Volvo FE 320 6x2 Euro 5 290.000 km Retarder TÜV alusta kuorma-auto










































Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet









- Tasauspyörästön lukko
- Differential lock
- Truck from the Netherlands
= Remarks =
Engine PTO
Retarder
Length Chassis 615 cm
Allison gearbox
= Dealer information =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= More information =
Transmission: Allison, Automatic
Cab: day
Front axle: Tyre size: 385/65 22,5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Tyre size: 385/65 22,5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 30%; Suspension: air suspension
Registration number: BT-TV-80
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Uzávěrka diferenciálu
- Niederländische LKW
- Sperrdifferential
= Anmerkungen =
Motor-Pto
Retarder
Länge Chassis 615 cm
Allison Getriebe
= Weitere Informationen =
Getriebe: Allison, Automatik
Kabine: Tag
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 22,5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%; Federung: Luftfederung
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/65 22,5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 30%; Federung: Luftfederung
Kennzeichen: BT-TV-80
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
- Differentialespærre
- Styret spærredifferentiale
= Yderligere oplysninger =
Transmission: Allison, Automatisk
Førerhus: day cab
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 22,5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%; Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/65 22,5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 30%; Affjedring: luftaffjedring
Registreringsnummer: BT-TV-80
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
- Κλείδωμα διαφορικού
- Bloqueador diferencial
- Diferencial de deslizamiento
= Más información =
Transmisión: Allison, Automático
Cabina: día
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 22,5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%; Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/65 22,5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 30%; Suspensión: suspensión neumática
Matrícula: BT-TV-80
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Différentiel d'écartement
- Solde différentiel
= Plus d'informations =
Transmission: Allison, Automatique
Cabine: jour
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 22,5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%; Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/65 22,5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 30%; Suspension: suspension pneumatique
Numéro d'immatriculation: BT-TV-80
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Differenziale a slittamento controllato
- Nederlandse truck
- Sperdifferentieel
= Bijzonderheden =
Motor PTO
Retarder
Lengte chassis 615 cm
Allison versnellingsbak
= Bedrijfsinformatie =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= Meer informatie =
Transmissie: Allison, Automaat
Cabine: dag
Vooras: Bandenmaat: 385/65 22,5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%; Vering: paraboolvering
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%; Vering: luchtvering
Achteras 2: Bandenmaat: 385/65 22,5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 30%; Vering: luchtvering
Kenteken: BT-TV-80
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Blokada mechanizmu różnicowego
- Mechanizm różnicowy
= Więcej informacji =
Pędnia: Allison, Automat
Kabina: dzienna
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/65 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 30%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Numer rejestracyjny: BT-TV-80
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
- Bloqueio do diferencial
- Diferencial de deslizamento controlado
= Mais informações =
Transmissão: Allison, Automática
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 22,5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%; Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 22,5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 30%; Suspensão: suspensão pneumática
Número de registo: BT-TV-80
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Diferențial cu patinare controlată
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
= Дополнительная информация =
Трансмиссия: Allison, Автоматическая
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Размер шин: 385/65 22,5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%; Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 2: Размер шин: 385/65 22,5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 30%; Подвеска: пневматическая подвеска
Регистрационный номер: BT-TV-80
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
- Uzávierka diferenciálu
- Differentiallås
- Styrd differentialbroms
= Ytterligare information =
Transmission: Allison, Automatisk
Hytt: dag
Framaxel: Däckets storlek: 385/65 22,5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%; Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/65 22,5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 30%; Fjädring: luftfjädring
Registreringsnummer: BT-TV-80
Kontakta Thijs Kentie eller Thijs Kentie för mer information
- Kontrollü diferansiyel kilidi