Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu

PDF
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 1 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 2 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 3 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 4 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 5 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 6 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 7 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 8 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 9 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 10 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 11 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 12 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 13 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 14 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 15 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 16 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 17 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 18 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 19 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 20 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 21 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 22 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 23 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 24 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 25 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 26 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 27 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 28 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 29 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 30 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 31 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 32 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 33 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 34 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 35 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 36 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 37 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 38 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 39 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 40 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 41 - Autoline
Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu | Kuva 42 - Autoline
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/42
PDF
39 985 €
Nettohinta
Ota yhteyttä myyjään
Merkki: Nooteboom
Valmistusvuosi: 2007-02
Ensimmäinen rekisteröinti: 2007-02
Kantavuus: 59 940 kg
Nettopaino: 11 460 kg
Bruttopaino: 71 400 kg
Sijainti: Alankomaat Roosendaal6492 km to "United States/Columbus"
Myyjän varastotunnus: QATG499
Julkaistu: yli 1 kuukausi
Kuvaus
Kokonaismitat: 13,23 m × 2,52 m × 2,6 m
Runko
Rungon mitat: 13,23 m × 2,52 m × 2,6 m
Akselit
Merkki: BPW ECO Plus
Akselit: 4
Akseliväli: 7 970 mm
Ohjausakseli
Paripyörät
Ensimmäinen akseli: 275/70-R22.5
Toinen akseli: 275/70-R22.5
Kolmas akseli: 275/70-R22.5
Neljäs akseli: 275/70-R22.5
Jarrut
ABS
EBS
Lisävalinnat
Vararengas
Lisävarusteet
Keskusvoitelu
Kunto
Kunto: käytetty

Lisätietoja — Nooteboom OVB-73-04, 73 tons Ballast trailer, 4 axles, 3 hydraulic steerin laituri puoliperävaunu

Suomi
- Ilmajousitus
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- BPW-axles
- Drumbrakes

= Remarks =

very nice 2007 NOOTEBOOM OVB-73-04 BALLAST TRAILER, 4 axles, axles 2,3 and 4 are hydraulically steered (incl. remote control with cord), BPW axles with drum brakes, hardwood floor, 2x 10 stake pockets + 13 stakes, 2x 5 lashing eyes, central lubrication, 3" kingpin, air suspension, empty weight: 11,400kg, GVW: 71,400kg, twin tires with 275/70 -R22.5 tires (L: 11/8, 7/13, 12/12, 10/12mm; R: 12/12, 13/12, 12/11, 12/6mm), Belgian registration with valid technical inspection until 13-02-2026

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 275/70-R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 11600 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 75%; Tyre profile right outer: 75%
Rear axle 2: Max. axle load: 11600 kg; Steering; Tyre profile left inner: 45%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 75%; Tyre profile right outer: 80%
Rear axle 3: Max. axle load: 11600 kg; Steering; Tyre profile left inner: 75%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 75%
Rear axle 4: Max. axle load: 11600 kg; Steering; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 75%

Maintenance
APK (MOT): tested until 02/2026

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
- Въздушно окачване
= Další možnosti a příslušenství =

- Vzduchové odpružení

= Další informace =

Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 275/70-R22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 11600 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 50%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 70%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 75%; Profil pneumatiky vpravo venku: 75%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 11600 kg; Řízení; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 45%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 80%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 75%; Profil pneumatiky vpravo venku: 80%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 11600 kg; Řízení; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 75%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 70%; Profil pneumatiky vpravo venku: 75%
Zadní náprava 4: Max. zatížení nápravy: 11600 kg; Řízení; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 60%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 60%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 75%

Údržba
MOT: zkontrolováno do feb. 2026

Stát
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
= Weitere Optionen und Zubehör =

- BPW-Achsen
- Luftfederung
- Trommelbremsen

= Anmerkungen =

sehr schöner 2007 NOOTEBOOM OVB-73-04 4-Achsiger BALLASTAUFLIEGER, Achsen 2, 3 und 4 sind hydraulisch gelenkt (inkl. Fernbedienung mit Kabel), BPW-Achsen mit Trommelbremsen, Hartholzboden, 2 x 10 Rungentaschen + 13 Rungen, 2 x 5 Zurrösen, Zentralschmierung, 3" Königszapfen, Luftfederung, Leergewicht: 11.400 kg, zulässiges Gesamtgewicht: 71.400 kg, Doppelluft mit 275/70 -R22.5 Reifen (L: 11/8, 7/13, 12/12, 10/12 mm; R: 12/12, 13/12, 12/11, 12/6 mm), belgische Zulassung mit gültiger technischer Inspektion bis 13.02.2026

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 275/70-R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11600 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 75%; Reifen Profil rechts außen: 75%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11600 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 45%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 75%; Reifen Profil rechts außen: 80%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 11600 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 75%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 75%
Hinterachse 4: Max. Achslast: 11600 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 75%

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 02.2026

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 275/70-R22.5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11600 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 75%; Dækprofil højre udvendige: 75%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11600 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 45%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 75%; Dækprofil højre udvendige: 80%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 11600 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 75%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 75%
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 11600 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 75%

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil feb. 2026

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Αερανάρτηση
= Más opciones y accesorios =

- Suspensión neumática

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 275/70-R22.5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11600 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 75%; Dibujo del neumático derecha exterior: 75%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11600 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 45%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 75%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 11600 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 75%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 75%
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 11600 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 75%

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta feb. 2026

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
= Plus d'options et d'accessoires =

- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 275/70-R22.5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11600 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 75%; Sculptures des pneus droit externe: 75%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11600 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 45%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 75%; Sculptures des pneus droit externe: 80%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 11600 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 75%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 75%
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 11600 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 75%

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à févr. 2026

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- Légrugós felfüggesztés

= További információk =

Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 275/70-R22.5
Fékek: dobfékek
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 11600 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 50%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 70%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 75%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 75%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 11600 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja belül balra: 45%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 80%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 75%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 80%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 11600 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja belül balra: 75%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 70%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 75%
Hátsó tengely 4: Maximális tengelyterhelés: 11600 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja belül balra: 60%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 60%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 75%

Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg feb. 2026

Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Sospensioni pneumatiche

= Ulteriori informazioni =

Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 275/70-R22.5
Freni: freni a tamburo
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 11600 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 50%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 70%; Profilo del pneumatico interno destro: 75%; Profilo del pneumatico esterno destro: 75%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 11600 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico interno sinistro: 45%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 80%; Profilo del pneumatico interno destro: 75%; Profilo del pneumatico esterno destro: 80%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 11600 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico interno sinistro: 75%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 70%; Profilo del pneumatico esterno destro: 75%
Asse posteriore 4: Carico massimo per asse: 11600 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico interno sinistro: 60%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 60%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 75%

Manutenzione
MOT: ispezionato fino a feb 2026

Stato
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
= Aanvullende opties en accessoires =

- BPW-Assen
- Luchtvering
- Trommelremmen

= Bijzonderheden =

zeer nette 2007 NOOTEBOOM OVB-73-04 4-assige BALLAST TRAILER, assen 2,3 en 4 zijn hydraulisch gestuurd (incl. afstandsbediening met snoer), BPW assen met trommelremmen, hardhouten vloer, 2x 10 rongpotten + 13 rongen,2x 5 sjorogen, centrale smering, 3" kingpin, luchtvering, leeggewicht: 11.400kg, GVW: 71.400kg, dubbellucht met 275/70 -R22,5 banden (L: 11/8, 7/13, 12/12, 10/12mm; R: 12/12, 13/12, 12/11, 12/6mm), Belgische registratie met geldige technische keuring t/m 13-02-2026

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 275/70-R22.5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 11600 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 75%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 75%
Achteras 2: Max. aslast: 11600 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 45%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 75%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%
Achteras 3: Max. aslast: 11600 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 75%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 75%
Achteras 4: Max. aslast: 11600 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 75%

Onderhoud
APK: gekeurd tot feb. 2026

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
- Luftfjæring
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 275/70-R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11600 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 75%; Profil opon prawa zewnętrzna: 75%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11600 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 45%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 75%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 11600 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 75%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 75%
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 11600 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 75%

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do feb. 2026

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão pneumática

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 275/70-R22.5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11600 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 75%; Perfil do pneu exterior direito: 75%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11600 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 45%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 75%; Perfil do pneu exterior direito: 80%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 11600 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 75%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 75%
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 11600 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 75%

Manutenção
APK (MOT): testado até feb. 2026

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 275/70-R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11600 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 75%; Профиль шин правое внешнее: 75%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11600 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 45%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 75%; Профиль шин правое внешнее: 80%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 11600 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 75%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 75%
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 11600 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 75%

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до feb. 2026

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Vzduchové odpruženie

= Ďalšie informácie =

Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 275/70-R22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 11600 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 50%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 70%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 75%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 75%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 11600 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 45%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 80%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 75%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 80%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 11600 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 75%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 70%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 75%
Zadná náprava 4: Max. zaťaženie nápravy: 11600 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 60%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 60%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 75%

Údržba
MOT: skontrolované do feb. 2026

Štát
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 275/70-R22.5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 11600 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 75%; Däckprofil utanför höger: 75%
Bakaxel 2: Max. axellast: 11600 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 45%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 75%; Däckprofil utanför höger: 80%
Bakaxel 3: Max. axellast: 11600 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 75%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 75%
Bakaxel 4: Max. axellast: 11600 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 75%

Underhåll
MOT: besiktigat till feb. 2026

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- Havalı süspansiyon
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Turvallisuusvinkkejä
Myyjän tarkistaminen

Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.

