství =

- Motorová brzda
- Robustní motorová brzda
- Vyklápěcí hydraulika

= Další informace =

Obecné informace
Nástavba: Standardní tahač
Kabina: den

Převodovka
Převodovka: ZF, 16 převody, Manuální

Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 315/80r22.5
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 7100 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 90%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 90%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 90%; Profil pneumatiky vpravo venku: 90%; Redukce: redukce náboje

Funkční
Značka karoserie: ZF

Stát
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Bremskraftverstärker
- Elek. Fensterheber
- Kipphydraulik
- Motorbremse
- PTO Hydraulik

= Anmerkungen =

Neuer Compressor WABCO auf motor Fahrzeug -
Handgeschaltet ! - Perfektes schaltgetriebe, krazt nicht ! -
AP-achse hinten !
Perfekte MICHELIN reifen wie neu !

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: Tag

Getriebe
Getriebe: ZF, 16 Gänge, Schaltgetriebe

Achskonfiguration
Refenmaß: 315/80r22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7100 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 90%; Reifen Profil links außen: 90%; Reifen Profil rechts innerhalb: 90%; Reifen Profil rechts außen: 90%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Funktionell
Marke des Aufbaus: ZF

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Kraftig motorbremse
- Motorbremse
- Tipladshydraulik

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: day cab

Transmission
Transmission: ZF, 16 gear, Manuel gearkasse

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/80r22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 90%; Dækprofil venstre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%; Reduktion: navreduktion

Funktionelle
Karosserifabrikat: ZF

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Υδραυλικό σύστημα ανατρεπόμενου οχήματος
- Φρένο κινητήρα
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Más opciones y accesorios =

- Freno de motor reforzado
- Hidráulica de volquete

= Comentarios =

Recien montada Compressor nuevo WABCO en el motor vehiculo !
Caja manual, en perfectas condiciones, sin averias de syncronisaciones !
eje cubo reductora detras !
Ruedas Michelin en perfectos condiciones, estado nuevo !

= Más información =

Información general
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: día

Transmisión
Transmisión: ZF, 16 marchas, Cambio manual

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/80r22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 90%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%; Reducción: reducción de cubo

Funcional
Marca carrocería: ZF

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
= Plus d'options et d'accessoires =

- Frein Moteur
- Frein moteur renforcé
- Hydraulique
- PTO Hydraulique
- Vitres élec.

= Remarques =

Nouveau compresseur WABCO sur le moteur du camion ! -
Boite manuelle, en parfait état, pas de bruit de synchro, etat impeccable !
Grand pont réducteur arrière !
Pneus Michelin en parfait état, état neuf !

= Plus d'informations =

Informations générales
Construction: Tracteur standard
Cabine: jour

Transmission
Transmission: ZF, 16 vitesses, Commande manuelle

Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/80r22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 90%; Sculptures des pneus gauche externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%; Réduction: moyeux réducteurs

Pratique
Marque de construction: ZF

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
- Hidraulika kipera
- Snažna kočnica motora
= További opciók és tartozékok =

- Billenőplató-hidraulika
- Motorfék
- Nagy teljesítményű motorfék

= További információk =

Általános információk
Felépítmény: Standard vontató
Kabin: nap

Sebességváltó
Sebességváltó: ZF, 16 fogaskerekek, Kézi

Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 315/80r22.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 7100 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 90%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 13000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 90%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 90%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 90%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 90%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés

Funkcionális
Karosszéria gyártmánya: ZF

Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Freno motore
- Freno motore per impieghi gravosi
- Idraulica cassone ribaltabile

= Ulteriori informazioni =

Informazioni generali
Sovrastruttura: Trattore standard
Cabina: giorno

Trasmissione
Trasmissione: ZF, 16 ingranaggi, Manuale

Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 315/80r22.5
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 7100 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 90%; Profilo del pneumatico destra: 90%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 13000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 90%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 90%; Profilo del pneumatico interno destro: 90%; Profilo del pneumatico esterno destro: 90%; Riduzione: riduzione del mozzo

Funzionale
Marca della carrozzeria: ZF

Stato
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
= Aanvullende opties en accessoires =

- Elek. ramen
- Kiphydrauliek
- Motorrem
- PTO Hydrauliek
- Versterkte motorrem

= Bijzonderheden =

Nieuwe compressor Wabco op de motor -
Handgeschakeld - Versnellingsbak kraakt niet ! -
Naafreduktie achteras !
Perfekte MICHELIN banden als nieuw !

= Meer informatie =

Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: dag

Transmissie
Transmissie: ZF, 16 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80r22.5
Vooras: Max. aslast: 7100 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 90%; Bandenprofiel linksbuiten: 90%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 90%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 90%; Reductie: naafreductie

Functioneel
Merk opbouw: ZF

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
- Hydraulikk for tippvogn
- Kraftig motorbrems
- Motorbrems
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hamulec silnikowy
- Hydraulika
- Wzmocnione hamowanie silnikiem

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: dzienna

Skrzynia biegów
Pędnia: ZF, 16 biegi, Manualna skrzynia biegów

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/80r22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 90%; Profil opon lewa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%; Redukcja: redukcja piasty

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: ZF

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
= Opções e acessórios adicionais =

- Sistema hidráulico de camião basculante
- Travão de motor
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: dia

Transmissão
Transmissão: ZF, 16 velocidades, Caixa de velocidades manual

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/80r22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7100 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%; Redução: redução do cubo

Funcional
Marca da carroçaria: ZF

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Frână de motor
- Frână de motor heavy-duty
- Sistem hidraulic pentru basculantă
= Дополнительные опции и оборудование =

- Гидравлическая система самосвала
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Тормоз двигателя

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: кабина без спального места (day)

Трансмиссия
Трансмиссия: ZF, 16 передачи, Механическая коробка передач

Конфигурация осей
Размер шин: 315/80r22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 90%; Профиль шин левое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%; Редуктор: редуктор ступицы

Функциональность
Марка кузова: ZF

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Hydraulika vyklápača
- Motorová brzda
- Vysokovýkonná motorová brzda

= Ďalšie informácie =

Všeobecné informácie
Nadstavba: Štandardný ťahač
Kabína: deň

Prevodovka
Prevodovka: ZF, 16 prevody, Manuálne

Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 315/80r22.5
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 7100 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 90%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 90%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 90%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 90%; Redukcia: redukcia náboja

Funkčné
Značka karosérie: ZF

Štát
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
= Extra tillval och tillbehör =

- Extra kraftig motorbroms
- Motorbroms
- Tippvagnshydraulik

= Ytterligare information =

Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: dag

Transmission
Transmission: ZF, 16 växlar, Manuell

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/80r22.5
Framaxel: Max. axellast: 7100 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 90%; Däckprofil lämnades utanför: 90%; Däckprofil innanför höger: 90%; Däckprofil utanför höger: 90%; Minskning: minskning av nav

Funktionell
Fabrikat av karosseri: ZF

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Damper hidroliği
- Motor freni
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Turvallisuusvinkkejä
Myyjän tarkistaminen

Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.

Hinnan tarkastaminen

Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.

Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.

Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.

Epäilyttävä ennakkomaksu

Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.

Maksupetoksia voi tapahtua esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
  • Ennakkomaksu
  • Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
  • Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
  • Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
  • Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
  • Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
  • Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
  • Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Löysitkö virheen?
Ilmoita epäilyttävistä tapauksista meille
Turvallisuusvinkkejä
PDF
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
8 000 € Netto
Vetopöytäauto
2007
800 000 km
Belgia, Torhout
Anveco Trading bvba
8 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
7 900 € Netto
Vetopöytäauto
2007
1 175 000 km
Euro Euro 4 Polttoaine diesel
Belgia, Mont (Houffalize)
Houffalize Trading SA
11 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
7 400 € Netto
Vetopöytäauto
2007
1 044 318 km
Teho 450 HV (331 kW) Euro Euro 3 Kantav. 11 100 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma Vetotyyppi takaveto
Belgia, Bree
Smeets & Zonen
19 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
6 750 € Netto
Vetopöytäauto
2007
1 265 258 km
Teho 450 HV (331 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma Vetotyyppi takaveto
Belgia, Bree
Elro Trucks Belguim NV
15 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
10 500 €
Vetopöytäauto
2008
525 741 km
Teho 450 HV (331 kW) Euro Euro 4 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 4x2 Jousitus ilma/ilma
Belgia, Hulshout
JDG-Trucks
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
11 000 €
Vetopöytäauto
2006
767 000 km
Teho 440 HV (323 kW) Polttoaine diesel Kantav. 12 370 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma Vetotyyppi takaveto
Belgia, Puurs-Sint-Amands
CEARA
5 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
5 500 € Netto
Vetopöytäauto
2007
1 040 371 km
Teho 367 HV (270 kW) Euro Euro 4 Polttoaine diesel Kantav. 12 453 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma Vetotyyppi takaveto
Belgia, Herentals
TLD Trucks & Vans BVBA
8 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
2 950 € Netto
Vetopöytäauto
2008
945 000 km
Teho 450 HV (331 kW) Euro Euro 4 Polttoaine diesel Kantav. 11 396 kg Akselikokoonpano 4x2 Vetotyyppi takaveto
Belgia, Handzame
BRAEM NV/SA
17 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
11 000 € Netto
Vetopöytäauto
2009
800 000 km
Belgia, Torhout
Anveco Trading bvba
8 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
7 250 € Netto
Vetopöytäauto
2008
1 926 298 km
Euro Euro 4 Kantav. 10 663 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma Vetotyyppi takaveto
Belgia, Bree
Smeets & Zonen
19 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
6 750 € Netto
Vetopöytäauto
2007
1 486 076 km
Teho 450 HV (331 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma Vetotyyppi takaveto
Belgia, Bree
Elro Trucks Belguim NV
15 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
4 900 € Netto
Vetopöytäauto
2008
1 333 716 km
Teho 370 HV (272 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma Vetotyyppi takaveto
Belgia, Herentals
TLD Trucks & Vans BVBA
8 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
6 450 € Netto
Vetopöytäauto
2008
1 320 000 km
Teho 450 HV (331 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma Vetotyyppi takaveto
Belgia, Bree
Elro Trucks Belguim NV
15 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
8 750 € Netto
Vetopöytäauto
2007
886 000 km
Teho 408 HV (300 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel
Belgia, Meer
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
18 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
8 450 € Netto
Vetopöytäauto
2007
1 325 000 km
Teho 410 HV (301 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma Vetotyyppi takaveto
Belgia, Bree
Elro Trucks Belguim NV
15 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
IVECO Stralis 500 cursor 13 hydraulic vetopöytäauto
1
VIDEO
8 200 € Netto
Vetopöytäauto
2007
808 784 km
Teho 500 HV (368 kW) Euro Euro 5 Kantav. 11 740 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma Vetotyyppi takaveto
Belgia, Bree
Smeets & Zonen
19 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
8 000 € Netto
Vetopöytäauto
2002
568 000 km
Belgia, Torhout
Anveco Trading bvba
8 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
4 900 € Netto
Vetopöytäauto
2005
819 466 km
Euro Euro 3 Kantav. 11 507 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma Vetotyyppi takaveto
Belgia, Bree
Smeets & Zonen
19 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
15 300 € Netto
Vetopöytäauto
2009
443 656 km
Teho 450 HV (331 kW) Euro Euro 4 Kantav. 11 807 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/jousi Vetotyyppi takaveto
Belgia, Bree
Smeets & Zonen
19 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
8 500 € Netto
Vetopöytäauto
2012
661 616 km
Teho 460 HV (338 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel
Belgia, Meer
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
18 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään