Alfa Romeo 6C 2500 SS Villa d`Este - RHD avoauto































Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet

Standort / Location: Thiesen Berlin GmbH
Ansprechpartner: Karl-Helmut Larkamp +49 (0) 172 / 317 48 65
location: 1
interior color: black
interior type: leather
Radstand: 1
Farbe: silber
Farbe Grigio metallizato
Interieur Leder grigio
Einzelstück
Alukarosserie auf kurzem Radstand (SS)
Komplett restauriert
Mit Chassisnummer 915881 hat Touring ein einziges Cabriolet als Villa d Este auf kurzem SS Chassis gebaut und 1950 auf den Turiner Autosalon präsentiert . Dieses Fahrzeug hatte 4 italienische Besitzer bevor es verschwand und am 1.6.56 im Register als zerstört eingetragen wurde
Die Chassisnummer 915828 wurde auf kurzem SS Chassis 1950 als Cabriolet nach Peru ausgeliefert und tauchte 1993 als Villa d`Este Coupe wieder in Italien auf . Die Carrozzeria Touring Ltd. hat das Fahrzeug von 2013 bis 2017 komplett zerlegt
die komplette Mechanik (matching numbers) restauriert und unter Einbeziehung der besten Spezialisten eine exakte Rekonstruktion des zerstörten Villa d`Este Cabriolets auf die Räder gestellt . Man beachte auch die Feinheiten wie z.B. den Zigaretten Dispenser und den großen Werkzeugkasten die auch das Originalfahrzeug hatte
Technische Daten
Zylinderzahl / Motorbauart 6-Zylinder Reihenmotor
Hubraum / Verdichtung 2443 cm³
110 PS
Nockenwellenantrieb Kette
Antriebsart Hinterradantrieb
Getriebe 4-Gang Schaltgetriebe
Colour Grigio metallizato
Interior Leather grigio
One-Off
Alloy body on short wheelbase chassis (SS)
Completely restored
With chassis number 915881
Touring built a single convertible called Villa d Este on a short SS chassis and presented it in 1950 at the Turin Motor Show. This vehicle had 4 Italian owners before it disappeared and was entered in the register as destroyed on June 1956
The chassis number 915828 was delivered to Peru on a short SS chassis in 1950 as a convertible and reappeared in Italy in 1993 as the Villa dEste Coupe. Carrozzeria Touring Ltd. completely dismantled the vehicle from 2013 to 2017
restored the complete mechanics (matching numbers) and
with the involvement of the best specialists
put an exact reconstruction of the destroyed Villa d`Este Cabriolet on the wheels. Note the subtleties such as the cigarette dispenser and the large tool box that the original vehicle had!
Technical data
Number of cylinders / engine type 6-cylinder in-line engine
Displacement / compression 2443 cm³
110 HP
Camshaft drive chain
Drive type rear-wheel drive
Gearbox 4-speed manual transmission
Wheelbase 2700 mm
Top speed 170 km/h
Besichtigung nach Terminvereinbarung. / Viewing by appointment
ZUBEHÖRANGABEN OHNE GEWÄHR
Änderungen
Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten!
roadworthy