Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti

PDF
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 1 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 2 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 3 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 4 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 5 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 6 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 7 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 8 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 9 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 10 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 11 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 12 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 13 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 14 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 15 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 16 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 17 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 18 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 19 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 20 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 21 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 22 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 23 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 24 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 25 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 26 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 27 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 28 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 29 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 30 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 31 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 32 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 33 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 34 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 35 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 36 - Autoline
Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti | Kuva 37 - Autoline
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/37
PDF
37 500 €
Nettohinta
Ota yhteyttä myyjään
Merkki: Kaiser
Malli: R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT
Valmistusvuosi: 2010-05
Ensimmäinen rekisteröinti: 2010-05-05
Kantavuus: 30 780 kg
Nettopaino: 9 220 kg
Bruttopaino: 40 000 kg
Sijainti: Belgia Gistel (West-Vlaanderen)6418 km to "United States/Columbus"
Myyjän varastotunnus: 10442
Julkaistu: 21.5.2025
Kuvaus
Kokonaismitat: 11,75 m × 2,55 m × 3,65 m
Akselit
Merkki: GIGANT
Akselit: 4
Jousitus: jousi/jousi
Akseliväli: 57 500 mm
Ohjausakseli
Paripyörät
Ensimmäinen akseli: 235/75R17.5
Toinen akseli: 235/75R17.5
Kolmas akseli: 235/75R17.5
Neljäs akseli: 235/75R17.5
Jarrut
ABS
Lisävalinnat
Vararengas
Kunto
Kunto: käytetty
Lisätietoja
Väri: harmaa

Lisätietoja — Kaiser R4004F 4 AXLE 40TON LOWBED TRAILER / PORTE CHAR / MACHINE TPT perävaunu lavetti

Englanti
ANHÄNGER-TIEFLADER FÜR DEN MASCHINENTRANSPORT - 40 TONNEN -
4 ACHSEN GIGANT - BLATTFEDER - TROMMELBREMSEN
LADEBODEN 9 m lang x 2 m53 breit x vorne 1 m03 hoch – Mitte 88 cm hoch – letzte 70 cm absteigend auf 70 cm Höhe –
Ausleger bis zu 3 m Breite – Elektropumpe zur Steuerung von Laderampen – Laderampe 2,92 l x 89 cm breit – manuell verstellbar –
RESERVERAD - ELEK. ANSCHLUSS FÜR LADERAMPENSTEUERUNG - DEICHSEL 2M20 LANG (50 CM AUSZIEHBAR)
FAST NEUWERTIG – WENIG GEBRAUCHT – MAX. 35.000 KM gelaufen

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 235/75R17.5
Bremsen: Trommelbremsen
Vorderachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%

Funktionell
Höhe der Ladefläche: 88 cm

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 235/75R17.5
Bremser: tromlebremser
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%

Funktionelle
Gulvhøjde i lastrum: 88 cm

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
LOW-LOADER TRAILER FOR MACHINE TRANSPORT - 40 TONNES -
4 AXLES GIGANT - LEAF SPRINGS - DRUM BRAKES
LOAD FLOOR 9M LONG x 2M53 WIDE x FRONT 1M03 HIGH - MIDDLE 88CM HIGH - LAST 70CM SLOPENING TO 70 CM HIGH -
WIDENERS UP TO 3 M WIDE - ELECTRO PUMP FOR OPERATION OF LOADING RAMPS - LOADING RAMPS 2M92 L X 89 CM WIDE - MANUALLY ADJUSTABLE -
SPARE WHEEL - ELECTRO CONNECTION FOR OPERATION OF LOADING RAMPS - DRAWBAR 2M20 LONG (50 CM EXTENDABLE)
IN ALMOST NEW CONDITION - LITTLE USED - MAX 35,000 KM RANGE

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 235/75R17.5
Brakes: drum brakes
Front axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%
Front axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%

Functional
Height of cargo floor: 88 cm

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
REMOLQUE GONDOLA BAJO PARA TRANSPORTE DE MAQUINAS - 40 TON -
4 EJES GIGANT - BALLESTA - FRENOS DE TAMBOR
PISO DE CARGA 9M LARGO x 2M53 ANCHO x DELANTERO 1M03 ALTO - CENTRO 88CM ALTO - ÚLTIMO 70CM BAJANDO A 70 CM ALTO -
EXTENSORES HASTA 3 M DE ANCHO - ELECTROBOMBA PARA CONTROL DE RAMPAS DE CARGA - RAMPA DE CARGA 2,92 L X 89 CM DE ANCHO - AJUSTABLE MANUALMENTE -
RUEDA DE REPUESTO - ELEC. CONEXIÓN PARA CONTROL DE RAMPAS DE CARGA - TIRO LARGO 2M20 (EXTENSIBLE 50 CM)
EN ESTADO CASI NUEVO - POCO USADO - RECORRIDO MAX 35.000 KM

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 235/75R17.5
Frenos: frenos de tambor
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%

Funcional
Altura piso de carga: 88 cm

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
REMORQUE PORTE CHAR REBAISSE POUR LE TRANSPORT DE MACHINES - 40 TONNES -
4 ESSIEUX GÉANT - RESSORT À LAMES - FREINS À TAMBOUR
PLANCHER DE CHARGEMENT 9M DE LONG x 2M53 DE LARGE x AVANT 1M03 DE HAUT - CENTRE 88CM DE HAUT - DERNIERS 70CM DESCENDANT JUSQU'À 70 CM DE HAUT -
RALLONGES JUSQU'À 3 M DE LARGE - ÉLECTROPOMPE POUR LE CONTRÔLE DES RAMPES DE CHARGEMENT - RAMPE DE CHARGEMENT 2,92 L X 89 CM DE LARGE - RÉGLABLE MANUELLEMENT -
ROUE DE SECOURS - ÉLECT. RACCORDEMENT POUR COMMANDE DES RAMPES DE CHARGEMENT - TIMON DE 2M20 DE LONG (50 CM EXTENSIBLE)
ETAT PRESQUE NEUF - PEU UTILISÉ - MAX 35 000 KM AUTORISÉS

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 235/75R17.5
Freins: freins à tambour
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%

Pratique
Hauteur du plancher de chargement: 88 cm

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
AANHANGWAGEN DIEPLADER VOOR MACHINE TRANSPORT - 40 TON -
4 ASSEN GIGANT - BLADGEVEERD - TROMMELREMMEN
LAADVLOER 9M LANG x 2M53 BREED x VOORAAN 1M03 HOOG - MIDDEN 88CM HOOG - LAATSTE 70CM AFLOPEND TOT 70 CM HOOG -
VERBREDERS TOT 3 M BREED - ELEKTROPOMP VOOR BEDIENING LAADRAMPEN - LAADRAMP 2M92 L X 89 CM BREED - HANDMATIG VERSTELBAAR -
RESERVEWIEL - ELEC. AANSLUITING VOOR BEDIENING LAADRAMPEN - DISSEL 2M20 LANG (50 CM VERLENGBAAR)
IN BIJNA NIEUWE STAAT - WEINIG GEBRUIKT - MAX 35.000 KM GELOPEN

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 235/75R17.5
Remmen: trommelremmen
Vooras 1: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Vooras 2: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%

Functioneel
Hoogte laadvloer: 88 cm

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 235/75R17.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%

Funkcjonalność
Wysokość podłogi ładowni: 88 cm

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 235/75R17.5
Travões: travões de tambor
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%

Funcional
Altura do piso da bagageira: 88 cm

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Конфигурация осей
Размер шин: 235/75R17.5
Тормоза: барабанные тормоза
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%

Функциональность
Высота грузового пола: 88 cm

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 235/75R17.5
Bromsar: trumbromsar
Framaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%
Framaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%

Funktionell
Höjd på lastgolv: 88 cm

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Turvallisuusvinkkejä
Myyjän tarkistaminen

Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.

Hinnan tarkastaminen

Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.

Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.

Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.

Epäilyttävä ennakkomaksu

Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.

Maksupetoksia voi tapahtua esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
  • Ennakkomaksu
  • Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
  • Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
  • Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
  • Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
  • Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
  • Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
  • Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Löysitkö virheen?
Ilmoita epäilyttävistä tapauksista meille
Turvallisuusvinkkejä
PDF
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
13 500 € Netto
2011
Kantav. 20 740 kg Jousitus ilma/ilma Nettopaino 6 260 kg Akselit 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Ota yhteyttä myyjään
SERMA LOW BED TRAILER perävaunu lavetti
1
4 850 € Netto
1982
Jousitus jousi/jousi Nettopaino 5 700 kg
Belgia, Wingene
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2010
Kantav. 32 100 kg Nettopaino 7 900 kg
Puola, Chojnów
Ota yhteyttä myyjään
9 850 € Netto
1999
Jousitus ilma/ilma Nettopaino 8 970 kg Akselit 3
Belgia, Wingene
Ota yhteyttä myyjään
Samro PC 19 perävaunu lavetti Samro PC 19 perävaunu lavetti Samro PC 19 perävaunu lavetti
3
3 900 €
2010
Kantav. 13 200 kg Nettopaino 4 800 kg Akselit 2
Puola
Ota yhteyttä myyjään
4 500 €
2010
Kantav. 1 500 kg
Italia, San Bonifacio
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2010
Akselit 3
Portugali, Alto do Vieiro
Ota yhteyttä myyjään
12 950 € Netto
1996
Kantav. 12 080 kg Nettopaino 5 920 kg
Belgia, Harchies
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2024
Jousitus ilma/ilma Akselit 4
Belgia, Brugge
Ota yhteyttä myyjään
16 500 € Netto
2010
Kantav. 22 500 kg Nettopaino 4 500 kg Akselit 3
Suomesta, Sodankylä
Ota yhteyttä myyjään
39 800 €
2007
Suomesta, Turku
Ota yhteyttä myyjään
13 900 € Netto
2010
Kantav. 23 500 kg Jousitus jousi/jousi Nettopaino 6 500 kg Akselit 3
Saksa, Schwebheim
Ota yhteyttä myyjään
38 500 €
2006
Kantav. 34 000 kg Jousitus ilma/ilma Akselit 4
Viro, Tallinn
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
Kantav. 32 170 kg Nettopaino 7 830 kg
Alankomaat, Weert
Ota yhteyttä myyjään
18 500 € Netto
2009
Kantav. 30 600 kg Jousitus jousi/jousi Nettopaino 9 400 kg Akselit 4
Puola, Nowe Iganie
Ota yhteyttä myyjään
4 200 € Netto
2011
Latvia, Latvija
Ota yhteyttä myyjään
21 950 € Netto
2009
Kantav. 31 140 kg Jousitus jousi/jousi Nettopaino 8 860 kg Akselit 4
Alankomaat, Groot-Ammers
Ota yhteyttä myyjään