Van Eck UT-3B Steering axle 260 cm insteek 250 cm breed isoterminen puoliperävaunu





















































Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet















Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 25%
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/656 R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 25%; Reifen Profil rechts: 35%
Funktionell
Ladebordwand: Dhollandia 2500 KG, unterfahrbare Klappe
Kühlung: -28 °C bis 28 °C
Marke des Aufbaus: Unitrans 26LA1360-501
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (11430 Betriebsstunden Diesel; 86 elektrisch)
Wandstärke: 50 mm
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 25%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/656 R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 25%; Dækprofil højre: 35%
Funktionelle
Læssebagsmæk: Dhollandia 2500 KG, skydelift
Køling: -28 °C til 28 °C
Karosserifabrikat: Unitrans 26LA1360-501
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (11430 driftstimer diesel; 86 elektrisk)
Vægtykkelse: 50 mm
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 25%
Rear axle 2: Tyre size: 385/656 R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 25%; Tyre profile right: 35%
Functional
Tail lift: Dhollandia 2500 KG, slider lift
Cooling: -28 °C to 28 °C
Make of bodywork: Unitrans 26LA1360-501
Cooling engine: diesel and electric (11430 operating hours diesel; 86 electric)
Wall thickness: 50 mm
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 25%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/656 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 25%; Dibujo del neumático derecha: 35%
Funcional
Trampilla elevadora: Dhollandia 2500 KG, trampilla elevadora
Refrigeración: -28 °C hasta 28 °C
Marca carrocería: Unitrans 26LA1360-501
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (11430 horas de funcionamiento diésel; 86 eléctrico)
Grosor del tabique: 50 mm
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 25%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/656 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 25%; Sculptures des pneus droite: 35%
Pratique
Trappe de chargement: Dhollandia 2500 KG, soupape inférieure
Refroidissement: -28 °C jusqu'au 28 °C
Marque de construction: Unitrans 26LA1360-501
Moteur frigorifique: diesel et électrique (11430 heures de fonctionnement diesel; 86 électrique)
Épaisseur de paroi: 50 mm
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Geisoleerd
- Kentekenbewijs
- Onderschuiflaadklep
= Bijzonderheden =
Tridec stuursysteem
= Bedrijfsinformatie =
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Prevent Internet Fraud!
Always check our bankaccount number on our website before transferring money.
We will never ask you to complete the payment to a different bank account than the bank account number which is mentioned on our website (IBAN: NL24 RABO 0355 1886 94).
If someone asks you to transfer money to a different bank account number, please call before you transfer the money.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 25%
Achteras 2: Bandenmaat: 385/656 R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 25%; Bandenprofiel rechts: 35%
Functioneel
Laadklep: Dhollandia 2500 KG, onderschuifklep
Koeling: -28 °C tot 28 °C
Merk opbouw: Unitrans 26LA1360-501
Koelmotor: diesel en elektrisch (11430 draaiuren diesel; 86 elektrisch)
Wanddikte: 50 mm
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 25%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/656 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 25%; Profil opon prawa: 35%
Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: Dhollandia 2500 KG, Winda załadowcza
Chłodzenie: -28 °C do 28 °C
Marka konstrukcji: Unitrans 26LA1360-501
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (11430 godziny pracy olej napędowy; 86 elektryczny)
Grubość ściany: 50 mm
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 25%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/656 R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 25%; Perfil do pneu direita: 35%
Funcional
Monta-cargas: Dhollandia 2500 KG, elevação do deslizador
Arrefecimento: -28 °C para 28 °C
Marca da carroçaria: Unitrans 26LA1360-501
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (11430 horas de funcionamento diesel; 86 elétrico)
Espessura da parede: 50 mm
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 25%
Задний мост 2: Размер шин: 385/656 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 25%; Профиль шин справа: 35%
Функциональность
Заднее подъемное устройство: Dhollandia 2500 KG, заднее выдвижное подъемное устройство
Охлаждение: -28 °C к 28 °C
Марка кузова: Unitrans 26LA1360-501
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (11430 часы работы дизельное топливо; 86 электрический)
Толщина стенки: 50 mm
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее