Volkswagen Crafter 46 dubbele cabine avolavakuorma-auto < 3.5t

















Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet




















Maximální zatížení zadní nápravy: 2300 kg
Obecný stav: dobrý
Technický stav: průměr
Optický stav: průměr
Poškození: bez poškození
DPH/marže: Odpočet DPH pro podnikatele
Maximale Hinterachslast: 2300 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Schäden: keines
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer abzugsfähig
Wenden Sie sich an Jeroen de Koker, um weitere Informationen zu erhalten.
Maks. bagakselbelastning: 2300 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Skade: fri for skader
moms/margin: Moms fradragsberettiget
Max. rear axle load: 2300 kg
General condition: good
Technical condition: average
Visual appearance: average
Damages: none
VAT/margin: VAT qualifying
Please contact Jeroen de Koker for more information
Carga máxima del eje trasero: 2300 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Daños: ninguno
IVA/margen: IVA deducible
Charge max. sur essieu arrière: 2300 kg
État général: bon
État technique: moyen
État optique: moyen
Dommages: aucun
TVA/marge: TVA déductible
Max. tengelyterhelés hátul: 2300 kg
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: átlagos
Optikai állapot: átlagos
Kár: sérülésmentes
HÉA/marzs: HÉA levonható a vállalkozók számára
Carico massimo sull'asse posteriore: 2300 kg
Stato generale: buono
Stato tecnico: media
Stato ottico: media
Danni: senza danni
IVA/margine: IVA deducibile per gli imprenditori
= Meer informatie =
Max. aslast voor: 1850 kg
Max. aslast achter: 2300 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Schade: schadevrij
BTW/marge: BTW verrekenbaar voor ondernemers
Neem voor meer informatie contact op met Jeroen de Koker
Maks. nośność osi tylnej: 2300 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Uszkodzenia: brak
VAT/marża: Możliwość odliczenia podatku VAT
Carga máx. do eixo traseiro: 2300 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Danos: nenhum
IVA/margem: IVA elegível
Макс. нагрузка на заднюю ось: 2300 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Повреждения: без повреждений
НДС/маржа: С вычетом НДС
Maximálne zaťaženie zadnej nápravy: 2300 kg
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: priemer
Optický stav: priemer
Poškodenie: bez poškodenia
DPH/marža: Odpočet DPH pre podnikateľov
Max. axellast bak: 2300 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Skada på fordon: skadefri
Moms/marginal: Avdragsgill moms för företagare