Renders ROC 12.27 isoterminen puoliperävaunu



















Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet






























Velikost pneumatiky: 385/60R22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zavěšení: vzduchové odpružení
Středová náprava 1: Profil pneumatiky vlevo: 25%; Profil pneumatiky vpravo: 25%
Středová náprava 2: Profil pneumatiky vlevo: 25%; Profil pneumatiky vpravo: 25%
Středová náprava 3: Profil pneumatiky vlevo: 25%; Profil pneumatiky vpravo: 25%
Funkční
Maximální teplota chlazení: -24 °C
Značka karoserie: CARRIER Vector 1850 Mt
Chlazení motoru: dieselové a elektrické
Stát
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Poškození: bez poškození
Refenmaß: 385/60R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Mittenachse 1: Reifen Profil links: 25%; Reifen Profil rechts: 25%
Mittenachse 2: Reifen Profil links: 25%; Reifen Profil rechts: 25%
Mittenachse 3: Reifen Profil links: 25%; Reifen Profil rechts: 25%
Funktionell
Maximale Kühltemperatur: -24 °C
Marke des Aufbaus: CARRIER Vector 1850 Mt
Kühlmotor: Diesel und elektrisch
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
Dækstørrelse: 385/60R22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Midterste aksel 1: Dækprofil venstre: 25%; Dækprofil højre: 25%
Midterste aksel 2: Dækprofil venstre: 25%; Dækprofil højre: 25%
Midterste aksel 3: Dækprofil venstre: 25%; Dækprofil højre: 25%
Funktionelle
Maks. køletemperatur: -24 °C
Karosserifabrikat: CARRIER Vector 1850 Mt
Afkøling af motor: diesel og elektrisk
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Skade: fri for skader
Tyre size: 385/60R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Middle axle 1: Tyre profile left: 25%; Tyre profile right: 25%
Middle axle 2: Tyre profile left: 25%; Tyre profile right: 25%
Middle axle 3: Tyre profile left: 25%; Tyre profile right: 25%
Functional
Maximum cooling temperature: -24 °C
Make of bodywork: CARRIER Vector 1850 Mt
Cooling engine: diesel and electric
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
Tamaño del neumático: 385/60R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje central 1: Dibujo del neumático izquierda: 25%; Dibujo del neumático derecha: 25%
Eje central 2: Dibujo del neumático izquierda: 25%; Dibujo del neumático derecha: 25%
Eje central 3: Dibujo del neumático izquierda: 25%; Dibujo del neumático derecha: 25%
Funcional
Temperatura máxima de refrigeración: -24 °C
Marca carrocería: CARRIER Vector 1850 Mt
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
Dimension des pneus: 385/60R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu central 1: Sculptures des pneus gauche: 25%; Sculptures des pneus droite: 25%
Essieu central 2: Sculptures des pneus gauche: 25%; Sculptures des pneus droite: 25%
Essieu central 3: Sculptures des pneus gauche: 25%; Sculptures des pneus droite: 25%
Pratique
Température de refroidissement maximale: -24 °C
Marque de construction: CARRIER Vector 1850 Mt
Moteur frigorifique: diesel et électrique
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
Gumiabroncs mérete: 385/60R22.5
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Középső tengely 1: Gumiabroncs profilja balra: 25%; Gumiabroncs profilja jobbra: 25%
Középső tengely 2: Gumiabroncs profilja balra: 25%; Gumiabroncs profilja jobbra: 25%
Középső tengely 3: Gumiabroncs profilja balra: 25%; Gumiabroncs profilja jobbra: 25%
Funkcionális
Maximális hűtési hőmérséklet: -24 °C
Karosszéria gyártmánya: CARRIER Vector 1850 Mt
Hűtőmotor: dízel és elektromos
Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Kár: sérülésmentes
Dimensioni del pneumatico: 385/60R22.5
Freni: freni a tamburo
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse centrale 1: Profilo del pneumatico sinistra: 25%; Profilo del pneumatico destra: 25%
Asse centrale 2: Profilo del pneumatico sinistra: 25%; Profilo del pneumatico destra: 25%
Asse centrale 3: Profilo del pneumatico sinistra: 25%; Profilo del pneumatico destra: 25%
Funzionale
Temperatura massima di raffreddamento: -24 °C
Marca della carrozzeria: CARRIER Vector 1850 Mt
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico
Stato
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Danni: senza danni
- BPW assen
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/60R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Middenas 1: Bandenprofiel links: 25%; Bandenprofiel rechts: 25%
Middenas 2: Bandenprofiel links: 25%; Bandenprofiel rechts: 25%
Middenas 3: Bandenprofiel links: 25%; Bandenprofiel rechts: 25%
Functioneel
Maximale koeltemperatuur: -24 °C
Merk opbouw: CARRIER Vector 1850 Mt
Koelmotor: diesel en elektrisch
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Rozmiar opon: 385/60R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś środkowa 1: Profil opon lewa: 25%; Profil opon prawa: 25%
Oś środkowa 2: Profil opon lewa: 25%; Profil opon prawa: 25%
Oś środkowa 3: Profil opon lewa: 25%; Profil opon prawa: 25%
Funkcjonalność
Maksymalna temperatura chłodzenia: -24 °C
Marka konstrukcji: CARRIER Vector 1850 Mt
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
Tamanho dos pneus: 385/60R22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo intermédio 1: Perfil do pneu esquerda: 25%; Perfil do pneu direita: 25%
Eixo intermédio 2: Perfil do pneu esquerda: 25%; Perfil do pneu direita: 25%
Eixo intermédio 3: Perfil do pneu esquerda: 25%; Perfil do pneu direita: 25%
Funcional
Temperatura máxima de refrigeração: -24 °C
Marca da carroçaria: CARRIER Vector 1850 Mt
Motor de refrigeração: diesel e elétrico
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
Размер шин: 385/60R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Средний мост 1: Профиль шин слева: 25%; Профиль шин справа: 25%
Средний мост 2: Профиль шин слева: 25%; Профиль шин справа: 25%
Средний мост 3: Профиль шин слева: 25%; Профиль шин справа: 25%
Функциональность
Максимальная температура охлаждения: -24 °C
Марка кузова: CARRIER Vector 1850 Mt
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Повреждения: без повреждений
Veľkosť pneumatiky: 385/60R22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Stredová náprava 1: Profil pneumatiky vľavo: 25%; Profil pneumatiky vpravo: 25%
Stredová náprava 2: Profil pneumatiky vľavo: 25%; Profil pneumatiky vpravo: 25%
Stredová náprava 3: Profil pneumatiky vľavo: 25%; Profil pneumatiky vpravo: 25%
Funkčné
Maximálna teplota chladenia: -24 °C
Značka karosérie: CARRIER Vector 1850 Mt
Chladiaci motor: dieselové a elektrické
Štát
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Poškodenie: bez poškodenia
Däckets storlek: 385/60R22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Centralaxel 1: Däckprofil vänster: 25%; Däckprofil rätt: 25%
Centralaxel 2: Däckprofil vänster: 25%; Däckprofil rätt: 25%
Centralaxel 3: Däckprofil vänster: 25%; Däckprofil rätt: 25%
Funktionell
Maximal kylningstemperatur: -24 °C
Fabrikat av karosseri: CARRIER Vector 1850 Mt
Motor för kylning: diesel och el
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri