Mercedes-Benz SK 1729 AK 4X4 KIPPER kippiauto


















































































Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet















- Liitäntä
- Moottorin jarru
- Coupling
- Engine Brake
- Leaf spring suspension
- PTO Hydraulics
= Remarks =
Crane PM 8522 N max 3800 kg NOT WORKING, some functions do not work.
= More information =
General information
Cab: day
Transmission
Transmission: Mercedes, 12 gears, Manual gearbox
Axle configuration
Tyre size: 315/80r22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%; Reduction: hub reduction
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Reduction: hub reduction
Functional
Height of cargo floor: 125 cm
Pump: Yes
Environment
Emission class: Euro 0
Condition
General condition: good
Technical condition: very good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact Frederik Viaene for more information
- Спирачка на двигателя
- Съединение
- Odpružení listovými pružinami
- Připojení
- Blattfederung
- Motorbremse
- PTO Hydraulik
- Zugmaul
= Anmerkungen =
Kran PM 8522 N max. 3800 kg mit ein Defekt, einige funktionen arbeiten nicht
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Getriebe
Getriebe: Mercedes, 12 Gänge, Schaltgetriebe
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/80r22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Funktionell
Höhe der Ladefläche: 125 cm
Pumpe: Ja
Umwelt
Emissionsklasse: Euro 0
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frederik Viaene, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Kobling
- Motorbremse
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Transmission
Transmission: Mercedes, 12 gear, Manuel gearkasse
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/80r22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Reduktion: navreduktion
Funktionelle
Gulvhøjde i lastrum: 125 cm
Pumpe: Ja
Miljø
Emissionsklasse: Euro 0
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: god
Yderligere oplysninger
Kontakt Frederik Viaene for yderligere oplysninger
- Κοτσαδόρος
- Φρένο κινητήρα
- Freno motor
- horquilla
- Suspensión
= Comentarios =
Grua PM 8522 N max 3800 Kg con DEFECTO, algunas fonciones no trabajan.
= Más información =
Información general
Cabina: día
Transmisión
Transmisión: Mercedes, 12 marchas, Cambio manual
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/80r22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Reducción: reducción de cubo
Funcional
Altura piso de carga: 125 cm
Bomba: Sí
Medio ambiente
Clase de emisión: Euro 0
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Frederik Viaene para obtener más información.
- Attraper taupe
- Frein Moteur
- PTO Hydraulique
- Suspension de feuille
= Remarques =
Grue PM 8522 N max 3800 kg DEFECTEUX, quelques fonctions ne travaillent pas
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Transmission
Transmission: Mercedes, 12 vitesses, Commande manuelle
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/80r22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Réduction: moyeux réducteurs
Pratique
Hauteur du plancher de chargement: 125 cm
Pompe: Oui
Environnement
Classe d'émission: Euro 0
Condition
État général: bon
État technique: très bon
État optique: bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Frederik Viaene pour plus d'informations
- Spojnica
- Motorfék
- Rugós felfüggesztés
- Raccordo
- Sospensione balestra
- Bladvering
- Motorrem
- PTO Hydrauliek
- Vangmuil
= Bijzonderheden =
kraan PM 8522 N max. 3800 kg met een defect, bepaalde functies werken niet.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Transmissie
Transmissie: Mercedes, 12 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80r22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%; Reductie: naafreductie
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%; Reductie: naafreductie
Functioneel
Hoogte laadvloer: 125 cm
Pomp: Ja
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frederik Viaene
- Kobling
- Motorbrems
- Hamulec silnikowy
- Resory
- Sprzęg
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Skrzynia biegów
Pędnia: Mercedes, 12 biegi, Manualna skrzynia biegów
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/80r22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Redukcja: redukcja piasty
Funkcjonalność
Wysokość podłogi ładowni: 125 cm
Pompa: Tak
Ochrona środowiska
Klasa emisji: Euro 0
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Frederik Viaene
- Acoplamento
- Suspensão de molas
- Travão de motor
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Transmissão
Transmissão: Mercedes, 12 velocidades, Caixa de velocidades manual
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/80r22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Redução: redução do cubo
Funcional
Altura do piso da bagageira: 125 cm
Bomba: Sim
Ambiente
Classe de emissões: Euro 0
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: bom
Informações adicionais
Contacte Frederik Viaene para obter mais informações
- Frână de motor
- Suspensie pe arcuri
- Рессорная подвеска
- Сцепление
- Тормоз двигателя
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Трансмиссия
Трансмиссия: Mercedes, 12 передачи, Механическая коробка передач
Конфигурация осей
Размер шин: 315/80r22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Редуктор: редуктор ступицы
Функциональность
Высота грузового пола: 125 cm
Насос: Да
Экология
Уровень выбросов: Euro 0
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Frederik Viaene для получения дополнительной информации
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka
- Bladfjäder
- Koppling
- Motorbroms
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Transmission
Transmission: Mercedes, 12 växlar, Manuell
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/80r22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%; Minskning: minskning av nav
Funktionell
Höjd på lastgolv: 125 cm
Pump: Ja
Miljö
Utsläppsklass: Euro 0
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: bra
Ytterligare information
Kontakta Frederik Viaene för mer information
- Motor freni
- Yaprak yaylı süspansiyon