MAN TGS 18.420 Euro 6 Retarder VDL 13 Ton portaalarmsysteem nostovarsi-vaihtolavakuorma-auto





































Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet















- Kattoluukku
- Keskikäsinoja
- 12 Volt connection in the cabin
- Central armrest
- Euro 6
- Roof hatch
= Remarks =
- VDL 13 Ton skip loader (type P-13)
- Diesel engine D2676LF53
- Gearbox MAN TipMatic® 14 27 DD
- Aluminium fuel tank 390 liters
- AdBlue tank 60 liters
- MAN Brake Matic (Electronic brake system)
- 13 Ton rear axle (technical)
= More information =
Number of doors: 2
Front axle: Tyre size: 385/65-22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Tyre size: 315/80-22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Number of seats: 2
Number of owners: 1
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Registration number: 76-BSR-4
- Люк на тавана
- Централен подлакътник
- Středová loketní opěrka
- Střešní okno
- 12 Volt Anschluss in der Kabine
- Dachluke
- Euro 6
- Mittelarmlehne
= Anmerkungen =
- VDL 13 Tonnen des Abzetskipper (Typ P-13)
- Dieselmotor D2676LF53
- Getriebe MAN TipMatic® 14 27 DD
- Aluminium Kraftstofftank 390 Liter
- AdBlue Tank 60 Liter
- MAN Brake Matic (Elektronisches Brems system)
- 13 Tonnen Hinterachse (technisch)
= Weitere Informationen =
Türenzahl: 2
Vorderachse: Refenmaß: 385/65-22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Refenmaß: 315/80-22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Zahl der Sitzplätze: 2
Zahl der Eigentümer: 1
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Kennzeichen: 76-BSR-4
- Euro 6
- Midterarmlæn
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Antal døre: 2
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65-22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315/80-22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Antal sæder: 2
Antal ejere: 1
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: 76-BSR-4
- Άνοιγμα οροφής
- Κεντρικό μπράτσο
- Conexión de 12 voltios en la cabina
- Escotilla de techo
- Euro 6
- Reposabrazos central
= Más información =
Número de puertas: 2
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65-22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315/80-22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Número de plazas sentadas: 2
Número de propietarios: 1
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Matrícula: 76-BSR-4
- Connexion 12 volts dans la cabine
- Euro 6
- Support bras intermédiaire
- Trappe de toit
= Plus d'informations =
Nombre de portes: 2
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65-22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315/80-22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Nombre de places assises: 2
Nombre de propriétaires: 1
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Numéro d'immatriculation: 76-BSR-4
- Krovni otvor
- Središnji naslon za ruku
- Középső kartámasz
- Tetőablak
- Bracciolo centrale
- Euro 6
Interieur
- 12 Volt aansluiting in de cabine
- Armsteun
- Dakluik
Overige
- Euro 6
= Bijzonderheden =
- VDL 13 Ton portaalarmsysteem (type P-13)
- Dieselmotor D2676LF53
- Versnellingsbak MAN TipMatic® 14 27 DD
- Aluminium brandstoftank 390 Liter
- AdBlue tank 60 Liter
- MAN Brake Matic (Electronic brake system)
- 13 Ton achteras (technisch)
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Aantal deuren: 2
Vooras: Bandenmaat: 385/65-22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Bandenmaat: 315/80-22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Aantal zitplaatsen: 2
Aantal eigenaren: 1
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Kenteken: 76-BSR-4
- Midtre armlene
- Takluke
- Euro 6
- Luk dachowy
- Podłokietnik
= Więcej informacji =
Liczba drzwi: 2
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315/80-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Liczba miejsc siedzących: 2
Liczba właścicieli: 1
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer rejestracyjny: 76-BSR-4
- Apoio de braço central
- Escotilha do tejadilho
- Euro 6
= Mais informações =
Número de portas: 2
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65-22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315/80-22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Número de bancos: 2
Número de proprietários: 1
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de registo: 76-BSR-4
- Euro 6
- Trapă de plafon
- 12 вольтное подключение в салоне
- Евро 6
- Люк на крыше
- Центральный подлокотник
= Примечания =
- Портальная система VDL 13 тонн (тип P-13)
- Дизельный двигатель D2676LF53
- Коробка передач MAN TipMatic® 14 27 DD
- Алюминиевый топливный бак 390 литров
- Бак AdBlue 60 литров
- MAN Brake Matic (Электронная тормозная система)
- 13-тонная задняя ось (техническая)
= Дополнительная информация =
Количество дверей: 2
Передний мост: Размер шин: 385/65-22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Размер шин: 315/80-22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Количество мест: 2
Количество владельцев: 1
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: 76-BSR-4
- Stredová lakťová opierka
- Strešný otvor
- Armstöd i mitten
- Euro 6
- Taklucka
= Ytterligare information =
Antal dörrar: 2
Framaxel: Däckets storlek: 385/65-22.5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Däckets storlek: 315/80-22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: enda minskning
Antal sittplatser: 2
Antal ägare: 1
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Registreringsnummer: 76-BSR-4
- Orta kol dayanağı
- Tavan kapağı