Pacton City Trailer / Carrier / Dhollandia / Apk 04-2026 kylmä puoliperävaunu

PDF
Pacton City Trailer / Carrier / Dhollandia / Apk 04-2026 kylmä puoliperävaunu - Autoline
Pacton City Trailer / Carrier / Dhollandia / Apk 04-2026 kylmä puoliperävaunu | Kuva 1 - Autoline
Pacton City Trailer / Carrier / Dhollandia / Apk 04-2026 kylmä puoliperävaunu | Kuva 2 - Autoline
Pacton City Trailer / Carrier / Dhollandia / Apk 04-2026 kylmä puoliperävaunu | Kuva 3 - Autoline
Pacton City Trailer / Carrier / Dhollandia / Apk 04-2026 kylmä puoliperävaunu | Kuva 4 - Autoline
Pacton City Trailer / Carrier / Dhollandia / Apk 04-2026 kylmä puoliperävaunu | Kuva 5 - Autoline
Pacton City Trailer / Carrier / Dhollandia / Apk 04-2026 kylmä puoliperävaunu | Kuva 6 - Autoline
Pacton City Trailer / Carrier / Dhollandia / Apk 04-2026 kylmä puoliperävaunu | Kuva 7 - Autoline
Pacton City Trailer / Carrier / Dhollandia / Apk 04-2026 kylmä puoliperävaunu | Kuva 8 - Autoline
Pacton City Trailer / Carrier / Dhollandia / Apk 04-2026 kylmä puoliperävaunu | Kuva 9 - Autoline
Pacton City Trailer / Carrier / Dhollandia / Apk 04-2026 kylmä puoliperävaunu | Kuva 10 - Autoline
Pacton City Trailer / Carrier / Dhollandia / Apk 04-2026 kylmä puoliperävaunu | Kuva 11 - Autoline
Pacton City Trailer / Carrier / Dhollandia / Apk 04-2026 kylmä puoliperävaunu | Kuva 12 - Autoline
Pacton City Trailer / Carrier / Dhollandia / Apk 04-2026 kylmä puoliperävaunu | Kuva 13 - Autoline
Pacton City Trailer / Carrier / Dhollandia / Apk 04-2026 kylmä puoliperävaunu | Kuva 14 - Autoline
Pacton City Trailer / Carrier / Dhollandia / Apk 04-2026 kylmä puoliperävaunu | Kuva 15 - Autoline
Pacton City Trailer / Carrier / Dhollandia / Apk 04-2026 kylmä puoliperävaunu | Kuva 16 - Autoline
Pacton City Trailer / Carrier / Dhollandia / Apk 04-2026 kylmä puoliperävaunu | Kuva 17 - Autoline
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/17
PDF
Hinta:
pyynnöstä
Kysy hinnasta
Ota yhteyttä myyjään
Merkki: Pacton
Malli: City Trailer / Carrier / Dhollandia / Apk 04-2026
Valmistusvuosi: 2006-12
Ensimmäinen rekisteröinti: 2006-12
Kantavuus: 24 500 kg
Nettopaino: 8 500 kg
Bruttopaino: 33 000 kg
Sijainti: Alankomaat Swifterbant6516 km to "United States/Columbus"
Myyjän varastotunnus: TTSM054391
Julkaistu: yli 1 kuukausi
Kuvaus
Kokonaismitat: 11,72 m × 2,6 m × 4 m
Runko
Rungon mitat: 11 m × 2,5 m × 2,45 m
Akselit
Akselit: 2
Akseliväli: 6 810 mm
Ohjausakseli
Lisävarusteet
Takalaitanostin
Kunto
Kunto: käytetty
Lisätietoja
Väri: valkoinen

Lisätietoja — Pacton City Trailer / Carrier / Dhollandia / Apk 04-2026 kylmä puoliperävaunu

Englanti
Konfigurace náprav
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%

Funkční
Zadní dveře: Dhollandia DHSM.30, 2500 kg
Chlazení motoru: dieselové a elektrické
Tloušťka stěny: 5 mm

Údržba
MOT: zkontrolováno do apr. 2026

Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý

Identifikace
Registrační číslo: OJ-30-NF
Kühlgerät Marke: Carrier

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%

Funktionell
Ladebordwand: Dhollandia DHSM.30, 2500 kg
Kühlmotor: Diesel und elektrisch
Wandstärke: 5 mm

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 04.2026

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Identifikation
Kennzeichen: OJ-30-NF

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling, Arno De Leeuw oder Algemeen, um weitere Informationen zu erhalten.
Akselkonfiguration
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%

Funktionelle
Læssebagsmæk: Dhollandia DHSM.30, 2500 kg
Afkøling af motor: diesel og elektrisk
Vægtykkelse: 5 mm

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil apr. 2026

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Identifikation
Registreringsnummer: OJ-30-NF

Yderligere oplysninger
Kontakt Algemeen for yderligere oplysninger
Cool unit brand: Carrier

= More information =

Axle configuration
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%

Functional
Tail lift: Dhollandia DHSM.30, 2500 kg
Cooling engine: diesel and electric
Wall thickness: 5 mm

Maintenance
APK (MOT): tested until 04/2026

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Identification
Registration number: OJ-30-NF

Other information
Cool unit make: Carrier

Additional information
Please contact Martijn Schuiling, Arno De Leeuw or Algemeen for more information
Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Configuración de ejes
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%

Funcional
Trampilla elevadora: Dhollandia DHSM.30, 2500 kg
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico
Grosor del tabique: 5 mm

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta abr. 2026

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Identificación
Matrícula: OJ-30-NF

Información complementaria
Póngase en contacto con Algemeen para obtener más información.
Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%

Pratique
Trappe de chargement: Dhollandia DHSM.30, 2500 kg
Moteur frigorifique: diesel et électrique
Épaisseur de paroi: 5 mm

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à avr. 2026

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Identification
Numéro d'immatriculation: OJ-30-NF

Informations complémentaires
Veuillez contacter Algemeen pour plus d'informations
Tengelykonfiguráció
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%

Funkcionális
Hátsó ajtó: Dhollandia DHSM.30, 2500 kg
Hűtőmotor: dízel és elektromos
Falvastagság: 5 mm

Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg apr. 2026

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó

Azonosítás
Rendszám: OJ-30-NF

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Algemeen-vel
Configurazione dell'asse
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%

Funzionale
Portellone posteriore: Dhollandia DHSM.30, 2500 kg
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico
Spessore della parete: 5 mm

Manutenzione
MOT: ispezionato fino a apr 2026

Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono

Identificazione
Numero di immatricolazione: OJ-30-NF
Merk koel unit: Carrier

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%

Functioneel
Laadklep: Dhollandia DHSM.30, 2500 kg
Koelmotor: diesel en elektrisch
Wanddikte: 5 mm

Onderhoud
APK: gekeurd tot apr. 2026

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Identificatie
Kenteken: OJ-30-NF

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Algemeen
Konfiguracja osi
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%

Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: Dhollandia DHSM.30, 2500 kg
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny
Grubość ściany: 5 mm

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do apr. 2026

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OJ-30-NF

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Algemeen
Configuração dos eixos
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%

Funcional
Monta-cargas: Dhollandia DHSM.30, 2500 kg
Motor de refrigeração: diesel e elétrico
Espessura da parede: 5 mm

Manutenção
APK (MOT): testado até apr. 2026

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Identificação
Número de registo: OJ-30-NF

Informações adicionais
Contacte Algemeen para obter mais informações
Конфигурация осей
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%

Функциональность
Заднее подъемное устройство: Dhollandia DHSM.30, 2500 kg
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический
Толщина стенки: 5 mm

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до apr. 2026

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Идентификация
Регистрационный номер: OJ-30-NF

Дополнительная информация
Свяжитесь с Algemeen для получения дополнительной информации
Konfigurácia náprav
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%

Funkčné
Zadné dvere: Dhollandia DHSM.30, 2500 kg
Chladiaci motor: dieselové a elektrické
Hrúbka steny: 5 mm

Údržba
MOT: skontrolované do apr. 2026

Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré

Identifikácia
Registračné číslo: OJ-30-NF
Konfiguration av axlar
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%

Funktionell
Baklucka: Dhollandia DHSM.30, 2500 kg
Motor för kylning: diesel och el
Väggtjocklek: 5 mm

Underhåll
MOT: besiktigat till apr. 2026

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Identifiering
Registreringsnummer: OJ-30-NF

Ytterligare information
Kontakta Algemeen för mer information
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Turvallisuusvinkkejä
Myyjän tarkistaminen

Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.

Hinnan tarkastaminen

Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.

Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.

Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.

Epäilyttävä ennakkomaksu

Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.

Maksupetoksia voi tapahtua esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
  • Ennakkomaksu
  • Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
  • Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
  • Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
  • Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
  • Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
  • Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
  • Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Löysitkö virheen?
Ilmoita epäilyttävistä tapauksista meille
Turvallisuusvinkkejä
PDF
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
Hinta pyynnöstä
Kylmä puoliperävaunu
2007
Kantav. 29 500 kg Nettopaino 9 500 kg Akselit 3
Alankomaat, Swifterbant
Truck & Trailerservice Swifterbant BV
1 vuosi Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
Kylmä puoliperävaunu
2007
Kantav. 29 500 kg Nettopaino 9 500 kg Akselit 3
Alankomaat, Swifterbant
Truck & Trailerservice Swifterbant BV
1 vuosi Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
6 950 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2006
Kantav. 31 500 kg Nettopaino 10 500 kg Akselit 3
Alankomaat, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
5 950 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2006
Kantav. 31 500 kg Nettopaino 10 500 kg Akselit 3
Alankomaat, Roosendaal
Ota yhteyttä myyjään
14 250 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2007
Kantav. 28 500 kg Nettopaino 10 500 kg Akselit 3
Alankomaat, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
8 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
Kylmä puoliperävaunu
2007
Kantav. 22 480 kg Nettopaino 10 520 kg Akselit 2
Alankomaat, Vlissingen
Poppe Trucks Vlissingen B.V.
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
11 950 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2007
Kantav. 22 300 kg Nettopaino 10 700 kg Akselit 2
Alankomaat, Giessen
Lievaart Trucks B.V.
11 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
6 950 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2005
Kantav. 22 500 kg Nettopaino 9 500 kg Akselit 2
Alankomaat, Vuren
Ota yhteyttä myyjään
11 950 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2007
Kantav. 22 080 kg Nettopaino 10 920 kg Akselit 2
Alankomaat, Giessen
Lievaart Trucks B.V.
11 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
15 950 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2008
Kantav. 31 500 kg Nettopaino 10 500 kg Akselit 3
Alankomaat, Giessen
Lievaart Trucks B.V.
11 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
3 950 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2003
Kantav. 28 590 kg Nettopaino 10 410 kg Akselit 3
Alankomaat, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
9 500 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2003
Kantav. 28 100 kg Nettopaino 10 900 kg Akselit 3
Alankomaat, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
8 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
Kylmä puoliperävaunu
2012
Kantav. 31 780 kg Nettopaino 10 220 kg Akselit 3
Alankomaat, Swifterbant
Truck & Trailerservice Swifterbant BV
1 vuosi Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
6 400 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2009
Kantav. 29 500 kg Nettopaino 9 500 kg Akselit 3
Alankomaat, Saasveld
Hesselink Trucks BV
6 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
8 100 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2005
Kantav. 33 400 kg Nettopaino 8 600 kg Akselit 3
Alankomaat, Swifterbant
Truck & Trailerservice Swifterbant BV
1 vuosi Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
10 900 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2008
Kantav. 33 351 kg Nettopaino 8 649 kg Akselit 3
Alankomaat, Swifterbant
Truck & Trailerservice Swifterbant BV
1 vuosi Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
Kylmä puoliperävaunu
2009
Kantav. 33 655 kg Nettopaino 8 345 kg Akselit 3
Alankomaat, Swifterbant
Truck & Trailerservice Swifterbant BV
1 vuosi Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
6 950 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2011
Kantav. 14 180 kg Nettopaino 7 820 kg Akselit 1
Alankomaat, Roosendaal
Ota yhteyttä myyjään
3 750 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2006
Kantav. 20 240 kg Nettopaino 9 760 kg Akselit 2
Alankomaat, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
4 950 €
Kylmä puoliperävaunu
2006
Kantav. 32 300 kg Nettopaino 9 700 kg Akselit 3
Alankomaat, MAASDIJK
Semtrade B.V.
12 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään