Suzuki Celerio 1.0L GA auto


Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet




















Alimentación: inyección electrónica multipunto
Aceleración 0-100 km/h: 14,0 s
Consumo en ciudad: 5,1 l/100km
Consumo en ruta: 3,7 l/100km
Consumo mixto: 4,3 l/100km
Suspensión delantera: independiente tipo McPherson con resortes helicoidales
Suspensión trasera: barra de torsión y resortes helicoidales
Maletero: 235/707 dm3
Altura de piso: 165 mm
Aire acondicionado: manual
Asientos delanteros: con ajuste manual
Asientos traseros: abatibles 60/40
Tapicería: tela
Cierre de puertas: manual
Vidrios (del. - tras.): manuales - manuales
Espejos exteriores: manuales
Espejo interior: antideslumbrante manual
Faros delanteros: fijos
Faros antiniebla: no tiene
Aros: acero con tapón
Techo solar: no tiene
Timón: sin ajustes
Apertura de baúl y tapa de combustible: interna solo tapa de combustible
Airbags: conductor y acompañante
Alarma e inmovilizador de motor: inmovilizador de motor
Cinturones de seguridad: delanteros inerciales, traseros inerciales
Parlantes: 2
tipo de tracción: delantero - delantera
Sistema start / stop
Tercera luz de freno
Conexión USB
Interfaz bluetooth
Dirección asistida eléctrica
Ubicación
Puno
Puno
Origen
Hecho en India