MAN TGA 18.430 4X2 + 3x WINCH + TACK 2 AXLE - YEAR 2007 hinausauto






























Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet




















- Ilmajousitus
- Liitäntä
- Raskaan käytön moottorijarru
- Äänimerkki
- Air horn
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Rotating beacon
= Remarks =
TACK 2 AXLE
16-05-2007
2x WINCH
07AN5688
OWN WEIGHT: 4.810 KG
MTM: 18.000 KG
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Cab: day
Tyre size: 315/80R22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle: Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Reduction: single reduction
APK (MOT): tested until 03/2026
Please contact Frank de Jong, Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Въздушно окачване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Пневматичен клаксон
- Съединение
- Hliníková palivová nádrž
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Kabina: den
Velikost pneumatiky: 315/80R22.5
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 12000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 80%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 80%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 80%; Profil pneumatiky vpravo venku: 80%; Redukce: jednoduchá redukce
MOT: zkontrolováno do mrt. 2026
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Luftfederung
- Lufthorn
- Rundumleuchte
- Zugmaul
= Anmerkungen =
TACK 2 AXLE
16-05-2007
2x WINCH
07AN5688
OWN WEIGHT: 4.810 KG
MTM: 18.000 KG
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Refenmaß: 315/80R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse: Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%; Reduzierung: einfach reduziert
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Wenden Sie sich an Frank de Jong, Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 315/80R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Reduktion: enkeltreduktion
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
- Κοτσαδόρος
- Κόρνα αέρα
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Bocina de aire
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
TACK 2 AXLE
16-05-2007
2x WINCH
07AN5688
OWN WEIGHT: 4.810 KG
MTM: 18.000 KG
= Más información =
Cabina: día
Tamaño del neumático: 315/80R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Reducción: reducción sencilla
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
- Attraper taupe
- Corne de l'air
- Frein moteur renforcé
- Phare arrière
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension pneumatique
= Remarques =
TACK 2 AXLE
16-05-2007
2x WINCH
07AN5688
OWN WEIGHT: 4.810 KG
MTM: 18.000 KG
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Dimension des pneus: 315/80R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Réduction: réduction simple
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
- Snažna kočnica motora
- Spojnica
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
= További információk =
Kabin: nap
Gumiabroncs mérete: 315/80R22.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 12000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 80%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 80%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 80%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 80%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026
- Avvisatore acustico pneumatico
- Freno motore per impieghi gravosi
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensioni pneumatiche
= Ulteriori informazioni =
Cabina: giorno
Dimensioni del pneumatico: 315/80R22.5
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 7500 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 12000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 80%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 80%; Profilo del pneumatico interno destro: 80%; Profilo del pneumatico esterno destro: 80%; Riduzione: riduzione singola
MOT: ispezionato fino a mar 2026
- Aluminium brandstoftank
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Vangmuil
- Versterkte motorrem
- Zwaailicht
= Bijzonderheden =
TACK 2 AXLE
16-05-2007
2x WINCH
07AN5688
OWN WEIGHT: 4.810 KG
MTM: 18.000 KG
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Cabine: dag
Bandenmaat: 315/80R22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras: Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%; Reductie: enkelvoudige reductie
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong, Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Sprzęg
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 315/80R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Redukcja: redukcja pojedyncza
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
- Acoplamento
- Buzina de ar comprimido
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 315/80R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Redução: redução simples
APK (MOT): testado até mrt. 2026
- Cuplă
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pneumatică
- Алюминиевый топливный бак
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 315/80R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Редуктор: один редуктор
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
- Hliníková palivová nádrž
- Spojka
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Kabína: deň
Veľkosť pneumatiky: 315/80R22.5
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 12000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 80%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 80%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 80%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 80%; Redukcia: jednoduchá redukcia
MOT: skontrolované do mrt. 2026
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Luftfjädring
- Tyfon
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Däckets storlek: 315/80R22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel: Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%; Minskning: enkelreduktion
MOT: besiktigat till mrt. 2026
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon
- Kaplin