MAN TGS 41.360 8X4 BB konttiauto

PDF
MAN TGS 41.360 8X4 BB konttiauto - Autoline
MAN TGS 41.360 8X4 BB konttiauto | Kuva 1 - Autoline
MAN TGS 41.360 8X4 BB konttiauto | Kuva 2 - Autoline
MAN TGS 41.360 8X4 BB konttiauto | Kuva 3 - Autoline
MAN TGS 41.360 8X4 BB konttiauto | Kuva 4 - Autoline
MAN TGS 41.360 8X4 BB konttiauto | Kuva 5 - Autoline
MAN TGS 41.360 8X4 BB konttiauto | Kuva 6 - Autoline
MAN TGS 41.360 8X4 BB konttiauto | Kuva 7 - Autoline
MAN TGS 41.360 8X4 BB konttiauto | Kuva 8 - Autoline
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/8
PDF
Hinta:
pyynnöstä
Kysy hinnasta
Ota yhteyttä myyjään
Merkki: MAN
Tyyppi: konttiauto
Valmistusvuosi: 2012-01
Ensimmäinen rekisteröinti: 2012-01-12
Kilometrimäärä: 423 320 km
Kantavuus: 21 565 kg
Nettopaino: 15 435 kg
Bruttopaino: 37 000 kg
Sijainti: Alankomaat Barneveld6535 km sijainnistasi
Myyjän varastotunnus: 67-BHV-2
Julkaistu: 17.3.2025
Moottori
Polttoaine: diesel
Tilavuus: 10 518 cm³
Sylinterien lukumäärä: 6
Euro: Euro 5
Vaihdelaatikko
Tyyppi: automaattinen
Akselit
Akselit: 4
Akselikokoonpano: 8x4
Akseliväli: 6 380 mm
Ohjaamo
Ilmastointi
Vakionopeudensäädin (tempomat)
Lisävarusteet
PTO
AdBlue-säiliö
Kunto
Kunto: käytetty
Lisäpalvelut

Lisätietoja — MAN TGS 41.360 8X4 BB konttiauto

Suomi
- Lehtijousitus
- Peruutuskamera
= Additional options and accessories =

- Leaf spring suspension
- Reversing camera

= More information =

General information
Colour: N.v.t.
Cab: day

Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Steering
Front axle 2: Steering
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg; Reduction: hub reduction; Suspension: leaf suspension
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg; Reduction: hub reduction; Suspension: leaf suspension

Functional
Make of bodywork: Trans-Com TRC-45ST

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Damages: none
- Камера за заден ход
- Ресорно пружинно окачване
- Kamera couvání
- Odpružení listovými pružinami
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung
- Rückwärtsfahrkamera

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Farbe: N.v.t.
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Vorderachse 2: Gelenkt
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Funktionell
Marke des Aufbaus: Trans-Com TRC-45ST

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Schäden: keines
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bakkamera
- Bladaffjedring

= Yderligere oplysninger =

Farve: N.v.t.
Førerhus: day cab
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Foraksel 2: Styretøj
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Reduktion: navreduktion
Karosserifabrikat: Trans-Com TRC-45ST
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Κάμερα οπισθοπορείας
= Más opciones y accesorios =

- Cámara de visión trasera
- Suspensión

= Más información =

Información general
Color: N.v.t.
Cabina: día

Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Eje delantero 2: Dirección
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg; Reducción: reducción de cubo

Funcional
Marca carrocería: Trans-Com TRC-45ST

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Daños: ninguno
= Plus d'options et d'accessoires =

- Caméra de recul
- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Informations générales
Couleur: N.v.t.
Cabine: jour

Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Essieu avant 2: Direction
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Réduction: moyeux réducteurs

Pratique
Marque de construction: Trans-Com TRC-45ST

Condition
État général: bon
État technique: bon
Dommages: aucun
- Kamera za vožnju unatrag
- Lisnata opruga
- Rugós felfüggesztés
- Tolatókamera
- Sospensione balestra
- Videocamera per retromarcia
= Aanvullende opties en accessoires =

- Achteruitrijcamera
- Bladvering

= Bijzonderheden =

= Aanvullende opties en accessoires =

- Automatische vetsmering
- Bijrijdersstoel
- Elektrische spiegels
- Luchtgeveerde stoel

= Meer informatie =

Algemene informatie
Kleur: N.v.t.
Cabine: dag

Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Vooras 2: Meesturend
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg; Reductie: naafreductie

Functioneel
Merk opbouw: Trans-Com TRC-45ST

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Schade: schadevrij
- Bladfjæring
- Ryggekamera
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Kamera do tyłu
- Resory

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kolor: N.v.t.
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Oś przednia 2: Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Redukcja: redukcja piasty

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: Trans-Com TRC-45ST

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Uszkodzenia: brak
= Opções e acessórios adicionais =

- Camara de marcha-atràs
- Suspensão de molas

= Mais informações =

Informações gerais
Cor: N.v.t.
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Eixo dianteiro 2: Direção
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg; Redução: redução do cubo

Funcional
Marca da carroçaria: Trans-Com TRC-45ST

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Danos: nenhum
- Cameră de marșarier
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Камера заднего хода
- Рессорная подвеска

= Дополнительная информация =

Цвет: N.v.t.
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Передний мост 2: Рулевое управление
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Марка кузова: Trans-Com TRC-45ST
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
- Cúvacia kamera
- Odpruženie listovými pružinami
= Extra tillval och tillbehör =

- Backkamera
- Bladfjäder

= Ytterligare information =

Allmän information
Färg: N.v.t.
Hytt: dag

Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Framaxel 2: Styrning
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg; Minskning: minskning av nav

Funktionell
Fabrikat av karosseri: Trans-Com TRC-45ST

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
- Geri vites kamerası
- Yaprak yaylı süspansiyon
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Turvallisuusvinkkejä
Myyjän tarkistaminen

Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.

Hinnan tarkastaminen

Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.

Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.

Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.

Epäilyttävä ennakkomaksu

Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.

Maksupetoksia voi tapahtua esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
  • Ennakkomaksu
  • Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
  • Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
  • Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
  • Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
  • Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
  • Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
  • Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Löysitkö virheen?
Ilmoita epäilyttävistä tapauksista meille
Turvallisuusvinkkejä
PDF
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
37 500 € Netto
2012
605 970 km
Teho 480 HV (353 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 27 535 kg Akselikokoonpano 8x4 Jousitus jousi/jousi
Alankomaat, Son
Ota yhteyttä myyjään
9 500 €
2014
633 074 km
Teho 290 HV (213 kW) Euro Euro 5 Akselikokoonpano 4x2
Alankomaat, Alkmaar
Ota yhteyttä myyjään
15 950 € Netto
2013
1 087 176 km
Teho 440 HV (323 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 6x2
Alankomaat, Meerkerk
Ota yhteyttä myyjään
10 650 € Netto
2013
1 087 176 km
Teho 440 HV (323 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 16 740 kg Akselikokoonpano 6x2
Alankomaat, Meerkerk
Ota yhteyttä myyjään
22 950 € Netto
2012
501 867 km
Teho 500 HV (368 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 22 965 kg Akselikokoonpano 8x2 Jousitus ilma/ilma
Alankomaat, Zaandam
Ota yhteyttä myyjään
15 950 € Netto
2012
821 750 km
Teho 470 HV (345 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 10 990 kg Akselikokoonpano 4x2
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
16 750 € Netto
2012
686 785 km
Teho 460 HV (338 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 6x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Oss
Ota yhteyttä myyjään
13 950 € Netto
2017
1 026 706 km
Teho 500 HV (368 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 6x2 Jousitus ilma/ilma
Alankomaat, Meerkerk
Ota yhteyttä myyjään
16 950 € Netto
2014
904 354 km
Teho 339 HV (249 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 11 250 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus ilma/ilma
Alankomaat, Giessen
Ota yhteyttä myyjään
12 900 € Netto
2013
769 200 km
Teho 441 HV (324 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 26 000 kg Akselikokoonpano 6x2 Jousitus ilma/ilma
Saksa, Banzkow
Ota yhteyttä myyjään
11 900 € Netto
2007
966 332 km
Teho 441 HV (324 kW) Euro Euro 5 Polttoaine diesel Kantav. 16 130 kg Akselikokoonpano 6x2
Alankomaat, Vuren
Kleyn Trucks
21 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
8 900 € Netto
2013
Kantav. 34 300 kg
Alankomaat, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
13 999 € Netto
2015
786 674 km
Teho 286 HV (210 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 11 871 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma
Alankomaat, Nijmegen
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2014
325 000 km
Teho 440 HV (323 kW) Euro Euro 6 Kantav. 15 750 kg Akselikokoonpano 6x2 Jousitus ilma/ilma
Tanska, Horsens
Ota yhteyttä myyjään
8 900 € Netto
2013
Kantav. 34 300 kg
Alankomaat, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
50 000 €
2014
Teho 441 HV (324 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 6x2 Jousitus ilma/ilma
Italia, San Cipriano Picentino (SA)
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2015
864 735 km
Teho 400 HV (294 kW) Euro Euro 6 Polttoaine diesel Kantav. 15 000 kg Akselikokoonpano 6x2
Alankomaat, Oirschot
Ota yhteyttä myyjään