

Uudet Mitsubishi Fuso 9C18 bramowiec BR6 nostovarsi-vaihtolavakuorma-auto
















Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet





Konfiguracja osi: 4X2
Moc silnika: 129 kW (175 KM)
Rozstaw osi: 3400 mm
Dop. masa całkowita: 8.550 kg
* Silnik, R4, 129 kW (175KM), 3500 obr/min * Wersja silnika Euro VI D * Manualny regulator obrotów silnika
* Duonic, zautomatyzowana skrzynia manualna * Przystawka mocy 200 Nm, pod pompę hydraul.
* Mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu * Stabilizator tylnej osi * Koło / Felgi zapasowe
* Opony o bieżniku trakcyjnym z tyłu * Główny zbiornik paliwa 100l, zbiornik AdBlue 12 l * Tylna belka przeciwwjazdowa
* ESP * Hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej * ABS z elektronicznym rozkładem siły hamowania
* Kabina komfortowa pojedyncza * Kabina kierowcy odchylana * Lusterka wsteczne podgrzewane
* Zdalnie sterowany centralny zamek (2 piloty) * Immobilizer z transponderem
* Podłokietnik fotela kierowcy * Komfort.fotel kier. z regul.tłumieniem wertykalnym
* Kolumna kierownicza regulowana dwupłaszczyznowo * Poduszka pow.dla kierowcy z napinaczami pasów bezp
* Elektr.sterow.szyby po stronie kierowcy i pasażera
* Tachograf cyfrowy * Oświetlenie tablicy rozdzielczej regulowane * Sygnał ostrzegawczy załączonego biegu wstecznego
* Radio z Bluetooth
* Układ automatycznego sterowania klimatyzacją
* Asystent ruszania na wzniesieniu (hill holder)
* Alternator 28 V/ 140 A, Konwertery 24 V * Światła do jazdy dziennej * Ogranicznik prędkości 90 km/h
* Asystent hamowania awaryjnego (AEBS) * Asystent utrzymania pasa ruchu (LDWS) * Asystent ruszania na wzniesieniu (hill holder)
NOWE URZĄDZENIE BRAMOWE KING BR-6:
• Nominalna moc załadunkowa - 6000 kg
• Wychylne ramiona główne
• Teleskopwane ramiona rozstaw między ramionami 2036mm
• Regulowane długości zawiesi
• Masa własna urządzenia – około 1200 kg
• Ciśnienie max – 20 Mpa
• Obsługa kontenerów typu mulda