MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto

PDF
MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto - Autoline
MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto | Kuva 1 - Autoline
MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto | Kuva 2 - Autoline
MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto | Kuva 3 - Autoline
MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto | Kuva 4 - Autoline
MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto | Kuva 5 - Autoline
MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto | Kuva 6 - Autoline
MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto | Kuva 7 - Autoline
MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto | Kuva 8 - Autoline
MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto | Kuva 9 - Autoline
MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto | Kuva 10 - Autoline
MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto | Kuva 11 - Autoline
MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto | Kuva 12 - Autoline
MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto | Kuva 13 - Autoline
MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto | Kuva 14 - Autoline
MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto | Kuva 15 - Autoline
MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto | Kuva 16 - Autoline
MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto | Kuva 17 - Autoline
MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto | Kuva 18 - Autoline
MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto | Kuva 19 - Autoline
MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto | Kuva 20 - Autoline
MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto | Kuva 21 - Autoline
MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto | Kuva 22 - Autoline
MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto | Kuva 23 - Autoline
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/23
PDF
Hinta:
pyynnöstä
Kysy hinnasta
Ota yhteyttä myyjään
Merkki: MAN
Tyyppi: paloauto
Valmistusvuosi: 2002-07
Ensimmäinen rekisteröinti: 2002-07-09
Kilometrimäärä: 45 000 km
Kantavuus: 3 120 kg
Nettopaino: 10 380 kg
Bruttopaino: 13 500 kg
Sijainti: Alankomaat Rotterdam6480 km to "United States/Columbus"
Myyjän varastotunnus: BN-BX-87
Julkaistu: yli 1 kuukausi
Kuvaus
Kokonaismitat: pituus - 6,9 m, leveys - 2,55 m
Moottori
Teho: 245 HV (180 kW)
Polttoaine: diesel
Sylinterien lukumäärä: 6
Euro: Euro 3
Vaihdelaatikko
Tyyppi: automaattinen
Akselit
Akselit: 2
Akselikokoonpano: 4x2
Jousitus: ilma/ilma
Akseliväli: 3 680 mm
Paripyörät
Jarrut
ABS
Retarder
Ohjaamo ja mukavuus
Häikäisysuoja
Ohjaamo
Tyyppi: Double cab -lava-auto
Lisävalinnat
Sähkökäyttöiset ikkunat
Vararengas
Turvallisuusominaisuudet
Tasauspyörästön lukitus
Lisävarusteet
PTO
Lisälaite
Työkalupakki
Kunto
Kunto: käytetty

Lisätietoja — MAN LE 250 godiva pump with holmatro set paloauto

Suomi
- Ilmajousitus
- Sivuovi
- Äänimerkki
= Additional options and accessories =

- Air horn
- Air suspension
- Side door

= Remarks =

godiva type 3010
2000liter watertank
holmatro set
hose,s
winch

= More information =

Bodywork: Fire truck
Front axle: Max. axle load: 5000 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle: Max. axle load: 9200 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%
APK (MOT): tested until 07/2025
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
VAT/margin: VAT not deductable (margin scheme)
Please contact Andre, Henri or Andre for more information
- Въздушно окачване
- Пневматичен клаксон
- Странична врата
- Boční dveře
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Luftfederung
- Lufthorn
- Seitentür

= Anmerkungen =

godiva pumpe type 3010
2000liter wasser tank
holmatro set
slaugen
seilwinden

= Weitere Informationen =

Aufbau: Löschfahrzeug
Vorderachse: Max. Achslast: 5000 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse: Max. Achslast: 9200 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 07.2025
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer nicht abzugsfähig (Margenregelung)
Wenden Sie sich an Andre, Henri oder Andre, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring
- Sidedør
- Tryklufthorn

= Yderligere oplysninger =

Karosseri: Brandbil
Foraksel: Maks. akselbelastning: 5000 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 9200 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%
APK (Bileftersyn): testet indtil jul. 2025
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
moms/margin: Moms ikke-fradragsberettiget (marginordning)
Kontakt Andre, Henri eller Andre for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
- Κόρνα αέρα
- Πλαϊνή πόρτα
= Más opciones y accesorios =

- Bocina de aire
- Puerta lateral
- Suspensión neumática

= Más información =

Carrocería: Camión de bomberos
Eje delantero: Carga máxima del eje: 5000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 9200 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%
APK (ITV): inspeccionado hasta jul. 2025
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
IVA/margen: IVA no deducible (margen)
Póngase en contacto con Andre, Henri o Andre para obtener más información.
= Plus d'options et d'accessoires =

- Corne de l'air
- Porte latérale
- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Construction: Voiture de pompier
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 5000 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 9200 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%
APK (CT): valable jusqu'à juil. 2025
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
TVA/marge: TVA non déductible (régime de la marge bénéficiaire)
Veuillez contacter Andre, Henri ou Andre pour plus d'informations
- Bočna vrata
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Oldalajtó
- Avvisatore acustico pneumatico
- Portiera laterale
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- Luchthoorn
- Luchtvering
- Zijdeur

= Bijzonderheden =

godiva pump
2000liter watertank
holmatro set
slangen
lier

= Meer informatie =

Opbouw: Brandweerwagen
Vooras: Max. aslast: 5000 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras: Max. aslast: 9200 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%
APK: gekeurd tot jul. 2025
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Neem voor meer informatie contact op met Andre, Henri of Andre
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Sidedør
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Drzwi boczne
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Budowa: Wóz strażacki
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 5000 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 9200 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jul. 2025
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
VAT/marża: Brak możliwości odliczenia podatku VAT (procedura marży)
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Andre, Henri lub Andre
= Opções e acessórios adicionais =

- Buzina de ar comprimido
- Porta laterais
- Suspensão pneumática

= Mais informações =

Carroçaria: Carro de bombeiro
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 5000 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 9200 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%
APK (MOT): testado até jul. 2025
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
IVA/margem: IVA não deduzível (regime de margem)
Contacte Andre, Henri ou Andre para obter mais informações
- Claxon pneumatic
- Suspensie pneumatică
- Ușă laterală
= Дополнительные опции и оборудование =

- Боковая дверь
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал

= Дополнительная информация =

Кузов: Пожарный автомобиль
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 5000 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 9200 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%
APK (TO): проверка пройдена до jul. 2025
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
НДС/маржа: Без вычета НДС (схема маржи)
Свяжитесь с Andre, Henri или Andre для получения дополнительной информации
- Bočné dvere
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Sidodörr
- Tyfon

= Ytterligare information =

Överbyggnad: Brandbil
Framaxel: Max. axellast: 5000 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel: Max. axellast: 9200 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%
MOT: besiktigat till jul. 2025
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Moms/marginal: Ej avdragsgill moms för företagare (marginalskattesystemet)
Kontakta Andre, Henri eller Andre för mer information
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon
- Yan kapı
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Turvallisuusvinkkejä
Myyjän tarkistaminen

Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.

Hinnan tarkastaminen

Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.

Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.

Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.

Epäilyttävä ennakkomaksu

Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.

Maksupetoksia voi tapahtua esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
  • Ennakkomaksu
  • Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
  • Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
  • Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
  • Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
  • Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
  • Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
  • Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Löysitkö virheen?
Ilmoita epäilyttävistä tapauksista meille
Turvallisuusvinkkejä
PDF
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
Hinta pyynnöstä
2001
37 000 km
Teho 220 HV (162 kW) Euro Euro 3 Polttoaine diesel Kantav. 4 500 kg Akselikokoonpano 4x2
Alankomaat, Rotterdam
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2002
28 301 km
401 m/h
Teho 250 HV (184 kW) Euro Euro 3 Polttoaine diesel Kantav. 3 500 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma Istuimia 8
Alankomaat, Annen
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2002
34 122 km
395 m/h
Teho 250 HV (184 kW) Euro Euro 3 Polttoaine diesel Kantav. 5 600 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/ilma Rungon merkki Rosenbauer Istuimia 7
Alankomaat, Annen
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2002
30 320 km
Teho 225 HV (165 kW) Euro Euro 3 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 4x2
Alankomaat, Schaijk
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2003
31 200 km
Teho 245 HV (180 kW) Euro Euro 3 Polttoaine diesel Kantav. 4 540 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus ilma/ilma Istuimia 9
Alankomaat, Hasselt
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2000
36 825 km
364 m/h
Teho 220 HV (162 kW) Euro Euro 2 Polttoaine diesel Kantav. 8 570 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/jousi Rungon merkki Ziegler Istuimia 9
Alankomaat, Annen
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2000
35 200 km
Teho 364 HV (268 kW) Polttoaine diesel Kantav. 9 290 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/jousi Istuimia 3
Alankomaat, Hasselt
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2004
52 300 km
Teho 245 HV (180 kW) Euro Euro 3 Polttoaine diesel Kantav. 4 100 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus ilma/ilma Istuimia 8
Alankomaat, Hasselt
Ota yhteyttä myyjään
27 400 € Netto
2000
33 094 km
Teho 280 HV (206 kW) Euro Euro 2 Polttoaine diesel Kantav. 5 300 kg Akselikokoonpano 4x4
Alankomaat, Veghel
BAS World
21 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2005
35 294 km
Teho 220 HV (162 kW) Euro Euro 3 Polttoaine diesel Kantav. 5 060 kg Akselikokoonpano 4x4 Jousitus jousi/jousi Istuimia 4
Alankomaat, Dongen
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2005
18 000 km
Teho 179 HV (132 kW) Euro Euro 3 Polttoaine diesel Kantav. 113 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/jousi Istuimia 2
Alankomaat, Hasselt
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
1998
19 705 km
Teho 220 HV (162 kW) Polttoaine diesel Akselikokoonpano 8x8 Istuimia 9
Alankomaat, Schaijk
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2000
136 700 km
Teho 260 HV (191 kW) Euro Euro 2 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/jousi Istuimia 7
Alankomaat, Hasselt
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2002
89 805 km
Teho 245 HV (180 kW) Euro Euro 3 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 4x2 Istuimia 7
Alankomaat, Winschoten
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2007
15 574 km
Teho 250 HV (184 kW) Euro Euro 3 Polttoaine diesel Kantav. 6 260 kg Akselikokoonpano 4x2
Alankomaat, Schaijk
Ota yhteyttä myyjään
44 000 € Netto
2002
26 791 km
Teho 245 HV (180 kW) Euro Euro 3 Polttoaine diesel Kantav. 4 210 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/jousi Istuimia 5
Alankomaat, Andelst
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2002
26 260 km
Teho 220 HV (162 kW) Euro Euro 3 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 4x2 Istuimia 7
Alankomaat, Winschoten
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2002
76 241 km
Teho 245 HV (180 kW) Euro Euro 3 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 4x2 Istuimia 7
Alankomaat, Winschoten
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2002
60 481 km
Teho 245 HV (180 kW) Euro Euro 3 Polttoaine diesel Akselikokoonpano 4x2 Istuimia 7
Alankomaat, Winschoten
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2002
86 311 km
1 222 m/h
Teho 260 HV (191 kW) Euro Euro 3 Polttoaine diesel Kantav. 1 600 kg Akselikokoonpano 4x2 Jousitus jousi/jousi Rungon merkki Metz Istuimia 3
Alankomaat, Annen
Ota yhteyttä myyjään