Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu

PDF
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 1 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 2 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 3 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 4 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 5 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 6 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 7 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 8 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 9 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 10 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 11 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 12 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 13 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 14 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 15 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 16 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 17 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 18 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 19 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 20 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 21 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 22 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 23 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 24 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 25 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 26 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 27 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 28 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 29 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 30 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 31 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 32 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 33 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 34 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 35 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 36 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 37 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 38 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 39 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 40 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 41 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 42 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 43 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 44 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 45 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 46 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 47 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 48 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 49 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 50 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 51 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 52 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 53 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 54 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 55 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 56 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 57 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 58 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 59 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 60 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 61 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 62 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 63 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 64 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 65 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 66 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 67 - Autoline
Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu | Kuva 68 - Autoline
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/68
PDF
Hinta:
pyynnöstä
Kysy hinnasta
Ota yhteyttä myyjään
Valmistusvuosi: 2025
Tilavuus: 30 000 l
Nettopaino: 7 380 kg
Bruttopaino: 38 500 kg
Sijainti: Puola Brzeg7316 km to "United States/Columbus"
Julkaistu: yli 1 kuukausi
Autoline ID: LF33320
Säiliö
Ruostumaton teräs
Kompressori
Osioiden lukumäärä 1
Akselit
Akselit: 3
Jousitus: ilma/ilma
Jarrut: levy
Jarrut
ABS
EBS
Kunto
Kunto: uusi

Lisätietoja — Uudet SZUMLAKOWSKI - VACUM alipaineistettu puoliperävaunu

Englanti
Technical data:
capacity 25000-35000 liters
comparments: 1-4
breakwaters: 2-3
tank made of stainless steel AISI304 or 316L, thickness 5 mm
all structural elements of the tank made of stainles steel (ribs around the tank, tank supports, fastening of the catch plate)
cylindrical tank shape
working pressure < 0.05 Mpa
negative pressure < 0.09 Mpa

Chassis:
3-axle self-supporting trolley
frame made of stainless steel AISI304
3 disc axles JOST (former Mercedes Daimler-Chrysler), load capacity 9 tons each axle (3x9.000kg)
pneumatic suspension
first lifting axle
single polyethylene mudguards (6 pcs.), rear mudguards with mud flaps
ECE compliant side underrun protection
two-way support legs with a flat foot
steel or aluminum rims
tires 385/65 R22.5
HALDEX braking system with automatic brake force regulation and EB+ anti-lock system
24 V electrical system in accordance with ECE
rear combination lights mounted in the bumper
license plate lighting
marker lights
side lighting
reflective boards (2 pcs.)
15-pin socket and ABS/EBS socket
2 wedges with fastening
tool box with lock

Fittings and accessories:
JUROP LC420 HDR CW liquid-cooled compressor with hydraulic (or other) drive, compressor capacity max 12000 l/min (tractor drive is secured by the Ordering Party, required demand 140bar and flow 136L/min)
hydraulically hinged rear bottom, hydraulic clamping locks (4 pcs.)
upper inspection hatch DN500 at the front equipped with 2 hooks for attaching a ladder
drain valve DN 100 ended with STORZ coupling
liquid level gauge DN50 pipe with shut-off valves and a bottom valve for cleaning the glass
separator in the front part of the tanker with a drain valve 2” suction line DN100
upper float valve in the tank, DN100 connection
storage for hose-trough type made of acid-proof steel
Dane techniczne:
pojemność 25000-35000 litrów
ilość komór: 1-4
ilość falochronów: 2-3
zbiornik wykonany ze stali kwasoodpornej AISI304 lub 316L, grubość płaszcza 5 mm
wszystkie elementy konstrukcyjne zbiornika wykonane ze stali kwasoodpornej (wręgi opasające zbiornik, podpory zbiornika, mocowanie płyty zaczepowej)
kształt zbiornika cylindryczny
ciśnienie robocze < 0,05 Mpa
podciśnienie < 0,09 Mpa

Podwozie:
3 osiowy samonośny wózek jezdny
rama wykonana ze stali nierdzewnej AISI304
3 osie tarczowe JOST (dawny Mercedes Daimler-Chrysler), nośność konstrukcyjna 9 ton każda oś (3x9.000kg)
zawieszenie pneumatyczne
pierwsza oś podnoszona
pojedyncze błotniki polietylenowe (6 szt.), tylne błotniki z chlapaczami
boczne zabezpieczenia przeciwnajazdowe zgodne z ECE
dwuzakresowe nogi podporowe z płaską stopą
felgi stalowe lub aluminiowe
ogumienie 385/65 R22,5
układ hamowania HALDEX z automatyczną regulacją siły hamowania i systemem anty-blokującym EB+
instalacja elektryczna 24 V zgodna z ECE
światła tylne zespolone zamontowane w zderzaku
oświetlenie tablicy rejestracyjnej
światła obrysowe
oświetlenie boczne
tablice odblaskowe (2 szt.)
gniazdo 15-to pinowe oraz gniazdo ABS/EBS
2 kliny z mocowaniem
skrzynka narzędziowa z zamkiem

Armatura i osprzęt:
kompresor JUROP LC420 HDR CW chłodzony cieczą z napędem hydraulicznym (lub inny), wydajność kompresora max 12000 l/min (napęd od ciągnika siodłowego zabezpiecza Zamawiający, wymagane zapotrzebowanie 140bar i przepływ 136L/min)
dennica tylna uchylna hydraulicznie, zamki dociskające hydrauliczne (4 szt.)
górny właz inspekcyjny DN500 z przodu wyposażony w 2 haki do zaczepienia drabiny
spust zasuwa DN 100 zakończona złączem STORZ
płynowskaz rura DN50 z zaworami odcinającymi i dolnym zaworem do czyszczenia szkła
separator w przedniej części cysterny z zaworem spustowym 2” linia ssąca DN100
zawór pływakowy górny w zbiorniku przyłącze DN100
schowek na węże typu-koryto wykonane ze stali kwasoodpornej
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Turvallisuusvinkkejä
Myyjän tarkistaminen

Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.

Hinnan tarkastaminen

Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.

Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.

Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.

Epäilyttävä ennakkomaksu

Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.

Maksupetoksia voi tapahtua esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
  • Ennakkomaksu
  • Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
  • Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
  • Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
  • Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
  • Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
  • Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
  • Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Löysitkö virheen?
Ilmoita epäilyttävistä tapauksista meille
Turvallisuusvinkkejä
PDF
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
Hinta pyynnöstä
2025
Tilavuus 30 000 l Jousitus ilma/ilma Nettopaino 7 380 kg Akselit 3
Puola, Brzeg
PPU SZUMLAKOWSKI SP. Z O.O.
8 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
73 000 € Netto
2025
Tilavuus 26 000 l Jousitus ilma/ilma Nettopaino 8 700 kg Akselit 3
Puola, Szczerców
EMTECH
12 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2024
Tilavuus 22 000 l Jousitus jousi/jousi Nettopaino 11 750 kg Akselit 2
Ranska, St Brieuc
CODER SAS
5 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
47 000 € Netto
2008
Kantav. 29 200 kg Nettopaino 7 800 kg Akselit 3
Alankomaat, Hoogerheide
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
1980
Kantav. 25 270 kg Jousitus ilma/ilma Nettopaino 19 730 kg Akselit 3
Alankomaat, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
56 000 € Netto
2012
Akselit 3
Alankomaat, Hoogerheide
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
1980
Kantav. 25 270 kg Jousitus ilma/ilma Nettopaino 19 730 kg Akselit 3
Alankomaat, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
29 000 € Netto
1997
Kantav. 21 360 kg Nettopaino 16 140 kg Akselit 3
Alankomaat, Hoogerheide
Ota yhteyttä myyjään
29 000 € Netto
2002
Kantav. 27 560 kg Nettopaino 9 440 kg Akselit 3
Alankomaat, Hoogerheide
Ota yhteyttä myyjään
27 900 € Netto
2009
Kantav. 15 520 kg Jousitus ilma/ilma Nettopaino 6 030 kg Akselit 1
Saksa, Sittensen
alga Nutzfahrzeug- und Baumaschinen GmbH & Co. KG
12 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
3 900 € Netto
1991
Tilavuus 29 m³ Akselit 4
Saksa, Munich
KMM Truck GmbH & Co. KG
7 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
27 900 € Netto
2009
Kantav. 15 350 kg Jousitus ilma/ilma Nettopaino 6 200 kg Akselit 1
Saksa, Sittensen
alga Nutzfahrzeug- und Baumaschinen GmbH & Co. KG
12 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
6 500 €
1990
Kantav. 17 300 kg Jousitus ilma/ilma Nettopaino 10 150 kg Akselit 1
Slovenia
Matej Ažman s.p.
3 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
57 000 € Netto
2000
Kantav. 37 520 kg Tilavuus 36 m³ Nettopaino 10 480 kg Akselit 3
Alankomaat, Saasveld
Hesselink Trucks BV
6 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2015
Yhdistynyt kuningaskunta, Howden
Hopkinsons Fairdeals Group
15 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään