Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto

PDF
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 1 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 2 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 3 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 4 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 5 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 6 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 7 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 8 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 9 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 10 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 11 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 12 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 13 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 14 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 15 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 16 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 17 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 18 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 19 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 20 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 21 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 22 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 23 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 24 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 25 - Autoline
Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto | Kuva 26 - Autoline
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/26
PDF
35 000 €
Nettohinta
42 350 €
Bruttohinta
Ota yhteyttä myyjään
Merkki: Scania
Tyyppi: hinausauto
Ensimmäinen rekisteröinti: 1988-02-26
Kilometrimäärä: 601 450 km
Kantavuus: 7 950 kg
Nettopaino: 14 470 kg
Bruttopaino: 22 420 kg
Sijainti: Alankomaat ANDELST6553 km to "United States/Columbus"
Myyjän varastotunnus: 42885
Leasing on mahdollista
Julkaistu: 11.7.2025
Kuvaus
Kokonaismitat: 8,9 m × 2,4 m × 3,3 m
Moottori
Teho: 404 HV (297 kW)
Polttoaine: diesel
Vaihdelaatikko
Tyyppi: manuaalinen
Akselit
Akselit: 3
Akselikokoonpano: 6x2
Jousitus: jousi/jousi
Akseliväli: 4 600 mm
Paripyörät
Ensimmäinen akseli: 315/80 22.5
Toinen akseli: 315/80 22.5
Kolmas akseli: 12R 22.5
Ohjaamo ja mukavuus
Häikäisysuoja
Ohjaamo
Makuupaikka
Lisävalinnat
Ilmastointi
Sähkökäyttöiset ikkunat
Multimedia
Autoradio: CD
Turvallisuusominaisuudet
Tasauspyörästön lukitus
Lisävarusteet
PTO
Lisälaite
Työkalupakki
Kunto
Kunto: käytetty

Lisätietoja — Scania R 142-H.400 6x2 Abschlepp "Gerestaureerde Oldtimer" hinausauto

Suomi
- Kattoluukku
- Lehtijousitus edessä ja takana
- Äänimerkki
= Additional options and accessories =

- Air horn
- Roof hatch
- Steel suspension front and back side
- Warning lights

= Remarks =

- Scania R 142-H.400 recovery body
- Hydraulic fork, 1 x extendable
- Winch 1: 30 Ton
- Winch 2: 15 Ton
- Multiple toolboxes
- 1 bed

This restored Scania R 142-H.400 is in neat working condition.
The whole has been repainted and treated with a chassis coating.
Very nice and in good condition for the enthusiast of heavy recovery vehicles.

= More information =

Front axle: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 12R 22.5; Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Number of seats: 2
Emission class: Euro 0
General condition: moderate
Technical condition: moderate
Visual appearance: moderate
- Люк на тавана
- Пневматичен клаксон
- Предно и задно ресорно окачване
- Přední a zadní odpružení listovými pružinami
- Střešní okno
- Vzduchová houkačka
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfeder vorne und hinten
- Dachluke
- Lufthorn

= Anmerkungen =

- Scania R 142-H.400 Abschlepp aufbau
- Hydraulische Gabel, 1 x ausziehbar
- Winde 1: 30 Tonnen
- Winde 2: 15 Tonnen
- Mehrere Aufbewahrungsboxen
- 1 Bett

Dieser restaurierte Scania R 142-H.400 ist in einem ordentlichen, funktionsfähigen Zustand.
Das Ganze wurde neu lackiert und mit einer Chassis beschichtung versehen.
Sehr schön und in gutem Zustand für den Liebhaber schwerer Bergungsfahrzeuge.

= Weitere Informationen =

Vorderachse: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 12R 22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Zahl der Sitzplätze: 2
Emissionsklasse: Euro 0
Allgemeiner Zustand: mäßig
Technischer Zustand: mäßig
Optischer Zustand: mäßig
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring for og bag
- Taglem
- Tryklufthorn

= Yderligere oplysninger =

Foraksel: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 12R 22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Antal sæder: 2
Emissionsklasse: Euro 0
Overordnet stand: moderat
Teknisk stand: moderat
Visuelt udseende: moderat
- Άνοιγμα οροφής
- Κόρνα αέρα
- Μπροστινή και πίσω ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
= Más opciones y accesorios =

- Bocina de aire
- Escotilla de techo
- Suspensión de ballestas delante y atrás

= Comentarios =

- Carrocería de recuperación Scania R 142-H.400
- Horquilla hidráulica, 1 x extensible
- Cabrestante 1: 30 Ton.
- Cabrestante 2: 15 Ton.
- Múltiples cajas de almacenamiento
- 1 cama

Este Scania R 142-H.400 restaurado está en buenas condiciones de funcionamiento.
Todo ha sido repintado y tratado con un revestimiento de chasis.
Muy bonito y en buen estado para los entusiastas de los vehículos pesados ​​de recuperación.

= Más información =

Eje delantero: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 12R 22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Número de plazas sentadas: 2
Clase de emisión: Euro 0
Estado general: moderado
Estado técnico: moderado
Estado óptico: moderado
= Plus d'options et d'accessoires =

- Corne à air
- Suspension à lames avant et arrière
- Trappe de toit

= Remarques =

- Corps de récupération Scania R 142-H.400
- Fourche hydraulique, 1 x extensible
- Treuil 1 : 30 tonnes
- Treuil 2 : 15 tonnes
- Plusieurs boîtes de rangement
- 1 lit

Ce Scania R 142-H.400 restauré est en bon état de fonctionnement.
L'ensemble a été repeint et traité avec un revêtement de châssis.
Très belle et en bon état pour amateur de véhicules lourds de dépannage.

= Plus d'informations =

Essieu avant: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 12R 22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Nombre de places assises: 2
Classe d'émission: Euro 0
État général: puissant
État technique: puissant
État optique: puissant
- Krovni otvor
- Prednja i stražnja lisnata opruga
- Zračna sirena
= További opciók és tartozékok =

- Első és hátsó laprugós felfüggesztés
- Légkürt
- Tetőablak

= További információk =

Első tengely: Gumiabroncs mérete: 315/80 22.5; Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 315/80 22.5; Maximális tengelyterhelés: 10500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 60%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 60%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 60%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 60%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 12R 22.5; Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%
Ülőhelyek száma: 2
Kibocsátási osztály: Euro 0
Általános állapot: mérsékelt
Műszaki állapot: mérsékelt
Optikai állapot: mérsékelt
- Avvisatore acustico pneumatico
- Botola
- Sospensioni a balestra anteriori e posteriori
= Aanvullende opties en accessoires =

Interieur
- Dakluik

Overige
- Bladvering voor en achter
- Luchthoorn
- Zwaailampen

= Bijzonderheden =

- Scania R 142-H.400 afsleepopbouw
- Hydraulische vork, 1x uitschuifbaar
- Lier 1: 30 Ton
- Lier 2: 15 Ton
- Meerdere opbergkisten
- 1 bed

Deze gerestaureerde Scania R 142-H.400 verkeerd in nette werkende staat.
Het geheel is opnieuw gespoten en behandeld met een chassis coating.
Zeer fraai en in goede staat voor de liefhebber van zware afsleepwagens.

= Bedrijfsinformatie =

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Vooras: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 12R 22.5; Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Aantal zitplaatsen: 2
Emissieklasse: Euro 0
Algemene staat: matig
Technische staat: matig
Optische staat: matig
- Bladfjæring foran og bak
- Lufthorn
- Takluke
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Luk dachowy
- Resor z przodu i z tyłu
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy

= Więcej informacji =

Oś przednia: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 12R 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Liczba miejsc siedzących: 2
Klasa emisji: Euro 0
Stan ogólny: umiarkowanie
Stan techniczny: umiarkowanie
Stan wizualny: umiarkowanie
= Opções e acessórios adicionais =

- Buzina de ar comprimido
- Escotilha do tejadilho
- Suspensão de molas dianteira e traseira

= Mais informações =

Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 12R 22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Número de bancos: 2
Classe de emissões: Euro 0
Estado geral: moderada
Estado técnico: moderada
Aspeto visual: moderada
- Claxon pneumatic
- Suspensie față și spate cu arcuri lamelare
- Trapă de plafon
= Дополнительные опции и оборудование =

- Люк на крыше
- Пневматический звуковой сигнал
- Рессоры на переднем и задних мостах
- Сигнальные маяки

= Примечания =

- Scania R 142-H.400 Эвакуатор
- Гидравлическая вилка, 1 x телескоп
- Лебедка 1: 30 тонн
- Лебедка 2: 15 тонн
- Несколько инструментальных ящиков
- 1 спальное место

Этот отреставрированный Scania R 142-H.400 находится в аккуратном рабочем состоянии.
Весь кузов был перекрашен и покрыт лаком для шасси.
Очень красивый и в хорошем состоянии для энтузиастов тяжелых эвакуационных машин.

= Дополнительная информация =

Передний мост: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 12R 22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Количество мест: 2
Уровень выбросов: Euro 0
Общее состояние: удовлетворительное
Техническое состояние: удовлетворительное
Внешнее состояние: удовлетворительное
- Predné a zadné odpruženie listovými pružinami
- Strešný otvor
- Vzduchová húkačka
= Extra tillval och tillbehör =

- Främre och bakre bladfjäder
- Taklucka
- Tyfon

= Ytterligare information =

Framaxel: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 12R 22.5; Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Antal sittplatser: 2
Utsläppsklass: Euro 0
Allmänt tillstånd: måttlig
Tekniskt tillstånd: måttlig
Optiskt tillstånd: måttlig
- Havalı korna
- Tavan kapağı
- Ön ve arka yaprak yaylı süspansiyon
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Turvallisuusvinkkejä
Myyjän tarkistaminen

Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.

Hinnan tarkastaminen

Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.

Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.

Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.

Epäilyttävä ennakkomaksu

Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.

Maksupetoksia voi tapahtua esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
  • Ennakkomaksu
  • Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
  • Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
  • Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
  • Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
  • Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
  • Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
  • Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Löysitkö virheen?
Ilmoita epäilyttävistä tapauksista meille
Turvallisuusvinkkejä
PDF
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
35 000 € Netto
1987
557 807 km
Teho 305 HV (224 kW) Polttoaine diesel Kantav. 8 740 kg Akselikokoonpano 6x4 Jousitus jousi/jousi
Alankomaat, Andelst
CLEANMAT
14 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
369 500 € Netto
2017
17 951 km
Teho 730 HV (537 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 8 865 kg Akselikokoonpano 8x4 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Andelst
CLEANMAT
14 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
43 000 € Netto
2015
768 368 km
Teho 238 HV (175 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 5 888 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Andelst
CLEANMAT
14 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
28 000 € Netto
1974
201 894 km
Teho 321 HV (236 kW) Polttoaine diesel Kantav. 8 720 kg Akselikokoonpano 6x4 Jousitus jousi/jousi
Alankomaat, Andelst
CLEANMAT
14 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
174 950 € Netto
1994
151 603 km
Teho 420 HV (309 kW) Euro Euro 1 Polttoaine diesel Kantav. 7 020 kg Akselikokoonpano 8x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Drachten
Boonstra Recovery Trucks
Ota yhteyttä myyjään
79 500 € Netto
2020
310 588 km
Teho 250 HV (184 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 3 225 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Andelst
CLEANMAT
14 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
34 950 € Netto
2000
429 107 km
Teho 232 HV (171 kW) Euro Euro 2 Polttoaine diesel Kantav. 3 700 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Drachten
Boonstra Recovery Trucks
Ota yhteyttä myyjään
38 750 € Netto
2010
892 295 km
Teho 250 HV (184 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 3 700 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Someren
STIENEN TRADING BV
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
29 950 € Netto
2011
622 029 km
Teho 241 HV (177 kW) Polttoaine diesel Kantav. 6 000 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Drachten
Boonstra Recovery Trucks
Ota yhteyttä myyjään
39 950 € Netto
2018
683 312 km
Teho 250 HV (184 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 2 940 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Drachten
Boonstra Recovery Trucks
Ota yhteyttä myyjään
35 000 €
2011
650 000 km
Euro Euro 5 Akselikokoonpano 6x2 Jousitus jousi/ilma Vinssi
Puola, Ilza
LAMKAD
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
29 950 € Netto
2012
785 489 km
Teho 250 HV (184 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 3 950 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
37 900 € Netto
2006
852 000 km
Teho 270 HV (198 kW) Polttoaine diesel Kantav. 14 000 kg Akselikokoonpano 6x2 Jousitus jousi/ilma
Puola, Nowy Sącz
"LSI" Lupa Sebastian
6 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
39 999 € Netto
2017
540 000 km
Teho 280 HV (206 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel
Alankomaat, Apeldoorn
Truckcenter-Apeldoorn B.V.
16 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
38 950 € Netto
2015
794 151 km
Teho 238 HV (175 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 5 942 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
37 900 € Netto
2007
595 000 km
Teho 310 HV (228 kW) Polttoaine diesel Kantav. 14 000 kg Akselikokoonpano 6x2 Jousitus jousi/ilma
Puola, Nowy Sącz
"LSI" Lupa Sebastian
6 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
39 400 € Netto
2006
852 000 km
Teho 270 HV (198 kW) Polttoaine diesel Kantav. 14 000 kg Akselikokoonpano 6x2 Jousitus jousi/ilma
Serbia, Novi Sad
WOODY KAMIONI D.O.O. NOVI SAD
Ota yhteyttä myyjään
41 000 € Netto
2008
232 380 km
Euro Euro 4 Kantav. 4 700 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma
Belgia, Bree
Smeets & Zonen
19 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
44 950 € Netto
2001
699 423 km
Teho 311 HV (229 kW) Euro Euro 3 Polttoaine diesel Kantav. 5 100 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Drachten
Boonstra Recovery Trucks
Ota yhteyttä myyjään
29 500 € Netto
1999
902 804 km
Teho 460 HV (338 kW) Kantav. 12 400 kg Akselikokoonpano 6x4
Suomesta, Jyväskylä
Kenttäsepät Oy
3 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään