Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla

PDF
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 1 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 2 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 3 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 4 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 5 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 6 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 7 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 8 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 9 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 10 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 11 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 12 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 13 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 14 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 15 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 16 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 17 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 18 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 19 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 20 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 21 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 22 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 23 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 24 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 25 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 26 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 27 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 28 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 29 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 30 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 31 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 32 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 33 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 34 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 35 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 36 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 37 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 38 - Autoline
Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla | Kuva 39 - Autoline
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/39
PDF
81 600 €
Nettohinta
100 368 €
Bruttohinta
Ota yhteyttä myyjään
Merkki: D-Tec
Valmistusvuosi: 2025
Kantavuus: 48 000 kg
Bruttopaino: 57 000 kg
Sijainti: Puola Sieradz7340 km to "United States/Columbus"
Julkaistu: 28.5.2025
Autoline ID: RA28447
Runko
Konteille: 1x20, 1x40, 2x20
Akselit
Merkki: SAF
Akselit: 5
Jousitus: ilma/ilma
Ohjausakseli
Renkaan kunto: 100 %
Jarrut
ABS
EBS
Kunto
Kunto: uusi
Lisätietoja
Väri: musta

Lisätietoja — Uudet D-Tec ct521 - 5 osiowe podzielne naczepy podkontenerowe puoliperävaunu kontti rungolla

• • • • • • Fabrycznie nowa naczepa podkontenerowa CT521 (5 osiowa) DTEC • • • • • •

Fabrycznie nowa - 5-osiowe podwozie Combitrailer® jest podzielną naczepą podkontenerowa. Przeznaczoną specjalnie do transportu kontenerów 2 x 20 ft. Można także za jej pomocą transportować kontenery 40 ft.

- Podstawowe dane o pojeździe: -

• Rok produkcji: 2025
- Tylna 3-osiowa część, osie SAF, tarcza 430mm, ET120
• Przednia 2-osiowa część osie SAF, tarcza 430mm, ET120
- Comibtrailer 5-osiowa (1,2 oraz 5 oś skrętna / 1,2,3 oraz 5 oś podnoszona)
• Chlapacz D-TEC pod tylnym zderzakiem
- Dwie wysokości jazdy (druga o 4cm wyższa), sterowanie za pomocą przycisku
• Cynkowanie górna część ramy
- 2-warstwowy lakier 2K RAL 5015
• Rozmiar opon: przód 385/55 R22,5, tył 385/65 R22,5. Marka Hankook
- Dwie pary klinów pod koła
• Parkingowe nogi podporowe dla przedniej części
- CE-pomarańczowe tablice ostrzegawcze
• Dokumenty, homologacja europejska do rejestracji pojazdu w Polsce. (+ tablice ECE z tyłu)

- Dane techniczne: -

• Max nacisk na siodło: 17 000 kg
- Max nacisk na osie: 9 000 kg
• Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: 57 000 kg
- Masa własna: 8 400 kg
• Dopuszczalna ładowność: 48 600 kg
- Wysokość siodła: 1.110 mm
• Wysokość skrzyni: 1.100 mm

- Zalety: -

• Niezwykle wydajny dzięki temu, że można jeździć osobno, zarówno z przednią, jak i tylną sekcji
- Jednoczesne załadowanie i rozładunek dwóch 20 ft kontenerów w dokach załadunkowych
• Niskie zużycie paliwa i niskie zużycie opon dzięki zastosowaniu osi samosterującej.
- Zastosowanie osi podnoszonej optymalizuje rozkład masy, również w przypadku nierównomiernie załadowanych kontenerów. Zapewnia to większe bezpieczeństwo i zmniejsza ryzyko przeciążenia

• • • • • • • W celu uzyskania dokładniejszych informacji proszę o kontakt pod numerem telefonu 605204206 • • • • • •

Trailertec Polska zajmuje się naprawami eksploatacyjnymi i powypadkowymi oraz regeneracją hydrauliki w ruchomych podłogach z systemem Cargo Floor w naczepach marek:
Kraker, Bodex, Wielton, CMT, Legras, Schmitz, Polkon, Reisch, H&W, Shwarzmuller, Benallu, Knapen, Stas, Cargo Floor

Zamieszczone zdjęcia prezentują możliwe wykonania i wyposażenie pojazdu.
Powyższa oferta jest zaproszeniem do negocjacji i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Turvallisuusvinkkejä
Myyjän tarkistaminen

Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.

