Hammar CKS20000 - 20FT Sideloader - Widespread - Steelspring - 8 tires puoliperävaunu kontti rungolla
PDF
Jaa
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/18
PDF
Jaa
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
6 500 €
Nettohinta
Ota yhteyttä myyjään
Merkki:
Hammar
Malli:
CKS20000 - 20FT Sideloader - Widespread - Steelspring - 8 tires
Tyyppi:
puoliperävaunu kontti rungolla
Valmistusvuosi:
1988-12
Ensimmäinen rekisteröinti:
1988-12-12
Kantavuus:
20 320 kg
Nettopaino:
7 500 kg
Bruttopaino:
27 820 kg
Sijainti:
Alankomaat Lamswaarde6477 km sijainnistasi
Julkaistu:
13.1.2025
Myyjän varastotunnus:
2336
Akselit
Merkki:
BPW
Akselit:
2
Ensimmäinen akseli:
11.00 R20
Toinen akseli:
11.00 R20
Kunto
Kunto:
käytetty
Etätarkastus
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Myyjän yhteydet
Tilaa tämän myyjän ilmoitukset
P. Mostert
Kielet:
englanti, hollanti
+31 6 272...
Näytä
+31 6 27212889
Osoite
Alankomaat, Zeeland, 4586AC, Lamswaarde, Frederik Hendrikstraat 60
Jälleenmyyjän paikallinen aika:
10:44 (CET)
Lähetä viesti
Myyjän yhteydet
P. Mostert Import-Export B.V.
Alankomaat
8 vuotta Autolinella
4.5
42 arvostelua
Tilaa tämän myyjän ilmoitukset
+31 6 272...
Näytä
+31 6 27212889
Kysy myyjältä
PDF
Jaa
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
2 500 €
Netto
1989
Kantav.
26 978 kg
Nettopaino
3 022 kg
Akselit
2
Alankomaat, Lamswaarde
Ota yhteyttä myyjään
2 500 €
Netto
1989
Kantav.
27 000 kg
Nettopaino
3 022 kg
Akselit
2
Alankomaat, Lamswaarde
Ota yhteyttä myyjään
3 250 €
Netto
1988
Nettopaino
3 700 kg
Akselit
2
Alankomaat, Berkel en Rodenrijs
Ota yhteyttä myyjään
2 500 €
Netto
1988
Kantav.
32 640 kg
Nettopaino
6 360 kg
Akselit
3
Alankomaat, Roosendaal
Ota yhteyttä myyjään
2 500 €
Netto
1985
Kantav.
26 600 kg
Nettopaino
3 400 kg
Akselit
2
Alankomaat, Lamswaarde
Ota yhteyttä myyjään
2 500 €
Netto
1985
Kantav.
24 570 kg
Nettopaino
3 430 kg
Akselit
2
Alankomaat, Lamswaarde
Ota yhteyttä myyjään
3 750 €
Netto
1987
Nettopaino
3 200 kg
Akselit
2
Alankomaat, Berkel en Rodenrijs
Ota yhteyttä myyjään
2 500 €
Netto
1992
Kantav.
24 810 kg
Nettopaino
3 190 kg
Akselit
2
Alankomaat, Lamswaarde
Ota yhteyttä myyjään
3 500 €
Netto
1990
Kantav.
32 140 kg
Nettopaino
6 860 kg
Akselit
3
Alankomaat, Vuren
Ota yhteyttä myyjään
2 500 €
Netto
1984
Kantav.
26 600 kg
Nettopaino
3 400 kg
Akselit
2
Alankomaat, Lamswaarde
Ota yhteyttä myyjään
5 500 €
Netto
2006
Kantav.
37 600 kg
Nettopaino
5 400 kg
Akselit
3
Alankomaat, Lamswaarde
Ota yhteyttä myyjään
3 750 €
Netto
1985
Nettopaino
3 200 kg
Akselit
2
Alankomaat, Berkel en Rodenrijs
Ota yhteyttä myyjään
3 500 €
Netto
1991
Kantav.
36 140 kg
Nettopaino
6 860 kg
Akselit
3
Alankomaat, Vuren
Ota yhteyttä myyjään
3 750 €
Netto
1991
Nettopaino
3 700 kg
Akselit
2
Alankomaat, Berkel en Rodenrijs
Ota yhteyttä myyjään
4 900 €
Netto
2005
Kantav.
37 500 kg
Nettopaino
5 500 kg
Akselit
3
Alankomaat, Landhorst
Ota yhteyttä myyjään
4 500 €
Netto
1991
Kantav.
38 000 kg
Akselit
3
Alankomaat, schoondijke
Ota yhteyttä myyjään
6 750 €
Netto
2008
Kantav.
37 750 kg
Nettopaino
5 250 kg
Akselit
3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Ota yhteyttä myyjään
3 500 €
Sisältää Alv:n
1985
Kantav.
29 870 kg
Nettopaino
3 130 kg
Akselit
2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Ota yhteyttä myyjään
5 750 €
Netto
1983
Akselit
2
Alankomaat, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
6 500 €
Netto
2008
Kantav.
37 700 kg
Nettopaino
5 300 kg
Akselit
3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Ota yhteyttä myyjään
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Blattfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 12000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 12000 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Bart Mostert oder P. Mostert, um weitere Informationen zu erhalten.
Bremser: tromlebremser
Affjedring: bladaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 12000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 12000 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt P. Mostert for yderligere oplysninger
Brakes: drum brakes
Suspension: leaf suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 12000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 12000 kg
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Bart Mostert or P. Mostert for more information
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión de ballestas
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 12000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 12000 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con P. Mostert para obtener más información.
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension à lames
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 12000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 12000 kg
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Bart Mostert ou P. Mostert pour plus d'informations
u kunt ons bereiken op:
Tel. näytä yhteystiedot
email. näytä yhteystiedot
u kunt ons vinden op Facebook onder de naam ''P Mostert Import Export B.V.''
en op onze website ''näytä yhteystiedot kunt u video's van de voertuigen zien.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 11.00 R20
Remmen: trommelremmen
Vering: bladvering
Achteras 1: Max. aslast: 12000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 12000 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Bart Mostert of P. Mostert
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z P. Mostert
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão de molas
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 12000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 12000 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte P. Mostert para obter mais informações
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: рессорная подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с P. Mostert для получения дополнительной информации