Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto

PDF
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 1 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 2 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 3 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 4 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 5 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 6 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 7 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 8 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 9 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 10 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 11 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 12 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 13 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 14 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 15 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 16 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 17 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 18 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 19 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 20 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 21 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 22 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 23 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 24 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 25 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 26 - Autoline
Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto | Kuva 27 - Autoline
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/27
PDF
17 750 €
Nettohinta
Ota yhteyttä myyjään
Merkki: Renault
Malli: C 260-26 6X4
Valmistusvuosi: 1983-05
Ensimmäinen rekisteröinti: 1983-05-06
Kilometrimäärä: 272 134 km
Kantavuus: 16 000 kg
Nettopaino: 10 000 kg
Bruttopaino: 26 000 kg
Sijainti: Belgia Gistel (West-Vlaanderen)6418 km to "United States/Columbus"
Myyjän varastotunnus: 10285
Julkaistu: yli 1 kuukausi
Kuvaus
Kokonaismitat: 9,4 m × 2,5 m × 3,35 m
Polttoainesäiliö: 300 l
Moottori
Teho: 260 HV (191 kW)
Polttoaine: diesel
Tilavuus: 9 834 cm³
Sylinterien lukumäärä: 6
Vaihdelaatikko
Tyyppi: manuaalinen
Vaihteet: 8
Akselit
Akselit: 3
Akselikokoonpano: 6x4
Jousitus: jousi/jousi
Akseliväli: 3 850 mm
Paripyörät
Ensimmäinen akseli: 12.00r20, jarrut - sylinteri
Toinen akseli: 12.00r20, jarrut - sylinteri
Kolmas akseli: 12.00r20, jarrut - sylinteri
Turvallisuusominaisuudet
Tasauspyörästön lukitus
Kunto
Kunto: käytetty
Lisätietoja
Väri: sininen

Lisätietoja — Renault C 260-26 6X4 alusta kuorma-auto

Englanti
Ex Bitumen Spreader - Fahrgestell 6m30 lang - Motor 6 Zyllinderkoppfen
Mehrere Bilder und video auf unsere Homepage : viatratrucks.be

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Getriebe
Getriebe: B9, 8 Gänge, Schaltgetriebe

Achskonfiguration
Refenmaß: 12.00r20
Vorderachse: Max. Achslast: 6650 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 90%; Reifen Profil links außen: 90%; Reifen Profil rechts innerhalb: 90%; Reifen Profil rechts außen: 90%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Funktionell
Marke des Aufbaus: Renault

Umwelt
Emissionsklasse: Euro 0

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: mäßig

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frederik Viaene, um weitere Informationen zu erhalten.
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Transmission
Transmission: B9, 8 gear, Manuel gearkasse

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 12.00r20
Foraksel: Maks. akselbelastning: 6650 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 90%; Dækprofil venstre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Reduktion: navreduktion

Funktionelle
Karosserifabrikat: Renault

Miljø
Emissionsklasse: Euro 0

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: moderat

Yderligere oplysninger
Kontakt Frederik Viaene for yderligere oplysninger
Ex Bitume Sprayer - Chassis-cab 6m30 long - Engine 6 seperate cillinderheads
More pictures and video on our homepage : viatratrucks.be

= More information =

General information
Cab: day

Transmission
Transmission: B9, 8 gears, Manual gearbox

Axle configuration
Tyre size: 12.00r20
Front axle: Max. axle load: 6650 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 1: Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 90%; Tyre profile left outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Reduction: hub reduction

Functional
Make of bodywork: Renault

Environment
Emission class: Euro 0

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: moderate

Additional information
Please contact Frederik Viaene for more information
Ex Cisterna de Riego asfalto - Chassis-cabina 6m30 de largo - Motor 6 culatas separadas
mas fotos y video en nuestra pagina internet : viatratrucks.be

= Más información =

Información general
Cabina: día

Transmisión
Transmisión: B9, 8 marchas, Cambio manual

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 12.00r20
Eje delantero: Carga máxima del eje: 6650 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 90%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Reducción: reducción de cubo

Funcional
Marca carrocería: Renault

Medio ambiente
Clase de emisión: Euro 0

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: moderado

Información complementaria
Póngase en contacto con Frederik Viaene para obtener más información.
Ex Repandeuse Bitumes/Goudron - Chassis-cabine de 6m30 de long - Moteur 6 culasses separés
Plusieurs photos et video sur notre page internet : viatratrucks.be

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Transmission
Transmission: B9, 8 vitesses, Commande manuelle

Configuration essieu
Dimension des pneus: 12.00r20
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 6650 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 90%; Sculptures des pneus gauche externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Réduction: moyeux réducteurs

Pratique
Marque de construction: Renault

Environnement
Classe d'émission: Euro 0

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: puissant

Informations complémentaires
Veuillez contacter Frederik Viaene pour plus d'informations
Ex Bitume Spreader - Chassis-cabine 6m30 lang - Motor 6 cillinderkoppen
Meer foto's en video op onze internet pagina : viatratrucks.be

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Transmissie
Transmissie: B9, 8 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Bandenmaat: 12.00r20
Vooras: Max. aslast: 6650 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 1: Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 90%; Bandenprofiel linksbuiten: 90%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 90%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 90%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%; Reductie: naafreductie

Functioneel
Merk opbouw: Renault

Milieu
Emissieklasse: Euro 0

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: matig

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frederik Viaene
Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Skrzynia biegów
Pędnia: B9, 8 biegi, Manualna skrzynia biegów

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 12.00r20
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 6650 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 90%; Profil opon lewa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Redukcja: redukcja piasty

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: Renault

Ochrona środowiska
Klasa emisji: Euro 0

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: umiarkowanie

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Frederik Viaene
Informações gerais
Cabina: dia

Transmissão
Transmissão: B9, 8 velocidades, Caixa de velocidades manual

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 12.00r20
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 6650 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Redução: redução do cubo

Funcional
Marca da carroçaria: Renault

Ambiente
Classe de emissões: Euro 0

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: moderada

Informações adicionais
Contacte Frederik Viaene para obter mais informações
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Трансмиссия
Трансмиссия: B9, 8 передачи, Механическая коробка передач

Конфигурация осей
Размер шин: 12.00r20
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 6650 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 90%; Профиль шин левое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Редуктор: редуктор ступицы

Функциональность
Марка кузова: Renault

Экология
Уровень выбросов: Euro 0

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: удовлетворительное

Дополнительная информация
Свяжитесь с Frederik Viaene для получения дополнительной информации
Allmän information
Hytt: dag

Transmission
Transmission: B9, 8 växlar, Manuell

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 12.00r20
Framaxel: Max. axellast: 6650 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 1: Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 90%; Däckprofil lämnades utanför: 90%; Däckprofil innanför höger: 90%; Däckprofil utanför höger: 90%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%; Minskning: minskning av nav

Funktionell
Fabrikat av karosseri: Renault

Miljö
Utsläppsklass: Euro 0

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: måttlig

Ytterligare information
Kontakta Frederik Viaene för mer information
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Turvallisuusvinkkejä
Myyjän tarkistaminen

Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.

Hinnan tarkastaminen

Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.

Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.

Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.

Epäilyttävä ennakkomaksu

Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.

Maksupetoksia voi tapahtua esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
  • Ennakkomaksu
  • Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
  • Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
  • Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
  • Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
  • Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
  • Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
  • Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Löysitkö virheen?
Ilmoita epäilyttävistä tapauksista meille
Turvallisuusvinkkejä
PDF
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
14 700 € Netto
1982
478 378 km
Kantav. 10 770 kg Akselikokoonpano 6x4 Jousitus jousi/jousi
Belgia, Bree
Ota yhteyttä myyjään
15 900 € Netto
2014
459 232 km
Teho 430 HV (316 kW) Kantav. 24 250 kg Akselikokoonpano 8x4 Jousitus jousi/ilma
Belgia, Bree
Ota yhteyttä myyjään
5 500 € Netto
1988
336 000 km
Polttoaine diesel
Belgia, Mont (Houffalize)
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
1983
126 779 km
Teho 350 HV (257 kW) Polttoaine diesel Akselikokoonpano 6x4 Jousitus jousi/jousi
Belgia, Willebroek
Ota yhteyttä myyjään
20 300 € Netto
1989
39 292 km
Akselikokoonpano 6x4 Jousitus jousi/jousi
Belgia, Bree
Ota yhteyttä myyjään
5 700 € Netto
2006
754 638 km
Kantav. 15 280 kg Jousitus jousi/ilma
Belgia, Bree
Ota yhteyttä myyjään
14 300 € Netto
2002
570 000 km
Teho 370 HV (272 kW) Euro Euro 3 Kantav. 14 680 kg Akselikokoonpano 6x4 Jousitus jousi/jousi
Belgia, Bree
Ota yhteyttä myyjään
11 200 € Netto
2001
260 569 km
Euro Euro 2 Kantav. 8 910 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus ilma/ilma
Belgia, Bree
Ota yhteyttä myyjään
8 750 € Netto
2007
654 617 km
Teho 450 HV (331 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 6x2 Jousitus jousi/ilma
Belgia, Bree
Ota yhteyttä myyjään
18 500 € Netto
2006
720 240 km
Teho 430 HV (316 kW) Euro Euro 3 Akselikokoonpano 6x4 Jousitus jousi/ilma
Belgia, Wingene
Ota yhteyttä myyjään
19 500 € Netto
1992
699 575 km
Teho 370 HV (272 kW) Euro Euro 1 Polttoaine diesel Kantav. 16 000 kg Akselikokoonpano 6x6 Jousitus jousi/jousi
Belgia, Gistel (West-Vlaanderen)
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2011
1 083 500 km
Teho 460 HV (338 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 8x4
Belgia, MONT (Houffalize)
Ota yhteyttä myyjään
16 500 € Netto
2009
630 000 km
Teho 440 HV (323 kW) Euro Euro 4 Akselikokoonpano 6x2 Jousitus jousi/ilma
Belgia, Wingene
Ota yhteyttä myyjään
6 900 € Netto
2010
Euro Euro 5 Kantav. 14 325 kg Jousitus jousi/ilma
Belgia, Bree
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2025
Teho 209 HV (154 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 4x2
Belgia, Roeselare
Ota yhteyttä myyjään
15 250 € Netto
2017
754 532 km
Teho 480 HV (353 kW) Euro Euro 6 Kantav. 11 200 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus ilma/ilma
Belgia, Bree
Ota yhteyttä myyjään
15 000 € Netto
2008
102 358 km
Teho 400 HV (294 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 23 000 kg
Belgia, Meer - Hoogstraten
Ota yhteyttä myyjään
17 950 €
2004
474 000 km
Teho 209 HV (154 kW) Kantav. 6 875 kg Akselikokoonpano 4x4
Puola, Starachowice
Ota yhteyttä myyjään
Renault Premium 460 BDF mit LBW Euro5EEV alusta kuorma-auto
1
17 000 €
2012
639 000 km
Teho 470 HV (346 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 6x2
Saksa, Lübbecke
Ota yhteyttä myyjään
15 200 € Netto
1998
295 710 km
Euro Euro 2 Akselikokoonpano 6x4 Jousitus jousi/jousi
Belgia, Bree
Ota yhteyttä myyjään