Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f kylmä puoliperävaunu

PDF
Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f kylmä puoliperävaunu - Autoline
Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f kylmä puoliperävaunu | Kuva 1 - Autoline
Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f kylmä puoliperävaunu | Kuva 2 - Autoline
Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f kylmä puoliperävaunu | Kuva 3 - Autoline
Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f kylmä puoliperävaunu | Kuva 4 - Autoline
Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f kylmä puoliperävaunu | Kuva 5 - Autoline
Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f kylmä puoliperävaunu | Kuva 6 - Autoline
Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f kylmä puoliperävaunu | Kuva 7 - Autoline
Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f kylmä puoliperävaunu | Kuva 8 - Autoline
Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f kylmä puoliperävaunu | Kuva 9 - Autoline
Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f kylmä puoliperävaunu | Kuva 10 - Autoline
Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f kylmä puoliperävaunu | Kuva 11 - Autoline
Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f kylmä puoliperävaunu | Kuva 12 - Autoline
Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f kylmä puoliperävaunu | Kuva 13 - Autoline
Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f kylmä puoliperävaunu | Kuva 14 - Autoline
Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f kylmä puoliperävaunu | Kuva 15 - Autoline
Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f kylmä puoliperävaunu | Kuva 16 - Autoline
Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f kylmä puoliperävaunu | Kuva 17 - Autoline
Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f kylmä puoliperävaunu | Kuva 18 - Autoline
Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f kylmä puoliperävaunu | Kuva 19 - Autoline
Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f kylmä puoliperävaunu | Kuva 20 - Autoline
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/20
PDF
12 950 €
Nettohinta
Ota yhteyttä myyjään
Malli: Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f
Valmistusvuosi: 2015-12
Ensimmäinen rekisteröinti: 2015-12
Kantavuus: 30 050 kg
Nettopaino: 8 950 kg
Bruttopaino: 39 000 kg
Sijainti: Alankomaat SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Myyjän varastotunnus: 20972
Julkaistu: 15.10.2025
Runko
Rungon mitat: 13,4 m × 2,47 m × 2,6 m
Takaovet
Akselit
Akselit: 3
Ensimmäinen akseli: 385/65R22.5
Toinen akseli: 385/65R22.5
Kolmas akseli: 385/65R22.5
Jarrut
ABS
Kunto
Kunto: käytetty
Lisätietoja
Väri: valkoinen

Lisätietoja — Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f kylmä puoliperävaunu

Suomi
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
- Väliseinä
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Disc brakes
- Mono temp/ single temp
- Sliding separation wall
- Thermoking

= Remarks =

Cool unit brand: Thermo King

= Dealer information =

Homepage: näytä yhteystiedot
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Make axles: Schmitz
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%

Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (13116 operating hours diesel; 116 electric)
Wall thickness: 7 mm

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Other information
Cool unit make: Thermo King

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Преграда
= Další možnosti a příslušenství =

- Kotoučové brzdy
- Příčka
- Vzduchové odpružení

= Další informace =

Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385/65R22.5
Značka náprav: Schmitz
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%

Funkční
Chlazení: -30 °C na 30 °C
Chlazení motoru: dieselové a elektrické (13116 provozní hodiny diesel; 116 elektrický)
Tloušťka stěny: 7 mm

Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Luftfederung
- Mono temp/ single temp
- Scheibenbremsen
- Thermoking
- Trennwand

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Thermo King

= Firmeninformationen =

Homepage: näytä yhteystiedot
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Marke Achsen: Schmitz
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%

Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (13116 Betriebsstunden Diesel; 116 elektrisch)
Wandstärke: 7 mm

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring
- Skillevæg
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Akselfabrikat: Schmitz
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%

Funktionelle
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (13116 driftstimer diesel; 116 elektrisk)
Vægtykkelse: 7 mm

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Mono temp/ single temp
- Αερανάρτηση
- Διαχωριστικό
- Δισκόφρενα
= Más opciones y accesorios =

- Frenos de disco
- Mampara de separación
- Mono temp/ single temp
- Suspensión neumática
- Thermoking

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Thermo King

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Marca de ejes: Schmitz
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%

Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (13116 horas de funcionamiento diésel; 116 eléctrico)
Grosor del tabique: 7 mm

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
= Plus d'options et d'accessoires =

- Freins à disque
- Mono temp/ single temp
- Porte de separation roulante
- Suspension pneumatique
- Thermoking

= Remarques =

Marque d'unité froide: Thermo King

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Marque essieux: Schmitz
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%

Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (13116 heures de fonctionnement diesel; 116 électrique)
Épaisseur de paroi: 7 mm

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Disk kočnice
- Pregrada
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- Elválasztó
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek

= További információk =

Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5
Tengelyek gyártmánya: Schmitz
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%

Funkcionális
Hűtés: -30 °C a címre 30 °C
Hűtőmotor: dízel és elektromos (13116 üzemóra dízel; 116 elektromos)
Falvastagság: 7 mm

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Freni a disco
- Mono temp/ single temp
- Partizione
- Sospensioni pneumatiche
- Thermoking

= Ulteriori informazioni =

Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385/65R22.5
Marca degli assi: Schmitz
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%

Funzionale
Raffreddamento: -30 °C a 30 °C
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico (13116 ore di funzionamento diesel; 116 elettrico)
Spessore della parete: 7 mm

Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
= Aanvullende opties en accessoires =

- Luchtvering
- Mono temp/ single temp
- Scheidingswand hangend
- Schijfremmen
- Thermoking

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Thermo King

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: näytä yhteystiedot
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Merk assen: Schmitz
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%

Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (13116 draaiuren diesel; 116 elektrisch)
Wanddikte: 7 mm

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Overige informatie
Merk koeleenheid: Thermo King

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
- Skillevegg
- Skivebremser
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hamulce tarczowe
- Mono temp/ single temp
- Zawieszenie pneumatyczne
- Ścianka grodziowa

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Produkcja osi: Schmitz
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%

Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (13116 godziny pracy olej napędowy; 116 elektryczny)
Grubość ściany: 7 mm

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Divisória
- Mono temp/ single temp
- Suspensão pneumática
- Thermoking
- Travão de discos

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Marca de eixos: Schmitz
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%

Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (13116 horas de funcionamento diesel; 116 elétrico)
Espessura da parede: 7 mm

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Frâne cu disc
- Perete despărțitor
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Дисковые тормоза
- Перегородка
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385/65R22.5
Марка мостов: Schmitz
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%

Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (13116 часы работы дизельное топливо; 116 электрический)
Толщина стенки: 7 mm

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Kotúčové brzdy
- Priečka
- Vzduchové odpruženie

= Ďalšie informácie =

Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385/65R22.5
Značka náprav: Schmitz
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%

Funkčné
Chladenie: -30 °C na 30 °C
Chladiaci motor: dieselové a elektrické (13116 prevádzkové hodiny diesel; 116 elektrický)
Hrúbka steny: 7 mm

Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Skiljevägg
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.5
Fabrikat av axlar: Schmitz
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%

Funktionell
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (13116 körtimmar diesel; 116 elektriska)
Väggtjocklek: 7 mm

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Bölme
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Turvallisuusvinkkejä
Myyjän tarkistaminen

Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.

Hinnan tarkastaminen

Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.

Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.

Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.

Epäilyttävä ennakkomaksu

Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.

Maksupetoksia voi tapahtua esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
  • Ennakkomaksu
  • Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
  • Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
  • Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
  • Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
  • Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
  • Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
  • Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Löysitkö virheen?
Ilmoita epäilyttävistä tapauksista meille
Turvallisuusvinkkejä
PDF
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
12 450 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2013
Kantav. 30 350 kg Nettopaino 8 650 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
12 450 € Netto
Isoterminen puoliperävaunu
2014
Kantav. 33 418 kg Nettopaino 8 582 kg Akselit 3
Alankomaat, Zaltbommel
Van Hemert Trucks BV
5 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
14 950 € Netto
Isoterminen puoliperävaunu
2014
Kantav. 33 041 kg Nettopaino 8 959 kg Akselit 3
Alankomaat, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
20 950 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2018
Kantav. 33 289 kg Nettopaino 8 711 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
14 950 € Netto
Isoterminen puoliperävaunu
2014
Kantav. 33 242 kg Nettopaino 8 758 kg Akselit 3
Alankomaat, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
13 450 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2016
Kantav. 30 250 kg Nettopaino 8 750 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
13 950 € Netto
Isoterminen puoliperävaunu
2012
Kantav. 33 378 kg Nettopaino 8 622 kg Akselit 3
Alankomaat, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
13 950 € Netto
Isoterminen puoliperävaunu
2012
Kantav. 33 378 kg Nettopaino 8 622 kg Akselit 3
Alankomaat, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
7 250 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2011
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
6 950 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2011
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
12 950 € Netto
Isoterminen puoliperävaunu
2010
Kantav. 30 085 kg Nettopaino 8 915 kg Akselit 3
Alankomaat, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
13 340 € 56 500 PLN
Isoterminen puoliperävaunu
2015
Kantav. 30 410 kg Jousitus ilma/ilma Nettopaino 7 595 kg Akselit 3
Puola, Jastrzębie Zdrój
P.H.U. „FRANC-MAX”
11 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
10 700 € Netto
Isoterminen puoliperävaunu
2014
Kantav. 31 848 kg Nettopaino 9 152 kg Akselit 3
Alankomaat, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
10 700 € Netto
Isoterminen puoliperävaunu
2014
Kantav. 32 276 kg Nettopaino 8 724 kg Akselit 3
Alankomaat, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
10 700 € Netto
Isoterminen puoliperävaunu
2014
Kantav. 31 848 kg Nettopaino 9 152 kg Akselit 3
Alankomaat, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
10 900 € Netto
Isoterminen puoliperävaunu
2014
Kantav. 32 276 kg Nettopaino 8 724 kg Akselit 3
Alankomaat, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
10 500 € Netto
Isoterminen puoliperävaunu
2014
Kantav. 32 276 kg Nettopaino 8 724 kg Akselit 3
Alankomaat, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
8 450 € Netto
Kylmä puoliperävaunu
2012
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 9 000 kg Akselit 3
Alankomaat, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
12 200 € Netto
Isoterminen puoliperävaunu
2017
481 083 km
Kantav. 31 730 kg Tilavuus 91,2 m³ Jousitus ilma/ilma Nettopaino 7 270 kg Akselit 3
Puola, Sikory-Pawłowięta
A&S Camion-Trans Sp. z o.o.
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
10 500 € Netto
Isoterminen puoliperävaunu
2014
Kantav. 31 848 kg Nettopaino 9 152 kg Akselit 3
Alankomaat, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään