Renault D240.12. EURO6. 11-2021. liukukapellikuorma-auto

















Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet




















Maximální zatížení zadní nápravy: 8480 kg
Zadní dveře: MBB, zadní dveře, 1500 kg
MOT: zkontrolováno do jan. 2026
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Maximale Hinterachslast: 8480 kg
Ladebordwand: MBB, Heckklappe, 1500 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 01.2026
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Martin Vos Vos, Martin Martin Vos oder Martin Vos, um weitere Informationen zu erhalten.
Maks. bagakselbelastning: 8480 kg
Læssebagsmæk: MBB, læssebagsmæk, 1500 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil jan. 2026
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Kontakt Martin Martin Vos eller Martin Vos for yderligere oplysninger
Max. rear axle load: 8480 kg
Tail lift: MBB, tail lift, 1500 kg
APK (MOT): tested until 01/2026
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Please contact Martin Vos Vos, Martin Martin Vos or Martin Vos for more information
Carga máxima del eje trasero: 8480 kg
Trampilla elevadora: MBB, válvula de cierre trasera, 1500 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta ene. 2026
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Póngase en contacto con Martin Martin Vos o Martin Vos para obtener más información.
Charge max. sur essieu arrière: 8480 kg
Trappe de chargement: MBB, soupape arrière, 1500 kg
APK (CT): valable jusqu'à janv. 2026
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Veuillez contacter Martin Martin Vos ou Martin Vos pour plus d'informations
Max. tengelyterhelés hátul: 8480 kg
Hátsó ajtó: MBB, hátsó ajtó, 1500 kg
MOT: vizsgálták, amíg jan. 2026
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Martin Martin Vos vagy Martin Vos-vel
Carico massimo sull'asse posteriore: 8480 kg
Portellone posteriore: MBB, portellone posteriore, 1500 kg
MOT: ispezionato fino a gen 2026
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Automaat. Airco. Elektrisch bedienbare spiegels. Elektrisch bedienbare ramen. Cruisecontrol adaptief. Boordcomputer. ENZ ENZ.
Bakmaten:Lengte,710cm. Breedte,248cm. Hoogte,260cm. MBB Laadklep:1500kg.
Voertuig indentificatie nr:VF640J565NB017661
Prijs E39900- ex btw
Voor meer informatie bellen:0031630969548 niet op zondag.
= Meer informatie =
Max. aslast voor: 4480 kg
Max. aslast achter: 8480 kg
Laadklep: MBB, achtersluitklep, 1500 kg
APK: gekeurd tot jan. 2026
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met Martin Vos Vos, Martin Martin Vos of Martin Vos
Maks. nośność osi tylnej: 8480 kg
Klapa załadunkowa: MBB, klapa tylna, 1500 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jan. 2026
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Martin Martin Vos lub Martin Vos
Carga máx. do eixo traseiro: 8480 kg
Monta-cargas: MBB, monta-cargas, 1500 kg
APK (MOT): testado até jan. 2026
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Contacte Martin Martin Vos ou Martin Vos para obter mais informações
Макс. нагрузка на заднюю ось: 8480 kg
Заднее подъемное устройство: MBB, заднее подъемное устройство, 1500 kg
APK (TO): проверка пройдена до jan. 2026
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Martin Martin Vos или Martin Vos для получения дополнительной информации
Maximálne zaťaženie zadnej nápravy: 8480 kg
Zadné dvere: MBB, zadné dvere, 1500 kg
MOT: skontrolované do jan. 2026
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Max. axellast bak: 8480 kg
Baklucka: MBB, baklucka, 1500 kg
MOT: besiktigat till jan. 2026
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Kontakta Martin Martin Vos eller Martin Vos för mer information