Mercedes-Benz Arocs 4142 K 3W z Hydroburtą kippiauto























Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet














Arocs 4142 K z wywrotką 3W z hydroburtą Meiller
Oś przednia 8,0 t
Blokada mechanizmu różnicowego na osi przedniej
Oś tylna, koło talerz. 300 na zwolnicach, 13,4 t
Przełożenie tylnej osi i = 4.571
EPB z ABS
Układ ABS, odłączalny
Hamulce bębnowe osi przedniej i tylnej
Elektroniczny hamulec postojowy
Układ hamulcowy do przyczepy, 2-obwodowy
Rozstaw osi 4850 mm
Układ kierowniczy ze wspomaganiem typ ServoTwin
Złącze pneumatyczne w kabinie kierowcy
Fotel kierowcy amortyzowany
Fotel pasażera funkcyjny
Klimatyzacja
Sygnalizator ostrzegawczy jazdy wstecz
Kabina kierowcy M, obniżona, 2,30 m, tunel 320 mm
Zawieszenie kabiny mechaniczne, stalowe
Pneumatyczny sygnał dźwiękowy
sensor deszczu
Skrzynia biegów G 260-16/11.7-0.69
Skrzynia rozdziel. VG2800-3W/1,45-1,04, stale zał.
Zbior. pal. 330 l, lewa str., 735x565x950 mm, alu.
Zbiornik AdBlue 25 l
Światła do jazdy dziennej
Reflektory przeciwmgielne, halogenowe
Błyskające obrysówki boczne
Kratki ochronne na reflektorach, metalowe
Silnik OM 471, R6, 12,8 l, 310kW (421KM) 2100 Nm
Hamulec silnikowy, system o wysokiej mocy
Przystawka odbioru mocy MB 131-2c, pompa
Resory przednie 2 x 8,0 t, 3-piórowy
Resory tylne 2 x 16,0 t
Sprzęg przyczepowy D40, Ringfeder
Felgi stalowe 9,00 x 22.5
Wariant wagowy 42,0 t (8,0/8,0/13,0/13,0)
Pistolet na sprężone pow., z elastycznym przewodem
Czerwony rubinowy 88
Zabudowa samowyładowcza producent Meiller Polska