Seyit Usta 40-45ft Gooseneck telescopic puoliperävaunu kontti rungolla



















Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet





















Für Informationen rufen Sie bitte an: näytä yhteystiedot (NL-GB-D)
Wir tun unser Möglichstes, um Ihnen korrekte Informationen über die ausgestellten Fahrzeuge zu geben. Aus den Informationen auf unserer Website können keine Rechte abgeleitet werden. Zwischenverkauf vorbehalten.
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 385/55 R22.5
Bremsen: Scheibenbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 100%; Reifen Profil rechts: 100%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 100%; Reifen Profil rechts: 100%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 100%; Reifen Profil rechts: 100%
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Wenden Sie sich an Rob van Mosseveld oder Mark Verhoeven, um weitere Informationen zu erhalten.
Bremser: skivebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 100%; Dækprofil højre: 100%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 100%; Dækprofil højre: 100%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 100%; Dækprofil højre: 100%
For information please call: näytä yhteystiedot (NL-GB-D)
We do our utmost to provide you with correct information of our displayed vehicles. No rights can be derived from the information shown on our website. Intermediate sales reserved.
= More information =
Tyre size: 385/55 R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 100%; Tyre profile right: 100%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 100%; Tyre profile right: 100%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 100%; Tyre profile right: 100%
Extendable superstructure: Yes
Please contact Rob van Mosseveld or Mark Verhoeven for more information
Frenos: frenos de disco
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 100%; Dibujo del neumático derecha: 100%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 100%; Dibujo del neumático derecha: 100%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 100%; Dibujo del neumático derecha: 100%
Superestructura extensible: Sí
Freins: freins à disque
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 100%; Sculptures des pneus droite: 100%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 100%; Sculptures des pneus droite: 100%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 100%; Sculptures des pneus droite: 100%
Superstructure extensible: Oui
Voor informatie kunt u bellen: näytä yhteystiedot (NL-GB-D)
Wij doen onze uiterste best om u te voorzien van de juiste informatie van onze getoonde voertuigen. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de getoonde informatie op onze website. Tussenverkoop voorbehouden.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 385/55 R22.5
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 100%; Bandenprofiel rechts: 100%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 100%; Bandenprofiel rechts: 100%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 100%; Bandenprofiel rechts: 100%
Uitschuifbare opbouw: Ja
Neem voor meer informatie contact op met Rob van Mosseveld of Mark Verhoeven
axel_mark: Continental
Hamulce: hamulce tarczowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 100%; Profil opon prawa: 100%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 100%; Profil opon prawa: 100%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 100%; Profil opon prawa: 100%
Wysuwana nadbudowa: Tak
Travões: travões de disco
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 100%; Perfil do pneu direita: 100%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 100%; Perfil do pneu direita: 100%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 100%; Perfil do pneu direita: 100%
Superestrutura extensível: Sim
Тормоза: дисковые тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 100%; Профиль шин справа: 100%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 100%; Профиль шин справа: 100%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 100%; Профиль шин справа: 100%
Bromsar: skivbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 100%; Däckprofil rätt: 100%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 100%; Däckprofil rätt: 100%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 100%; Däckprofil rätt: 100%
Utdragbar kaross: Ja