BMW R69S mit Steib S500 Seitenwagen katumoottoripyörä
PDF
Jaa
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/15
PDF
Jaa
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
26 000 €
Ota yhteyttä myyjään
Merkki:
BMW
Malli:
R69S mit Steib S500 Seitenwagen
Tyyppi:
katumoottoripyörä
Valmistusvuosi:
1968
Ensimmäinen rekisteröinti:
1968-01
Kilometrimäärä:
54 993 km
Sijainti:
Saksa Bovenden6825 km sijainnistasi
Julkaistu:
6.11.2024
Myyjän varastotunnus:
900241
Moottori
Teho:
42.15 HV (30.98 kW)
Polttoaine:
bensiini
Tilavuus:
594 cm³
Akselit
Akselit:
2
Kunto
Kunto:
käytetty
Lisätietoja
Väri:
musta
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Myyjän yhteydet
Tilaa tämän myyjän ilmoitukset
Osoite
Saksa, Ala-Saksi, 37120, Bovenden, Alte Bundesstr. 48
Jälleenmyyjän paikallinen aika:
01:31 (CET)
Lähetä viesti
Myyjän yhteydet
Gassmann GmbH
Saksa
11 vuotta Autolinella
4.8
144 arvostelua
Tilaa tämän myyjän ilmoitukset
+49 551 ...
Näytä
+49 551 82020
+49 551 ...
Näytä
+49 551 82285
Kysy myyjältä
PDF
Jaa
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
22 900 €
1970
32 810 km
Polttoaine
bensiini
Saksa, Bovenden
Ota yhteyttä myyjään
19 900 €
1967
1 001 km
Polttoaine
bensiini
Saksa, Bovenden
Ota yhteyttä myyjään
19 900 €
1970
1 001 km
Polttoaine
bensiini
Saksa, Bovenden
Ota yhteyttä myyjään
11 900 €
1967
1 001 km
Teho
31.27 HV (22.98 kW)
Polttoaine
bensiini
Saksa, Bovenden
Ota yhteyttä myyjään
23 900 €
1935
1 001 km
Teho
8.16 HV (6 kW)
Polttoaine
bensiini
Saksa, Bovenden
Ota yhteyttä myyjään
23 900 €
1919
1 001 km
Polttoaine
bensiini
Saksa, Bovenden
Ota yhteyttä myyjään
23 900 €
1950
1 001 km
Teho
32.63 HV (23.98 kW)
Polttoaine
bensiini
Saksa, Bovenden
Ota yhteyttä myyjään
24 900 €
1929
1 001 km
Teho
4.08 HV (3 kW)
Polttoaine
bensiini
Saksa, Bovenden
Ota yhteyttä myyjään
27 900 €
1947
1 001 km
Teho
32.63 HV (23.98 kW)
Polttoaine
bensiini
Saksa, Bovenden
Ota yhteyttä myyjään
11 900 €
2006
20 700 km
Teho
175 HV (129 kW)
Polttoaine
bensiini
Saksa, Bovenden
Ota yhteyttä myyjään
14 000 €
1955
40 152 km
Teho
19.03 HV (13.99 kW)
Polttoaine
bensiini
Saksa, Bovenden
Ota yhteyttä myyjään
15 900 €
1974
39 010 km
Teho
65.26 HV (47.97 kW)
Polttoaine
bensiini
Saksa, Bovenden
Ota yhteyttä myyjään
19 900 €
1955
1 001 km
Polttoaine
bensiini
Saksa, Bovenden
Ota yhteyttä myyjään
19 900 €
1936
1 000 km
Teho
20.39 HV (14.99 kW)
Polttoaine
bensiini
Saksa, Bovenden
Ota yhteyttä myyjään
19 900 €
1979
1 001 km
Polttoaine
bensiini
Saksa, Bovenden
Ota yhteyttä myyjään
18 900 €
1949
1 001 km
Polttoaine
bensiini
Saksa, Bovenden
Ota yhteyttä myyjään
6 990 €
38 310 km
Teho
66.62 HV (48.97 kW)
Polttoaine
bensiini
Saksa, Sangerhausen
Ota yhteyttä myyjään
6 900 €
1948
1 001 km
Polttoaine
bensiini
Saksa, Bovenden
Ota yhteyttä myyjään
17 900 €
1953
1 001 km
Teho
125 HV (92 kW)
Polttoaine
bensiini
Saksa, Bovenden
Ota yhteyttä myyjään
Moottoripyörät varaosat
Aufbau: mit Steib Seitenwagen
Cycle World magazine published a review of the R69S. Its initial and concluding paragraphs read: "Ask any motorcyclist what he considers to be the two-wheeled equivalent of the Rolls-Royce and you will almost certainly be told "BMW". That answer will not be too far wrong
the BMW motorcycle is more like the Mercedes than a Rolls-Royce: conservative in many respects
Alte Bundesstraße 48
Bei Rückfragen Tel. +49 551/820224!
Chassis Nr. 662331
Motornummer 662331
Bauzeit 1955-1969
1 von 15.347 gebauten
42 PS
Serviceunterlagen/Geschichte sind vorhanden
The 1960-1969 models were designed as relatively high powered
high compression sport bikes
although the Earles forks R69 and R69S came with sidecar lugs installed on the frames as these were designed specifically with sidecar use in mind
though it was popularly used as a solo bike as well
In June 1962
either
except that the products coming from the Bayerische Motoren Werke incorporate a good deal more in advanced engineering features than the famous English car. Actually
but quite advanced nonetheless. In any case
the BMW has attributes that make it unique
and it has acquired a reputation that makes it a "prestige" motorcycle
even among people who ordinarily don't give two wheelers a second glance...Whatever the BMW's merits are in a contest of speed
it is still the smoothest
best finished
quietest and cleanest motorcycle it has ever been our pleasure to ride. To be honest
we think that anyone who would worry much over its performance-potential is a bit of a booby. The R69S is fast enough to handle any encounter
and it has attributes that are
in touring
infinitely more valuable than mere speed. All things considered
if we were planning a two-wheel style tour
the BMW would have to be our choice of mount."
The beautiful R69S offered here is the culmination of one man's dream
and one wife's nightmare! Warned by his wife that he'd perhaps surpassed his motorcycling days
the previous owner assumed that a sidecar outfit would be the acceptable compromise. He was wrong. After many months of searching
the vendor eventually sourced his desired matching numbers R69S in Ireland
This bike benefitted from being offered in Class 1 condition following a re-spray with correct re-striping
re-ground piston ring valves
stainless steel exhaust system
chromed steel wheel rims
stainless steel spokes and a believed genuine 34,137 miles at the time of his purchase
Furthermore
this bike sports the slightly larger Schorsch Meier touring fuel tank
electronic ignition system and twin seat. Upon import
a beautiful and matching coloured Steib sidecar was ordered and bespoke built to fit the R69S at a cost of more than £6,000. In total
the project costed the previous owner in excess of £18,000
and showing a mileage now of just 54.993 km
ZUBEHÖRANGABEN OHNE GEWÄHR
Änderungen
Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten!
classic vehicle
roadworthy