Hinnan tarkastaminen

Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.

Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.

Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.

Epäilyttävä ennakkomaksu

Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.

Maksupetoksia voi tapahtua esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
  • Ennakkomaksu
  • Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
  • Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
  • Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
  • Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
  • Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
  • Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
  • Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Löysitkö virheen?
Ilmoita epäilyttävistä tapauksista meille
Turvallisuusvinkkejä
PDF
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
Goldhofer  THP-SL laituri puoliperävaunu Goldhofer  THP-SL laituri puoliperävaunu
2
Hinta pyynnöstä
Laituri puoliperävaunu
2007
Kantav. 400 000 kg Jousitus hydraulinen Akselit 10
Alankomaat, Amsterdam
Casteleijn Heavy Equipment
3 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
17 900 € Netto
Laituri puoliperävaunu
2006
Kantav. 31 800 kg Nettopaino 10 200 kg Akselit 3
Alankomaat, Woudenberg
Xiffix B.V.
13 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
Laituri puoliperävaunu
2007
Kantav. 39 600 kg Nettopaino 8 400 kg Akselit 3
Alankomaat, Woudenberg
Xiffix B.V.
13 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
Laituri puoliperävaunu
2008
Kantav. 34 300 kg Nettopaino 7 700 kg Akselit 3
Alankomaat, Woudenberg
Xiffix B.V.
13 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
43 000 € Netto
Laituri puoliperävaunu
2009
Nettopaino 20 820 kg
Alankomaat, Velddriel
BIG Machinery b.v.
19 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
5 000 € Netto
Laituri puoliperävaunu
2007
Akselit 3
Alankomaat, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
7 500 € Netto
Laituri puoliperävaunu
1991
Kantav. 30 000 kg Nettopaino 8 640 kg Akselit 3
Alankomaat, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
3 750 € Netto
Laituri puoliperävaunu
2008
Kantav. 27 500 kg Nettopaino 6 500 kg Akselit 3
Alankomaat, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
3 000 € Netto
Laituri puoliperävaunu
2007
Kantav. 33 000 kg Nettopaino 5 970 kg Akselit 3
Alankomaat, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
Laituri puoliperävaunu
2009
Kantav. 85 240 kg Nettopaino 16 760 kg
Alankomaat, Assen
De Borg Trading Company
11 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
Laituri puoliperävaunu
2009
Kantav. 85 040 kg Nettopaino 16 960 kg Akselit 6
Alankomaat, Raalte
Gomez Trading Holland BV
6 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
Van Hool 10x Stacks - BPW - DRUM laituri puoliperävaunu Van Hool 10x Stacks - BPW - DRUM laituri puoliperävaunu
2
3 000 € Netto
Laituri puoliperävaunu
2007
Kantav. 32 500 kg Nettopaino 6 500 kg Akselit 3
Alankomaat, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
7 500 € Netto
Laituri puoliperävaunu
1996
Kantav. 32 920 kg Nettopaino 9 080 kg Akselit 3
Alankomaat, Swifterbant
Truck & Trailerservice Swifterbant BV
1 vuosi Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
4 900 € Netto
Laituri puoliperävaunu
2007
Kantav. 30 650 kg Jousitus ilma/ilma Nettopaino 7 350 kg Akselit 3 Viidennen pyörän korkeus 1 150 mm
Alankomaat, nl
HJ Boerkamp Int Transport B.V
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
3 000 € Netto
Laituri puoliperävaunu
2008
Kantav. 34 750 kg Nettopaino 7 250 kg Akselit 3
Alankomaat, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
3 000 € Netto
Laituri puoliperävaunu
2007
Akselit 3
Alankomaat, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
3 000 € Netto
Laituri puoliperävaunu
2007
Akselit 3
Alankomaat, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
3 950 € Netto
Laituri puoliperävaunu
2006
Nettopaino 5 570 kg Akselit 3
Alankomaat, Berkel en Rodenrijs
CRM Trucks & Trailers BV
19 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
Laituri puoliperävaunu
2006
Kantav. 39 100 kg Nettopaino 15 900 kg Akselit 3
Alankomaat, Swifterbant
Truck & Trailerservice Swifterbant BV
1 vuosi Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
Laituri puoliperävaunu
2006
Kantav. 38 800 kg Jousitus ilma/ilma Nettopaino 9 200 kg Akselit 3
Alankomaat, Woudenberg
Xiffix B.V.
13 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään