Montracon Frigo Carrier Vector 1550, BPW Drum, Temp recorder, 250 hoch Sch kylmä puoliperävaunu















































Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet
























- Air suspension
- Carrier Vector
- Drum brakes
- Mono temp/ single temp
= Remarks =
Montracon Reefer
Carrier Vector 1550 Diesel/electric
Temp Recorder
Barn Doors
BPW DRUM Axles
Cool unit brand: Carrier
= Dealer information =
Homepage: näytä yhteystiedot
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385 65 R 22,5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 3: Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Functional
Cooling engine: diesel and electric (19068 operating hours diesel; 2793 electric)
Wall thickness: 6 mm
Other information
Cool unit make: Carrier
Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Въздушно окачване
- Vzduchové odpružení
- Carrier Vector
- Luftfederung
- Mono temp/ single temp
- Trommel Bremse
= Anmerkungen =
Kühlgerät Marke: Carrier
= Firmeninformationen =
Homepage: näytä yhteystiedot
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 385 65 R 22,5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (19068 Betriebsstunden Diesel; 2793 elektrisch)
Wandstärke: 6 mm
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 385 65 R 22,5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (19068 driftstimer diesel; 2793 elektrisk)
Vægtykkelse: 6 mm
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Mono temp/ single temp
- Αερανάρτηση
- Carrier Vector
- Mono temp/ single temp
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Marca de unidad de frío: Carrier
= Más información =
Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (19068 horas de funcionamiento diésel; 2793 eléctrico)
Grosor del tabique: 6 mm
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Carrier Vector
- Frein a tambour
- Mono temp/ single temp
- Suspension pneumatique
= Remarques =
Marque d'unité froide: Carrier
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 385 65 R 22,5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Moteur frigorifique: diesel et électrique (19068 heures de fonctionnement diesel; 2793 électrique)
Épaisseur de paroi: 6 mm
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Mono temp/ single temp
- Sospensioni pneumatiche
- Carrier Vector
- Luchtvering
- Mono temp/ single temp
- Trommel remmen
= Bijzonderheden =
Merk koel unit: Carrier
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: näytä yhteystiedot
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 385 65 R 22,5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Koelmotor: diesel en elektrisch (19068 draaiuren diesel; 2793 elektrisch)
Wanddikte: 6 mm
Merk koeleenheid: Carrier
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Carrier Vector
- Mono temp/ single temp
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 385 65 R 22,5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (19068 godziny pracy olej napędowy; 2793 elektryczny)
Grubość ściany: 6 mm
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Carrier Vector
- Mono temp/ single temp
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (19068 horas de funcionamento diesel; 2793 elétrico)
Espessura da parede: 6 mm
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Suspensie pneumatică
- Baraban
- Carrier Vector
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Размер шин: 385 65 R 22,5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (19068 часы работы дизельное топливо; 2793 электрический)
Толщина стенки: 6 mm
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 385 65 R 22,5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Motor för kylning: diesel och el (19068 körtimmar diesel; 2793 elektriska)
Väggtjocklek: 6 mm
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information