DAF CF 85.460 CF85.460 Pritsche 7.00m Euro5 liukukapellikuorma-auto



































Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet









- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Sleeper cab
- Vehicle heater
= More information =
General information
Bodywork: Tarpaulin
Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 7400 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Financial information
Price: On request
Other information
Cargo space outer length: cm
Cargo space outer width: cm
Cargo space outer height: cm
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Schlafkabine
- Standheizung
= Anmerkungen =
DAF CF 85.460
Pritsche mit verschiebbarer und höhenverstellbarer Plane und Spriegel (Innenmasse: 7.00m lang/ 2.45m breit/ 2.55m hoch)
6x2
vorn blattgefedert - hinten luftgefedert
Differentialsperre
Manualgetriebe
3. Achse höhenverstellbar und lenkbar
Reifen 30%-40%
Radstand 4.20m
Total-Länge LKW 9.45m
zGG 26.000kg - Nutzlast 15.500kg
Anhängekupplung (zul.Zuggesamtgewicht 44.000kg)
300L Tank
Euro 5
Sonnenblende
Nebelscheinwerfer
Zentralverriegelung
Klima
Standheizung
elektr. Fensterheber und Aussenspiegel
Schlafkabine mit 1 Schlafplatz
ABS
alle Angaben ohne Gewähr/ Irrtum vorbehalten
= Weitere Informationen =
Aufbau: Plane
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7400 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Sleeper Cab
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Presenningvogn
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7400 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
= Más información =
Carrocería: Lona de toldo
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7400 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Cabine de couchage
- Chauffage
= Plus d'informations =
Construction: Bâché
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7400 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Grijač vozila
- Spavaća kabina
- Járműfűtés
- Sleeper Cab
- Riscaldamento supplementare
- Sleeper Cab
DAF CF 85.460
cassone fisso con centina e telone ad altezza variable e copri/scopri (misure interne: 7.00m lungo/ 2.45m largo/ 2.55m alto)
6x2
anteriore balestrato - posteriore pneumatico
bloccaggio differenziale
cambio manuale
terzo asse sterzante e sollevabile
gomme 30%-40%
passo 4.20m
lunghezza totale veicolo 9.45m
PTT 26.000kg - Portata 15.500kg
gancio traino (peso complessivo 44.000kg)
serbatoio 300L
Euro 5
visiera parasole
fari fendinebbia
chiusura centralizzata
aria condizionata
riscaldamento ausiliare
cristalli e specchi elettrici
cabina letto con 1 posto letto
ABS
- Radio/cd/audio systeem
- Slaapcabine
- Standkachel
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Huifzeil
Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 7400 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: cm
Buiten breedte laadruimte: cm
Buiten hoogte laadruimte: cm
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
= Więcej informacji =
Budowa: Plandeka
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7400 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Sofagem de parque
= Mais informações =
Carroçaria: Toldo
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7400 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Cabină de dormit
- Încălzitor vehicul
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
= Дополнительная информация =
Кузов: Тентовый кузов
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7400 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Kúrenie
- Vyhrievanie vozidla
- Kupévärmare
- Sovhytt
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Presenning
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 7400 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Isıtıcı
- Sleeper cab