GINAF X 4345 TSV MTS 4A 14T 36.000 V imuauto









Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet




















Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 10000 kg; Řízení
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 11500 kg
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Řízení
Značka karoserie: MTS 4A 14T 36.000 V
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 11500 kg; Gelenkt
Marke des Aufbaus: MTS 4A 14T 36.000 V
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Tjeerd Croezen, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Styretøj
Karosserifabrikat: MTS 4A 14T 36.000 V
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Tjeerd Croezen for yderligere oplysninger
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Steering
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 11500 kg; Steering
Make of bodywork: MTS 4A 14T 36.000 V
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Tjeerd Croezen for more information
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dirección
Marca carrocería: MTS 4A 14T 36.000 V
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Tjeerd Croezen para obtener más información.
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Direction
Marque de construction: MTS 4A 14T 36.000 V
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Tjeerd Croezen pour plus d'informations
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Kormányzás
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Kormányzás
Karosszéria gyártmánya: MTS 4A 14T 36.000 V
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Tjeerd Croezen-vel
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 10000 kg; Sterzo
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 11500 kg
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 11500 kg; Sterzo
Marca della carrozzeria: MTS 4A 14T 36.000 V
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg
Achteras 3: Max. aslast: 11500 kg; Meesturend
Merk opbouw: MTS 4A 14T 36.000 V
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Tjeerd Croezen
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Układ kierowniczy
Marka konstrukcji: MTS 4A 14T 36.000 V
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Tjeerd Croezen
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 11500 kg; Direção
Marca da carroçaria: MTS 4A 14T 36.000 V
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Tjeerd Croezen para obter mais informações
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Рулевое управление
Марка кузова: MTS 4A 14T 36.000 V
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Tjeerd Croezen для получения дополнительной информации
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg; Riadenie
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Riadenie
Značka karosérie: MTS 4A 14T 36.000 V
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Styrning
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 11500 kg; Styrning
Fabrikat av karosseri: MTS 4A 14T 36.000 V
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Tjeerd Croezen för mer information