Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu

PDF
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 1 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 2 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 3 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 4 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 5 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 6 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 7 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 8 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 9 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 10 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 11 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 12 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 13 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 14 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 15 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 16 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 17 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 18 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 19 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 20 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 21 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 22 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 23 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 24 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 25 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 26 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 27 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 28 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 29 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 30 - Autoline
Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu | Kuva 31 - Autoline
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/31
PDF
69 950 €
Nettohinta
84 639,50 €
Bruttohinta
Ota yhteyttä myyjään
Merkki: Kel-Berg
Ensimmäinen rekisteröinti: 2023-04-13
Autojen määrä: 2
Kantavuus: 24 050 kg
Nettopaino: 9 950 kg
Bruttopaino: 34 000 kg
Sijainti: Alankomaat DRACHTEN6519 km to "United States/Columbus"
Myyjän varastotunnus: E26162
Leasing on mahdollista
Julkaistu: yli 1 kuukausi
Kuvaus
Vinssi
Runko
Rungon mitat: pituus - 14,2 m, leveys - 2,55 m
Akselit
Akselit: 3
Ohjausakseli
Paripyörät
Ensimmäinen akseli: 215/75/17.5
Toinen akseli: 215/75/17.5
Kolmas akseli: 215/75/17.5
Kunto
Kunto: käytetty

Lisätietoja — Kel-Berg S34S3 Trucktransporter Hydraulik-Extendable Winde Rampe autonkuljetus puoliperävaunu

Englanti
Refenmaß: 215/75/17.5
Bremsen: Scheibenbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Marke des Aufbaus: Kel-Berg
Schäden: keines
Dækstørrelse: 215/75/17.5
Bremser: skivebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Karosserifabrikat: Kel-Berg
Tyre size: 215/75/17.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%
Rear axle 2: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%
Rear axle 3: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Make of bodywork: Kel-Berg
Damages: none
Tamaño del neumático: 215/75/17.5
Frenos: frenos de disco
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Marca carrocería: Kel-Berg
Daños: ninguno
Dimension des pneus: 215/75/17.5
Freins: freins à disque
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Marque de construction: Kel-Berg
Dommages: aucun
Kel-Berg vrachtwagen/machine transporter

Opbouw:
Voorzien van Husar lier (8.000 kg),
Afmetingen laadplateau: ca 1420 X 255 cm
Midden bed Hydraulisch uitschuifbaar!! 180cm uitschuifbaar!
Achterzijde ca.120 cm uitschuifbaar
Bovendek is inklapbaar!!

Video voor het hydraulisch in en uitschuiven van de trailer is bij aanvraag leverbaar!!

Prijs is netto/excl. BTW

= Bedrijfsinformatie =

Boonstra recovery trucks laten bergingsvoertuigen en autotransporters produceren volgens courante specificaties: mooi, functioneel en betrouwbaar.
We bouwen in principe op alle merken voertuigen. Door onze jarenlange ervaring weten we aan welke eisen uw voertuig moet voldoen.
Nieuwe trucks en bedrijfswagens met schuifplateau, laadbak, hydraulische kleppen, aanhanger, maar ook zware wreckers worden professioneel opgebouwd en in geheel Europa geleverd.
Omdat wij werken met vaste partners die voor ons bouwen, bent u altijd verzekerd van een voertuig van een uitstekende kwaliteit.
Onze partners zijn:
Tijhof
Isoli
De Groot
FVG

Ook zijn we gespecialiseerd in export van onze voortuigen:

Voor alle rijdbare voertuigen met Nederlands kenteken en een geldige APK kunnen we bij ons op kantoor binnen 10 minuten een transito kenteken voor u maken:
- 14 dagen geldig voor € 150,--
- boven 3.500 kg voor € 200,--
Ook voor auto’s met buitenlands kenteken kunnen we in veel gevallen binnen 3 werkdagen een export kenteken aanvragen. Prijs € 500,-
In het geval van intracommunautaire levering dienen wij minimaal de volgende gegevens van u te ontvangen:
KvK uittreksel van het bedrijf en geldig EU BTW nummer, kopie legitimatie van de ondernemer en een minimum (aan)betaling van 20% van de bankrekening van het betreffende bedrijf.
Voor alle BTW voertuigen die buiten de EU gaan, hanteren wij een borg van 20% van het volledige factuurbedrag.
Zodra u ons heeft geïnformeerd en wij middels het verstrekte douanedocument (EXa) kunnen verifiëren dat het voertuig de EU heeft verlaten, zullen wij uw borg zo spoedig mogelijk terugbetalen.
Neem voor meer informatie contact op met ons verkoopteam!
Disclaimer: (prijs)wijzigingen, fouten en eerdere verkopen zijn voorbehouden!

= Meer informatie =

Bandenmaat: 215/75/17.5
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Achteras 2: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%
Achteras 3: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Merk opbouw: Kel-Berg
Schade: schadevrij
Rozmiar opon: 215/75/17.5
Hamulce: hamulce tarczowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Marka konstrukcji: Kel-Berg
Uszkodzenia: brak
Tamanho dos pneus: 215/75/17.5
Travões: travões de disco
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Marca da carroçaria: Kel-Berg
Danos: nenhum
Размер шин: 215/75/17.5
Тормоза: дисковые тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Марка кузова: Kel-Berg
Däckets storlek: 215/75/17.5
Bromsar: skivbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%
Bakaxel 2: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%
Bakaxel 3: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Fabrikat av karosseri: Kel-Berg
Skada på fordon: skadefri
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Turvallisuusvinkkejä
Myyjän tarkistaminen

Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.

Hinnan tarkastaminen

Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.

Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.

Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.

Epäilyttävä ennakkomaksu

Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.

Maksupetoksia voi tapahtua esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
  • Ennakkomaksu
  • Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
  • Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
  • Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
  • Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
  • Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
  • Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
  • Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Löysitkö virheen?
Ilmoita epäilyttävistä tapauksista meille
Turvallisuusvinkkejä
PDF
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
69 950 € Netto
2023
Kantav. 24 050 kg Nettopaino 9 950 kg Akselit 3
Alankomaat, Drachten
Ota yhteyttä myyjään
75 900 € Netto
2025
Akselit 2
Alankomaat, Veghel
BAS World
21 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
89 000 € Netto
2024
Nettopaino 12 380 kg
Alankomaat, Velddriel
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2024
Kantav. 16 700 kg Nettopaino 5 600 kg Akselit 1
Alankomaat, Mill
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2025
Alankomaat, Rijssen
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2023
Kantav. 25 400 kg Nettopaino 10 600 kg Akselit 3
Alankomaat, Renswoude
Ota yhteyttä myyjään
47 950 € Netto
2013
Kantav. 24 080 kg Nettopaino 11 420 kg Akselit 3
Alankomaat, Groot-Ammers
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2023
Kantav. 16 700 kg Nettopaino 5 600 kg Akselit 1
Alankomaat, Mill
Ota yhteyttä myyjään
29 950 € Netto
2002
Kantav. 23 160 kg Nettopaino 9 840 kg Akselit 3 Autojen lukumäärä 3
Alankomaat, Groot-Ammers
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2024
Kantav. 24 000 kg Nettopaino 12 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Mill
Ota yhteyttä myyjään
71 000 €
2025
Kantav. 20 000 kg Jousitus ilma/ilma Akselit 2 Autojen lukumäärä 6 Viidennen pyörän korkeus 95 mm
Puola, STRYKÓW
Ota yhteyttä myyjään
73 000 € Netto
2008
Akselit 3 Rungon merkki Kassbohrer
Ukraina, Kyiv
Ota yhteyttä myyjään
69 900 € Netto
2012
Jousitus ilma/ilma Akselit 3
Saksa, Lahr
Ota yhteyttä myyjään
81 400 €
2025
Akselit 3
Turkki, Kartal / İstanbul
Ota yhteyttä myyjään