Kögel SVA 24,Carrier Vector 1950 MT multitemp,trennwand,laadklep,loadi kylmä puoliperävaunu

PDF
Kögel SVA 24,Carrier Vector 1950 MT multitemp,trennwand,laadklep,loadi kylmä puoliperävaunu - Autoline
Kögel SVA 24,Carrier Vector 1950 MT multitemp,trennwand,laadklep,loadi kylmä puoliperävaunu | Kuva 1 - Autoline
Kögel SVA 24,Carrier Vector 1950 MT multitemp,trennwand,laadklep,loadi kylmä puoliperävaunu | Kuva 2 - Autoline
Kögel SVA 24,Carrier Vector 1950 MT multitemp,trennwand,laadklep,loadi kylmä puoliperävaunu | Kuva 3 - Autoline
Kögel SVA 24,Carrier Vector 1950 MT multitemp,trennwand,laadklep,loadi kylmä puoliperävaunu | Kuva 4 - Autoline
Kögel SVA 24,Carrier Vector 1950 MT multitemp,trennwand,laadklep,loadi kylmä puoliperävaunu | Kuva 5 - Autoline
Kögel SVA 24,Carrier Vector 1950 MT multitemp,trennwand,laadklep,loadi kylmä puoliperävaunu | Kuva 6 - Autoline
Kögel SVA 24,Carrier Vector 1950 MT multitemp,trennwand,laadklep,loadi kylmä puoliperävaunu | Kuva 7 - Autoline
Kögel SVA 24,Carrier Vector 1950 MT multitemp,trennwand,laadklep,loadi kylmä puoliperävaunu | Kuva 8 - Autoline
Kögel SVA 24,Carrier Vector 1950 MT multitemp,trennwand,laadklep,loadi kylmä puoliperävaunu | Kuva 9 - Autoline
Kögel SVA 24,Carrier Vector 1950 MT multitemp,trennwand,laadklep,loadi kylmä puoliperävaunu | Kuva 10 - Autoline
Kögel SVA 24,Carrier Vector 1950 MT multitemp,trennwand,laadklep,loadi kylmä puoliperävaunu | Kuva 11 - Autoline
Kögel SVA 24,Carrier Vector 1950 MT multitemp,trennwand,laadklep,loadi kylmä puoliperävaunu | Kuva 12 - Autoline
Kögel SVA 24,Carrier Vector 1950 MT multitemp,trennwand,laadklep,loadi kylmä puoliperävaunu | Kuva 13 - Autoline
Kögel SVA 24,Carrier Vector 1950 MT multitemp,trennwand,laadklep,loadi kylmä puoliperävaunu | Kuva 14 - Autoline
Kögel SVA 24,Carrier Vector 1950 MT multitemp,trennwand,laadklep,loadi kylmä puoliperävaunu | Kuva 15 - Autoline
Kögel SVA 24,Carrier Vector 1950 MT multitemp,trennwand,laadklep,loadi kylmä puoliperävaunu | Kuva 16 - Autoline
Kögel SVA 24,Carrier Vector 1950 MT multitemp,trennwand,laadklep,loadi kylmä puoliperävaunu | Kuva 17 - Autoline
Kögel SVA 24,Carrier Vector 1950 MT multitemp,trennwand,laadklep,loadi kylmä puoliperävaunu | Kuva 18 - Autoline
Kögel SVA 24,Carrier Vector 1950 MT multitemp,trennwand,laadklep,loadi kylmä puoliperävaunu | Kuva 19 - Autoline
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/19
PDF
10 900 €
Nettohinta
Ota yhteyttä myyjään
Merkki: Kögel
Malli: SVA 24,Carrier Vector 1950 MT multitemp,trennwand,laadklep,loadi
Valmistusvuosi: 2016-03
Ensimmäinen rekisteröinti: 2016-03
Kantavuus: 30 000 kg
Nettopaino: 9 000 kg
Bruttopaino: 39 000 kg
Sijainti: Alankomaat SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Myyjän varastotunnus: 21348
Julkaistu: 27.10.2025
Kuvaus
Kokonaismitat: 14,04 m × 2,6 m × 4 m
Runko
Rungon mitat: 13,3 m × 2,5 m × 2,67 m
Takaovet
Akselit
Merkki: SAF
Akselit: 3
Akseliväli: 8 770 mm
Ensimmäinen akseli: 385/65R22.5
Toinen akseli: 385/65R22.5
Kolmas akseli: 385/65R22.5
Jarrut
ABS
Lisävarusteet
Takalaitanostin
Kunto
Kunto: käytetty
Lisätietoja
Väri: valkoinen

Lisätietoja — Kögel SVA 24,Carrier Vector 1950 MT multitemp,trennwand,laadklep,loadi kylmä puoliperävaunu

Suomi
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Disc brakes

= Remarks =

Cool unit brand: Carrier

= Dealer information =

Homepage: näytä yhteystiedot
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%

Functional
Tail lift: D'HOLLANDIA, slider lift, 2000 kg
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (12022 operating hours diesel; 6841 electric)
Wall thickness: 5 mm

Maintenance
APK (MOT): tested until 03/2026

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Identification
Registration number: OP-59-BZ

Other information
Cool unit make: Carrier

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
= Další možnosti a příslušenství =

- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení

= Další informace =

Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385/65R22.5
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%

Funkční
Zadní dveře: D'HOLLANDIA, onderschuifklep, 2000 kg
Chlazení: -30 °C na 30 °C
Chlazení motoru: dieselové a elektrické (12022 provozní hodiny diesel; 6841 elektrický)
Tloušťka stěny: 5 mm

Údržba
MOT: zkontrolováno do mrt. 2026

Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý

Identifikace
Registrační číslo: OP-59-BZ
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Luftfederung
- Scheibenbremsen

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Carrier

= Firmeninformationen =

Homepage: näytä yhteystiedot
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%

Funktionell
Ladebordwand: D'HOLLANDIA, unterfahrbare Klappe, 2000 kg
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (12022 Betriebsstunden Diesel; 6841 elektrisch)
Wandstärke: 5 mm

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Identifikation
Kennzeichen: OP-59-BZ

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%

Funktionelle
Læssebagsmæk: D'HOLLANDIA, skydelift, 2000 kg
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (12022 driftstimer diesel; 6841 elektrisk)
Vægtykkelse: 5 mm

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Identifikation
Registreringsnummer: OP-59-BZ

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
= Más opciones y accesorios =

- Frenos de disco
- Suspensión neumática

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%

Funcional
Trampilla elevadora: D'HOLLANDIA, trampilla elevadora, 2000 kg
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (12022 horas de funcionamiento diésel; 6841 eléctrico)
Grosor del tabique: 5 mm

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Identificación
Matrícula: OP-59-BZ

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
= Plus d'options et d'accessoires =

- Freins à disque
- Suspension pneumatique

= Remarques =

Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%

Pratique
Trappe de chargement: D'HOLLANDIA, soupape inférieure, 2000 kg
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (12022 heures de fonctionnement diesel; 6841 électrique)
Épaisseur de paroi: 5 mm

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Identification
Numéro d'immatriculation: OP-59-BZ

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek

= További információk =

Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%

Funkcionális
Hátsó ajtó: D'HOLLANDIA, onderschuifklep, 2000 kg
Hűtés: -30 °C a címre 30 °C
Hűtőmotor: dízel és elektromos (12022 üzemóra dízel; 6841 elektromos)
Falvastagság: 5 mm

Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó

Azonosítás
Rendszám: OP-59-BZ

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Freni a disco
- Sospensioni pneumatiche

= Ulteriori informazioni =

Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385/65R22.5
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%

Funzionale
Portellone posteriore: D'HOLLANDIA, onderschuifklep, 2000 kg
Raffreddamento: -30 °C a 30 °C
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico (12022 ore di funzionamento diesel; 6841 elettrico)
Spessore della parete: 5 mm

Manutenzione
MOT: ispezionato fino a mar 2026

Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono

Identificazione
Numero di immatricolazione: OP-59-BZ
= Aanvullende opties en accessoires =

- Luchtvering
- Schijfremmen

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Carrier

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: näytä yhteystiedot
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%

Functioneel
Laadklep: D'HOLLANDIA, onderschuifklep, 2000 kg
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (12022 draaiuren diesel; 6841 elektrisch)
Wanddikte: 5 mm

Onderhoud
APK: gekeurd tot mrt. 2026

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Identificatie
Kenteken: OP-59-BZ

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
- Skivebremser
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%

Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: D'HOLLANDIA, Winda załadowcza, 2000 kg
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (12022 godziny pracy olej napędowy; 6841 elektryczny)
Grubość ściany: 5 mm

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OP-59-BZ

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão pneumática
- Travão de discos

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%

Funcional
Monta-cargas: D'HOLLANDIA, elevação do deslizador, 2000 kg
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (12022 horas de funcionamento diesel; 6841 elétrico)
Espessura da parede: 5 mm

Manutenção
APK (MOT): testado até mrt. 2026

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Identificação
Número de registo: OP-59-BZ

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385/65R22.5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%

Функциональность
Заднее подъемное устройство: D'HOLLANDIA, заднее выдвижное подъемное устройство, 2000 kg
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (12022 часы работы дизельное топливо; 6841 электрический)
Толщина стенки: 5 mm

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Идентификация
Регистрационный номер: OP-59-BZ

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie

= Ďalšie informácie =

Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385/65R22.5
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%

Funkčné
Zadné dvere: D'HOLLANDIA, onderschuifklep, 2000 kg
Chladenie: -30 °C na 30 °C
Chladiaci motor: dieselové a elektrické (12022 prevádzkové hodiny diesel; 6841 elektrický)
Hrúbka steny: 5 mm

Údržba
MOT: skontrolované do mrt. 2026

Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré

Identifikácia
Registračné číslo: OP-59-BZ
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%

Funktionell
Baklucka: D'HOLLANDIA, underschuifklep, 2000 kg
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (12022 körtimmar diesel; 6841 elektriska)
Väggtjocklek: 5 mm

Underhåll
MOT: besiktigat till mrt. 2026

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Identifiering
Registreringsnummer: OP-59-BZ

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Turvallisuusvinkkejä
Myyjän tarkistaminen

Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.

Hinnan tarkastaminen

Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.

Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.

Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.

Epäilyttävä ennakkomaksu

Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.

Maksupetoksia voi tapahtua esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
  • Ennakkomaksu
  • Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
  • Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
  • Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
  • Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
  • Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
  • Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
  • Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Löysitkö virheen?
Ilmoita epäilyttävistä tapauksista meille
Turvallisuusvinkkejä
PDF
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
11 750 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2016
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
11 750 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2016
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
11 750 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2015
Kantav. 30 170 kg Nettopaino 8 830 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
11 750 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2015
Kantav. 30 170 kg Nettopaino 8 830 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
10 950 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2016
Kantav. 30 170 kg Nettopaino 8 830 kg Akselit 3
Alankomaat, Leeuwarden
LVS Used Trucks BV
6 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
11 950 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2016
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Leeuwarden
LVS Used Trucks BV
6 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
11 950 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2016
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Leeuwarden
LVS Used Trucks BV
6 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
10 950 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2015
Kantav. 30 170 kg Nettopaino 8 830 kg Akselit 3
Alankomaat, Leeuwarden
LVS Used Trucks BV
6 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
13 700 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2016
Kantav. 30 530 kg Nettopaino 8 470 kg Akselit 3
Alankomaat, Vuren
De Jong Trucks & Trailers
14 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
10 950 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2016
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
11 950 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2016
Kantav. 30 250 kg Nettopaino 8 750 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
13 950 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2015
Kantav. 29 850 kg Nettopaino 9 150 kg Akselit 3
Alankomaat, Vuren
De Jong Trucks & Trailers
14 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
11 950 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2015
Kantav. 32 893 kg Nettopaino 9 107 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
13 950 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2015
Kantav. 29 850 kg Nettopaino 9 150 kg Akselit 3
Alankomaat, Vuren
De Jong Trucks & Trailers
14 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
13 950 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2015
Kantav. 29 850 kg Nettopaino 9 150 kg Akselit 3
Alankomaat, Vuren
De Jong Trucks & Trailers
14 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
12 400 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2014
Akselit 3
Alankomaat, Veghel
Ota yhteyttä myyjään
11 950 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2015
Kantav. 32 876 kg Nettopaino 9 124 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
11 950 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2015
Kantav. 33 098 kg Nettopaino 8 902 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
12 950 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2016
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 395 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
12 450 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2017
Kantav. 32 568 kg Nettopaino 9 432 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään