Finkl Livestock 1/2/3 stock type 2 eläinkuljetus puoliperävaunu









































Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet
































Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 75%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 75%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 75%
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Selbstandig functionieren
Lenkachse
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 385/55/22.5
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 75%; Reifen Profil rechts: 75%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 75%; Reifen Profil rechts: 75%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 75%; Reifen Profil rechts: 75%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Maarten Busser oder Niels Busser, um weitere Informationen zu erhalten.
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 75%; Dækprofil højre: 75%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 75%; Dækprofil højre: 75%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 75%; Dækprofil højre: 75%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Maarten Busser eller Niels Busser for yderligere oplysninger
Self working
= More information =
Tyre size: 385/55/22.5
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 75%; Tyre profile right: 75%
Rear axle 2: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 75%; Tyre profile right: 75%
Rear axle 3: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 75%; Tyre profile right: 75%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Maarten Busser or Niels Busser for more information
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 75%; Dibujo del neumático derecha: 75%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 75%; Dibujo del neumático derecha: 75%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 75%; Dibujo del neumático derecha: 75%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Maarten Busser o Niels Busser para obtener más información.
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 75%; Sculptures des pneus droite: 75%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 75%; Sculptures des pneus droite: 75%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 75%; Sculptures des pneus droite: 75%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Maarten Busser ou Niels Busser pour plus d'informations
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 75%; Gumiabroncs profilja jobbra: 75%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 75%; Gumiabroncs profilja jobbra: 75%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 75%; Gumiabroncs profilja jobbra: 75%
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Maarten Busser vagy Niels Busser-vel
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 8000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 75%; Profilo del pneumatico destra: 75%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 8000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 75%; Profilo del pneumatico destra: 75%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 8000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 75%; Profilo del pneumatico destra: 75%
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Eigen hydrauliek
Stuuras
= Meer informatie =
Bandenmaat: 385/55/22.5
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 75%; Bandenprofiel rechts: 75%
Achteras 2: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 75%; Bandenprofiel rechts: 75%
Achteras 3: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 75%; Bandenprofiel rechts: 75%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Maarten Busser of Niels Busser
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 75%; Profil opon prawa: 75%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 75%; Profil opon prawa: 75%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 75%; Profil opon prawa: 75%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Maarten Busser lub Niels Busser
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 75%; Perfil do pneu direita: 75%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 75%; Perfil do pneu direita: 75%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 75%; Perfil do pneu direita: 75%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Maarten Busser ou Niels Busser para obter mais informações
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 75%; Профиль шин справа: 75%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 75%; Профиль шин справа: 75%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 75%; Профиль шин справа: 75%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Maarten Busser или Niels Busser для получения дополнительной информации
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 75%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 75%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 75%
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 75%; Däckprofil rätt: 75%
Bakaxel 2: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 75%; Däckprofil rätt: 75%
Bakaxel 3: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 75%; Däckprofil rätt: 75%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Maarten Busser eller Niels Busser för mer information