Hinnan tarkastaminen

Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.

Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.

Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.

Epäilyttävä ennakkomaksu

Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.

Maksupetoksia voi tapahtua esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
  • Ennakkomaksu
  • Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
  • Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
  • Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
  • Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
  • Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
  • Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
  • Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Löysitkö virheen?
Ilmoita epäilyttävistä tapauksista meille
Turvallisuusvinkkejä
PDF
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
12 500 € Netto
2025
Jousitus hydraulinen
Puola, Sieradz
Ota yhteyttä myyjään
26 500 € Netto
2025
Kantav. 34 500 kg Jousitus ilma/ilma Nettopaino 4 500 kg Akselit 3 Viidennen pyörän korkeus 1 110 mm
Puola, Sieradz
Ota yhteyttä myyjään
28 500 € Netto
2025
Kantav. 34 500 kg Jousitus ilma/ilma Akselit 3
Puola, Sieradz
Ota yhteyttä myyjään
16 360 € 70 000 PLN
2020
Jousitus ilma/ilma Nettopaino 3 150 kg Akselit 3
Puola, Sieradz
Ota yhteyttä myyjään
29 900 € Sisältää Alv:n
2024
Kantav. 39 200 kg Jousitus ilma/ilma Nettopaino 5 800 kg Akselit 3 Viidennen pyörän korkeus 1 150 mm
Puola, Bełchatów
Ota yhteyttä myyjään
23 500 € Netto
2024
Kantav. 32 720 kg Jousitus ilma/ilma Nettopaino 5 280 kg Akselit 3
Puola, Bodzentyn
Ota yhteyttä myyjään
22 900 € Netto
2025
Jousitus ilma/ilma Nettopaino 3 900 kg Akselit 3
Puola, Rusocin
Ota yhteyttä myyjään
21 000 € Netto
2023
Jousitus ilma/ilma Nettopaino 5 080 kg Akselit 3
Puola, Bodzentyn
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2025
Kantav. 39 150 kg Jousitus ilma/ilma Nettopaino 4 850 kg Akselit 3 Viidennen pyörän korkeus 1 280 mm
Romania, ROMAN
Ota yhteyttä myyjään
20 800 € 89 000 PLN
2023
Jousitus ilma/ilma Akselit 3 Viidennen pyörän korkeus 1 100 mm
Puola, Teresin
Ota yhteyttä myyjään
Hinta pyynnöstä
2025
Kantav. 39 310 kg Jousitus ilma/ilma Nettopaino 4 691 kg Akselit 3 Viidennen pyörän korkeus 1 180 mm
Alankomaat, Kesteren
Ota yhteyttä myyjään
26 870 € 115 000 PLN
2023
Nettopaino 3 300 kg
Puola, Lubicz
Ota yhteyttä myyjään
125 € Netto
2023
Kantav. 39 342 kg Nettopaino 4 658 kg Akselit 3
Alankomaat, Vuren
Ota yhteyttä myyjään
14 900 € Netto
2022
Jousitus ilma/ilma Nettopaino 4 700 kg Akselit 3
Puola, Bodzentyn
Ota yhteyttä myyjään
83 500 $ ≈ 73 340 €
2023
Kantav. 37 000 kg Jousitus jousi/jousi Akselit 2
Kiina, Jinan
Ota yhteyttä myyjään
68 000 $ ≈ 59 720 €
2024
Kantav. 37 000 kg Jousitus jousi/jousi Akselit 3
Kiina
Ota yhteyttä myyjään
74 500 $ ≈ 65 430 €
2023
Kantav. 37 000 kg Jousitus jousi/jousi Akselit 3
Kiina, Jinan
Ota yhteyttä myyjään
27 900 € Netto
2025
Kantav. 33 370 kg Jousitus ilma/ilma Nettopaino 5 630 kg Akselit 3
Viro, Otepää
Ota yhteyttä myyjään