Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu

PDF
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 1 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 2 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 3 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 4 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 5 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 6 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 7 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 8 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 9 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 10 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 11 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 12 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 13 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 14 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 15 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 16 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 17 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 18 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 19 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 20 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 21 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 22 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 23 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 24 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 25 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 26 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu | Kuva 27 - Autoline
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/27
PDF
9 900 €
Nettohinta
Ota yhteyttä myyjään
Merkki: Norse
Malli: Nor-Slep - 3 axle - Side boards -
Valmistusvuosi: 2011-12
Ensimmäinen rekisteröinti: 2011-12-21
Bruttopaino: 28 000 kg
Sijainti: Alankomaat Ravenstein6554 km to "United States/Columbus"
Myyjän varastotunnus: H280126
Julkaistu: yli 1 kuukausi
Runko
Rungon mitat: 7,75 m × 2,47 m × 0,88 m
Akselit
Akselit: 3
Jousitus: ilma/ilma
Ohjausakseli
Paripyörät
Ensimmäinen akseli: 265/70R19.5
Toinen akseli: 265/70R19.5
Kolmas akseli: 265/70R19.5
Kunto
Kunto: käytetty
Lisätietoja
Väri: valkoinen

Lisätietoja — Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - avolava perävaunu

Englanti
Nor-Slep - 3 axle - Side boards -
MY: 21-12-2011
YY9SL28PX1P011791
Box: 775 - 247 - 88
3 axle
28.000 KG GVW

= Weitere Informationen =

Refenmaß: 265/70R19.5
Vorderachse: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an VAEX The Truck Traders oder Goverstone, um weitere Informationen zu erhalten.
Dækstørrelse: 265/70R19.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Nor-Slep - 3 axle - Side boards -
MY: 21-12-2011
YY9SL28PX1P011791
Box: 775 - 247 - 88
3 axle
28.000 KG GVW

= More information =

Tyre size: 265/70R19.5
Front axle: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact VAEX The Truck Traders or Goverstone for more information
Nor-Slep - 3 axle - Side boards -
MY: 21-12-2011
YY9SL28PX1P011791
Box: 775 - 247 - 88
3 axle
28.000 KG GVW

= Más información =

Tamaño del neumático: 265/70R19.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con VAEX The Truck Traders o Goverstone para obtener más información.
Nor-Slep - 3 axle - Side boards -
MY: 21-12-2011
YY9SL28PX1P011791
Box: 775 - 247 - 88
3 axle
28.000 KG GVW

= Plus d'informations =

Dimension des pneus: 265/70R19.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Goverstone pour plus d'informations
Nor-Slep - 3 axle - Side boards -
MY: 21-12-2011
YY9SL28PX1P011791
Box: 775 - 247 - 88
3 axle
28.000 KG GVW

= Meer informatie =

Bandenmaat: 265/70R19.5
Vooras: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met VAEX The Truck Traders of Goverstone
Rozmiar opon: 265/70R19.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Goverstone
Tamanho dos pneus: 265/70R19.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Размер шин: 265/70R19.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Däckets storlek: 265/70R19.5
Framaxel: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Turvallisuusvinkkejä
Myyjän tarkistaminen

Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.

Hinnan tarkastaminen

Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.

Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.

Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.

Epäilyttävä ennakkomaksu

Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.

Maksupetoksia voi tapahtua esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
  • Ennakkomaksu
  • Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
  • Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
  • Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
  • Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
  • Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
  • Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
  • Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Löysitkö virheen?
Ilmoita epäilyttävistä tapauksista meille
Turvallisuusvinkkejä
PDF
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
10 750 € Netto
2013
Kantav. 15 250 kg Nettopaino 4 750 kg Akselit 2
Alankomaat, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2010
Kantav. 6 000 kg Akselit 1
Alankomaat, Goudriaan
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2010
Kantav. 6 000 kg
Alankomaat, Goudriaan
Ota yhteyttä myyjään
36 000 € Netto
2008
Kantav. 17 800 kg Nettopaino 6 200 kg Akselit 3
Alankomaat, Vijfhuizen
Ota yhteyttä myyjään
14 000 € Netto
1997
Kantav. 22 170 kg Nettopaino 5 830 kg Akselit 3
Alankomaat, Vijfhuizen
Ota yhteyttä myyjään
12 900 € Netto
2012
Jousitus ilma/ilma Nettopaino 3 380 kg Akselit 2
Saksa, Lahr
Ota yhteyttä myyjään
3 950 € Netto
2007
Kantav. 13 800 kg Nettopaino 4 200 kg
Alankomaat, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
9 950 € Netto
2016
Kantav. 18 280 kg Jousitus ilma/ilma Nettopaino 5 720 kg Akselit 3
Alankomaat, Meerkerk
Ota yhteyttä myyjään
9 123 € 39 000 PLN
2012
Kantav. 14 040 kg Nettopaino 3 960 kg Akselit 2
Puola, K/Kielc
Ota yhteyttä myyjään
14 900 € Netto
2017
Kantav. 18 440 kg Jousitus ilma/ilma Nettopaino 5 560 kg Akselit 3
Alankomaat, Gilze
Ota yhteyttä myyjään
4 750 € Netto
2006
Akselit 2
Alankomaat, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
2 900 € Netto
2006
Kantav. 12 880 kg Jousitus ilma/ilma Nettopaino 5 120 kg Akselit 2
Alankomaat, Ede
Ota yhteyttä myyjään
6 900 € Netto
2006
Kantav. 10 500 kg Nettopaino 4 500 kg Akselit 2
Alankomaat, Vuren
Kleyn Trucks
21 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
9 900 €
2010
Saksa, Pragsdorf
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
1954
Jousitus jousi/jousi Akselit 2
Alankomaat, Weert
Ota yhteyttä myyjään
7 900 € Netto
2011
Kantav. 14 300 kg Jousitus ilma/ilma Akselit 2
Saksa, Bovenden
Ota yhteyttä myyjään
500 € Netto
1960
Akselit 1
Alankomaat, Rheden
B-tham Trade & Consultancy B.V.
6 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
Akselit 2
Alankomaat, Goudriaan
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
Alankomaat, Goudriaan
Ota yhteyttä myyjään