Mercedes-Benz Atego 1224 konttiauto
















Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet




















- Roof spoiler
= Remarks =
Description:
- Single cabin
- Steel suspension front
- Air suspension rear
- Automatic transmission
- Mileage: 275977km (read tachograph)
Feature sets:
= More information =
Bodywork: BDF System
Cab: day
Front axle: Max. axle load: 4400 kg; Steering
Max. rear axle load: 8100 kg
APK (MOT): tested until 02/2026
Registration number: BS-PV-31
Please contact Vloet Trucks for more information
- Střešní spoiler
= Další informace =
Nástavba: Výmenný podvozek
Kabina: den
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 4400 kg; Řízení
Maximální zatížení zadní nápravy: 8100 kg
MOT: zkontrolováno do feb. 2026
Registrační číslo: BS-PV-31
- Dachspoiler
= Anmerkungen =
Beschreibung:
- Nahverkehr Fahrerhaus
- Blattfederung vorne
- Luftfederung hinten
- Automatik Getriebe
- Kilometerstand: 275977km (Tachograph stand)
Ausstattung:
= Weitere Informationen =
Aufbau: BDF-System
Kabine: Tag
Vorderachse: Max. Achslast: 4400 kg; Gelenkt
Maximale Hinterachslast: 8100 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 02.2026
Kennzeichen: BS-PV-31
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: BDF-system
Førerhus: day cab
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4400 kg; Styretøj
Maks. bagakselbelastning: 8100 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil feb. 2026
Registreringsnummer: BS-PV-31
- Spoiler para el techo
= Comentarios =
Descripción:
- Cabina corta
- Suspension delantera ballesta
- Suspension trasera neumatica
- Cambio automático
- Kilómetros: 275977km (según tacógrafo)
Conjunto de funciones:
= Más información =
Carrocería: Sistema BDF
Cabina: día
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4400 kg; Dirección
Carga máxima del eje trasero: 8100 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta feb. 2026
Matrícula: BS-PV-31
- Spoiler de toit
= Plus d'informations =
Construction: Système BDF
Cabine: jour
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4400 kg; Direction
Charge max. sur essieu arrière: 8100 kg
APK (CT): valable jusqu'à févr. 2026
Numéro d'immatriculation: BS-PV-31
- Tetőlégterelő
= További információk =
Felépítmény: Cserefelépítmény
Kabin: nap
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 4400 kg; Kormányzás
Max. tengelyterhelés hátul: 8100 kg
MOT: vizsgálták, amíg feb. 2026
Rendszám: BS-PV-31
- Spoiler per il tetto
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Sistema BDF
Cabina: giorno
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 4400 kg; Sterzo
Carico massimo sull'asse posteriore: 8100 kg
MOT: ispezionato fino a feb 2026
Numero di immatricolazione: BS-PV-31
- Dakspoiler
= Bijzonderheden =
Omschrijving:
- Enkele cabine
- Bladvering vóór
- Luchtvering achter
- Vol-automatiche transmissie
- Kilometerstand: 275977km (tacho stand)
Opties:
= Meer informatie =
Opbouw: BDF-Systeem
Cabine: dag
Vooras: Max. aslast: 4400 kg; Meesturend
Max. aslast achter: 8100 kg
APK: gekeurd tot feb. 2026
Kenteken: BS-PV-31
Neem voor meer informatie contact op met Vloet Trucks
- Spoiler dachowy
= Więcej informacji =
Budowa: System BDF
Kabina: dzienna
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4400 kg; Układ kierowniczy
Maks. nośność osi tylnej: 8100 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do feb. 2026
Numer rejestracyjny: BS-PV-31
- Spoiler de tejadilho
= Mais informações =
Carroçaria: Sistema BDF
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4400 kg; Direção
Carga máx. do eixo traseiro: 8100 kg
APK (MOT): testado até feb. 2026
Número de registo: BS-PV-31
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Система BDF
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4400 kg; Рулевое управление
Макс. нагрузка на заднюю ось: 8100 kg
APK (TO): проверка пройдена до feb. 2026
Регистрационный номер: BS-PV-31
- Strešný spojler
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Systém BDF
Kabína: deň
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 4400 kg; Riadenie
Maximálne zaťaženie zadnej nápravy: 8100 kg
MOT: skontrolované do feb. 2026
Registračné číslo: BS-PV-31
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Överbyggnad: BDF-system
Hytt: dag
Framaxel: Max. axellast: 4400 kg; Styrning
Max. axellast bak: 8100 kg
MOT: besiktigat till feb. 2026
Registreringsnummer: BS-PV-31