Schmitz Cargobull Kipper Voll aluminium 34m2 lenk steering kippipuoliperävaunu

PDF
Schmitz Cargobull Kipper Voll aluminium 34m2 lenk steering kippipuoliperävaunu - Autoline
Schmitz Cargobull Kipper Voll aluminium 34m2 lenk steering kippipuoliperävaunu | Kuva 1 - Autoline
Schmitz Cargobull Kipper Voll aluminium 34m2 lenk steering kippipuoliperävaunu | Kuva 2 - Autoline
Schmitz Cargobull Kipper Voll aluminium 34m2 lenk steering kippipuoliperävaunu | Kuva 3 - Autoline
Schmitz Cargobull Kipper Voll aluminium 34m2 lenk steering kippipuoliperävaunu | Kuva 4 - Autoline
Schmitz Cargobull Kipper Voll aluminium 34m2 lenk steering kippipuoliperävaunu | Kuva 5 - Autoline
Schmitz Cargobull Kipper Voll aluminium 34m2 lenk steering kippipuoliperävaunu | Kuva 6 - Autoline
Schmitz Cargobull Kipper Voll aluminium 34m2 lenk steering kippipuoliperävaunu | Kuva 7 - Autoline
Schmitz Cargobull Kipper Voll aluminium 34m2 lenk steering kippipuoliperävaunu | Kuva 8 - Autoline
Schmitz Cargobull Kipper Voll aluminium 34m2 lenk steering kippipuoliperävaunu | Kuva 9 - Autoline
Schmitz Cargobull Kipper Voll aluminium 34m2 lenk steering kippipuoliperävaunu | Kuva 10 - Autoline
Schmitz Cargobull Kipper Voll aluminium 34m2 lenk steering kippipuoliperävaunu | Kuva 11 - Autoline
Schmitz Cargobull Kipper Voll aluminium 34m2 lenk steering kippipuoliperävaunu | Kuva 12 - Autoline
Schmitz Cargobull Kipper Voll aluminium 34m2 lenk steering kippipuoliperävaunu | Kuva 13 - Autoline
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/13
PDF
19 900 €
Nettohinta
Ota yhteyttä myyjään
Malli: Kipper Voll aluminium 34m2 lenk steering
Valmistusvuosi: 2016-06
Ensimmäinen rekisteröinti: 2016-06
Kantavuus: 33 220 kg
Nettopaino: 5 780 kg
Bruttopaino: 39 000 kg
Sijainti: Alankomaat Bennekom6544 km to "United States/Columbus"
Myyjän varastotunnus: OV-52-RT
Julkaistu: eilen
Kuvaus
Kokonaismitat: 8,91 m × 2,55 m × 3,7 m
Akselit
Akselit: 3
Akseliväli: 6 110 mm
Ohjausakseli
Kunto
Kunto: käytetty

Lisätietoja — Schmitz Cargobull Kipper Voll aluminium 34m2 lenk steering kippipuoliperävaunu

Englanti
Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 55%; Profil pneumatiky vpravo: 55%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 55%; Profil pneumatiky vpravo: 55%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 55%; Profil pneumatiky vpravo: 55%
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Lenk und lift achse

= Weitere Informationen =

Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 55%; Reifen Profil rechts: 55%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 55%; Reifen Profil rechts: 55%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 55%; Reifen Profil rechts: 55%
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Maarten Busser oder Niels Busser, um weitere Informationen zu erhalten.
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 55%; Dækprofil højre: 55%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 55%; Dækprofil højre: 55%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 55%; Dækprofil højre: 55%
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Kontakt Maarten Busser eller Niels Busser for yderligere oplysninger
Steering and lift axle

= More information =

Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 55%; Tyre profile right: 55%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 55%; Tyre profile right: 55%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 55%; Tyre profile right: 55%
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Please contact Maarten Busser or Niels Busser for more information
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 55%; Dibujo del neumático derecha: 55%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 55%; Dibujo del neumático derecha: 55%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 55%; Dibujo del neumático derecha: 55%
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Póngase en contacto con Maarten Busser o Niels Busser para obtener más información.
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 55%; Sculptures des pneus droite: 55%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 55%; Sculptures des pneus droite: 55%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 55%; Sculptures des pneus droite: 55%
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Veuillez contacter Maarten Busser ou Niels Busser pour plus d'informations
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 55%; Gumiabroncs profilja jobbra: 55%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 55%; Gumiabroncs profilja jobbra: 55%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 55%; Gumiabroncs profilja jobbra: 55%
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Maarten Busser vagy Niels Busser-vel
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 55%; Profilo del pneumatico destra: 55%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 55%; Profilo del pneumatico destra: 55%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 55%; Profilo del pneumatico destra: 55%
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Stuur en lift as

= Meer informatie =

Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 55%; Bandenprofiel rechts: 55%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 55%; Bandenprofiel rechts: 55%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 55%; Bandenprofiel rechts: 55%
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met Maarten Busser of Niels Busser
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 55%; Profil opon prawa: 55%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 55%; Profil opon prawa: 55%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 55%; Profil opon prawa: 55%
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Maarten Busser lub Niels Busser
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 55%; Perfil do pneu direita: 55%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 55%; Perfil do pneu direita: 55%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 55%; Perfil do pneu direita: 55%
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Contacte Maarten Busser ou Niels Busser para obter mais informações
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 55%; Профиль шин справа: 55%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 55%; Профиль шин справа: 55%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 55%; Профиль шин справа: 55%
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Maarten Busser или Niels Busser для получения дополнительной информации
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 55%; Profil pneumatiky vpravo: 55%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 55%; Profil pneumatiky vpravo: 55%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 55%; Profil pneumatiky vpravo: 55%
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 55%; Däckprofil rätt: 55%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 55%; Däckprofil rätt: 55%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 55%; Däckprofil rätt: 55%
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Kontakta Maarten Busser eller Niels Busser för mer information
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Turvallisuusvinkkejä
Myyjän tarkistaminen

Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.

Hinnan tarkastaminen

Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.

Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.

Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.

Epäilyttävä ennakkomaksu

Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.

Maksupetoksia voi tapahtua esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
  • Ennakkomaksu
  • Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
  • Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
  • Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
  • Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
  • Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
  • Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
  • Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Löysitkö virheen?
Ilmoita epäilyttävistä tapauksista meille
Turvallisuusvinkkejä
PDF
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
19 500 € Netto
Kippipuoliperävaunu
2015
Kantav. 25 700 kg Tilavuus 67,85 m³ Jousitus ilma/ilma Nettopaino 13 300 kg Akselit 3 Kippaustapa taka
Alankomaat, Geleen
EDDY MOERMANS
21 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
12 900 € Netto
Kippipuoliperävaunu
2016
Kantav. 33 340 kg Nettopaino 5 660 kg Akselit 3
Alankomaat, Vuren
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
Kippipuoliperävaunu
2015
Tilavuus 24 m³ Jousitus ilma/ilma Akselit 3 Kippaustapa taka
Alankomaat, Oirlo
Jeurissen Handel & Verhuur B.V.
13 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
Kippipuoliperävaunu
2015
Tilavuus 28 m³ Jousitus ilma/ilma Akselit 3 Kippaustapa taka
Alankomaat, Oirlo
Jeurissen Handel & Verhuur B.V.
13 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
26 500 € Netto
Kippipuoliperävaunu
2019
Kantav. 29 910 kg Tilavuus 55 m³ Jousitus ilma/ilma Nettopaino 9 090 kg Akselit 3 Rungon merkki Schmitz Cargobull HARDOX-teräs Kippaustapa taka
Alankomaat, Geleen
EDDY MOERMANS
21 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
18 900 € Netto
Kippipuoliperävaunu
2015
Kantav. 30 820 kg Nettopaino 8 180 kg Akselit 3
Alankomaat, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
8 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
17 900 € Netto
Kippipuoliperävaunu
2016
Kantav. 30 860 kg Tilavuus 27 274 m³ Jousitus ilma/ilma Nettopaino 7 140 kg Akselit 3
Alankomaat, Ede
JB Trading bv
11 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
20 900 € Netto
Kippipuoliperävaunu
2017
Kantav. 33 050 kg Tilavuus 40 m³ Jousitus ilma/ilma Nettopaino 5 945 kg Akselit 3
Saksa, Mannheim
TASSIS TRUCKS
2 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
Schmitz Cargobull SKI 24 SL  kippipuoliperävaunu
1
17 300 € Netto
Kippipuoliperävaunu
2015
Kantav. 32 600 kg Tilavuus 48,9 m³ Akselit 3
Tšekki, Strančice
TIR CENTRUM s.r.o
11 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
Kippipuoliperävaunu
2012
Tilavuus 24 m³ Jousitus ilma/ilma Akselit 3 Kippaustapa taka
Alankomaat, Oirlo
Jeurissen Handel & Verhuur B.V.
13 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
17 400 € Netto
Kippipuoliperävaunu
2016
Tilavuus 26,83 m³ Jousitus ilma/ilma Nettopaino 5 630 kg Akselit 3 Kippaustapa taka
Unkari, Budapest
Laslo Truck
11 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
18 450 € Sisältää Alv:n
Kippipuoliperävaunu
2017
Kantav. 33 050 kg Jousitus ilma/ilma Akselit 3
Saksa, Regensburg
Kornprobst GmbH
12 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
25 000 $ ≈ 21 400 €
Kippipuoliperävaunu
2015
100 000 km
Tilavuus 43 m³ Jousitus ilma/ilma Akselit 4 Kippaustapa taka
Ukraina, Kyiv
SRS Group
2 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
Schmitz Cargobull SKI 24 SL 10.5 kippipuoliperävaunu
1
17 300 € Netto
Kippipuoliperävaunu
2015
Kantav. 32 750 kg Tilavuus 49,24 m³ Akselit 3
Tšekki, Strančice
TIR CENTRUM s.r.o
11 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
34 900 € Netto
Kippipuoliperävaunu
2020
Kantav. 36 299 kg Nettopaino 5 701 kg Akselit 3
Alankomaat, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
5 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
17 400 € Netto
Kippipuoliperävaunu
2016
Tilavuus 26,83 m³ Jousitus ilma/ilma Nettopaino 5 630 kg Akselit 3 Kippaustapa taka
Serbia, Novi Sad
WOODY KAMIONI D.O.O. NOVI SAD
1 vuosi Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
18 300 € Netto
Kippipuoliperävaunu
2016
Kantav. 32 550 kg Tilavuus 47 m³ Jousitus ilma/ilma Akselit 3
Tšekki, Praha 9 Černý Most
Truck Centre Praha s.r.o.
5 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
18 450 € Sisältää Alv:n
Kippipuoliperävaunu
2017
Kantav. 33 050 kg Jousitus ilma/ilma Akselit 3
Saksa, Regensburg
Kornprobst GmbH
12 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
24 750 € Netto
Kippipuoliperävaunu
2016
Kantav. 6 350 kg Tilavuus 54,86 m³ Nettopaino 32 650 kg Akselit 3 Kippaustapa taka
Alankomaat, Heeswijk-Dinther
GeoNed Trucks & Machines
2 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
24 750 € Netto
Kippipuoliperävaunu
2016
Kantav. 36 990 kg Nettopaino 5 010 kg Akselit 3
Alankomaat, Hedel
DEKO B.V.
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään