Mercedes-Benz LP 1319 , Oldtimer koukkulava







































Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet
























- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Coupling
- Leaf spring suspension
- Tipper hydraulics
= More information =
Cab: LP, day
Tyre size: 10R22.5
Front axle: Max. axle load: 4500 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 8800 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%
Max. towing weight: 18.200 kg
Emission class: Euro 0
VAT/margin: VAT not deductable (margin scheme)
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
- Съединение
- Хидравлика на самосвала
- Připojení
- Vyklápěcí hydraulika
- Blattfederung
- Kipphydraulik
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Kabine: LP, Tag
Refenmaß: 10R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 4500 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 8800 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%
Max. Zuglast: 18.200 kg
Emissionsklasse: Euro 0
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer nicht abzugsfähig (Margenregelung)
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Kobling
- Tipladshydraulik
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: LP, day cab
Dækstørrelse: 10R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4500 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 8800 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%
Maks. bugseringsvægt: 18.200 kg
Emissionsklasse: Euro 0
moms/margin: Moms ikke-fradragsberettiget (marginordning)
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
- Κοτσαδόρος
- Υδραυλικό σύστημα ανατρεπόμενου οχήματος
- Hidráulica de volquete
- horquilla
- Suspensión
= Más información =
Cabina: LP, día
Tamaño del neumático: 10R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 8800 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%
Peso máx. de remolque: 18.200 kg
Clase de emisión: Euro 0
IVA/margen: IVA no deducible (margen)
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
- Attraper taupe
- Hydraulique
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Cabine: LP, jour
Dimension des pneus: 10R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4500 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 8800 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%
Poids de traction max.: 18.200 kg
Classe d'émission: Euro 0
TVA/marge: TVA non déductible (régime de la marge bénéficiaire)
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
- Lisnata opruga
- Spojnica
- Csatlakoztatás
- Rugós felfüggesztés
- Raccordo
- Sospensione balestra
- Bladvering
- Dubbele banden
- Kiphydrauliek
- Vangmuil
= Meer informatie =
Cabine: LP, dag
Bandenmaat: 10R22.5
Vooras: Max. aslast: 4500 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 8800 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%
Max. trekgewicht: 18.200 kg
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
- Hydraulikk for tippvogn
- Kobling
- Hydraulika
- Resory
- Sprzęg
= Więcej informacji =
Kabina: LP, dzienna
Rozmiar opon: 10R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4500 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 8800 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%
Mak. waga uciągu: 18.200 kg
Klasa emisji: Euro 0
VAT/marża: Brak możliwości odliczenia podatku VAT (procedura marży)
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
- Acoplamento
- Sistema hidráulico de camião basculante
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Cabina: LP, dia
Tamanho dos pneus: 10R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4500 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 8800 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%
Peso máx. de reboque: 18.200 kg
Classe de emissões: Euro 0
IVA/margem: IVA não deduzível (regime de margem)
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
- Sistem hidraulic pentru basculantă
- Suspensie pe arcuri
- Гидравлическая система самосвала
- Рессорная подвеска
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Кабина: LP, кабина без спального места (day)
Размер шин: 10R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4500 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 8800 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%
Макс. буксируемый вес: 18.200 kg
Уровень выбросов: Euro 0
НДС/маржа: Без вычета НДС (схема маржи)
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka
- Bladfjäder
- Koppling
- Tippvagnshydraulik
= Ytterligare information =
Hytt: LP, dag
Däckets storlek: 10R22.5
Framaxel: Max. axellast: 4500 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 8800 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%
Max. bogseringsvikt: 18.200 kg
Utsläppsklass: Euro 0
Moms/marginal: Ej avdragsgill moms för företagare (marginalskattesystemet)
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information
- Kaplin
- Yaprak yaylı süspansiyon