Van Hool verzinkt, BPW + trommelremmen, alu zijborden, Code-XL, 10x besch liukukapelli puoliperävaunu



































































Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet











































- Liukukatto
- Air suspension
- BPW-axles
- Drumbrakes
- sideboards
- Sliding-roof
= Remarks =
09/2013 Van Hool curtainsider with BPW Eco Plus axles with drum brakes, ABS/EBS, galvanized chassis, aluminum sideboards (40cm), sliding roof, rear doors, int: 13.62x2.50x2.77m, empty weight: 7,140kg, max. mass: 39,000kg, 385/65-R22.5 tires (L: 7/7/8mm: R: 8/9/7mm), Belgian registration with valid technical inspection until 25-04-2026, 10x available
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65-R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 45%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 45%; Tyre profile right: 55%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 45%
Functional
Make of bodywork: Van Hool A3C002
Maintenance
APK (MOT): tested until 04/2026
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Other information
Cargo space outer length: 1362 cm
Cargo space outer width: 250 cm
Cargo space outer height: 277 cm
Additional information
Please contact Arne Honingh or Piet Swank for more information
- Плъзгащ се покрив
- Vzduchové odpružení
- Bordwanden
- BPW-Achsen
- Luftfederung
- Schiebedach
- Trommelbremsen
= Anmerkungen =
09/2013 Van Hool Schiebegardinen mit BPW Eco Plus Achsen mit Trommelbremsen, ABS/EBS, verzinktes Fahrgestell, Aluminiumbordwände (40cm), Schiebedach, Hecktüren, innen: 13,62x2,50x2,77m, Leergewicht: 7.140kg, max. Masse: 39.000 kg, 385/65-R22.5 Reifen (L: 7/7/8mm: R: 8/9/7mm), belgische Zulassung mit gültiger technischen Prüfung bis 25.04.2026, 10x verfügbar
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65-R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 45%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 45%; Reifen Profil rechts: 55%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 45%
Funktionell
Marke des Aufbaus: Van Hool A3C002
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 04.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Arne Honingh oder Piet Swank, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
- Skydetag
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65-R22.5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 45%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 45%; Dækprofil højre: 55%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 45%
Funktionelle
Karosserifabrikat: Van Hool A3C002
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil apr. 2026
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Συρόμενη οροφή
- Suspensión neumática
- Techo corredizo
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65-R22.5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 45%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 45%; Dibujo del neumático derecha: 55%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 45%
Funcional
Marca carrocería: Van Hool A3C002
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta abr. 2026
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
- Suspension pneumatique
- Toit ouvrant
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65-R22.5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 45%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 45%; Sculptures des pneus droite: 55%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 45%
Pratique
Marque de construction: Van Hool A3C002
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à avr. 2026
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Arne Honingh pour plus d'informations
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Tetto scorrevole
- 3 assen
- BPW-Assen
- Luchtvering
- Schuifdak
- Trommelremmen
- zijborden
= Bijzonderheden =
09/2013 Van Hool schuifzeiloplegger met BPW Eco Plus assen met trommelremmen, ABS/EBS, verzinkt chassis, alu zijborden (40cm), schuifdak, achterdeuren, inw: 13.62x2.50x2.77m, leeggewicht: 7.140kg, max. massa: 39.000kg, 385/65-R22.5 banden (L: 7/7/8mm: R: 8/9/7mm), Belgische registratie met geldige technische keuring t/m 25-04-2026, 10x beschikbaar
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65-R22.5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 45%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 45%; Bandenprofiel rechts: 55%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 45%
Functioneel
Merk opbouw: Van Hool A3C002
Onderhoud
APK: gekeurd tot apr. 2026
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: 1362 cm
Buiten breedte laadruimte: 250 cm
Buiten hoogte laadruimte: 277 cm
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Arne Honingh of Piet Swank
- Tak som kan skyves
- Rozsuwany dach
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65-R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 45%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 45%; Profil opon prawa: 55%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 45%
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: Van Hool A3C002
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do apr. 2026
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
- Suspensão pneumática
- Teto de abrir
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65-R22.5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 45%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 45%; Perfil do pneu direita: 55%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 45%
Funcional
Marca da carroçaria: Van Hool A3C002
Manutenção
APK (MOT): testado até apr. 2026
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Suspensie pneumatică
- Пневматическая подвеска
- Сдвижная крыша
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65-R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 45%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 45%; Профиль шин справа: 55%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 45%
Функциональность
Марка кузова: Van Hool A3C002
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до apr. 2026
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Vzduchové odpruženie
- Luftfjädring
- Skjutbart tak
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65-R22.5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 45%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 45%; Däckprofil rätt: 55%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 45%
Funktionell
Fabrikat av karosseri: Van Hool A3C002
Underhåll
MOT: besiktigat till apr. 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- Sürgülü tavan