Scania P230 / Vuilniswagen Garbagetruck Mullwagen / Geesink GPM3 + Terb roska-auto
PDF
Jaa
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/26
PDF
Jaa
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
12 450 €
Nettohinta
Ota yhteyttä myyjään
Merkki:
Scania
Tyyppi:
roska-auto
Valmistusvuosi:
2006-03
Ensimmäinen rekisteröinti:
2006-03-10
Kilometrimäärä:
488 733 km
Kantavuus:
12 300 kg
Nettopaino:
14 200 kg
Bruttopaino:
26 500 kg
Sijainti:
Alankomaat Zaltbommel6530 km sijainnistasi
Julkaistu:
15.10.2024
Myyjän varastotunnus:
BR-TR-30
Kuvaus
Kokonaismitat:
pituus - 8,8 m, leveys - 2,5 m
Moottori
Teho:
231 HV (170 kW)
Polttoaine:
diesel
Tilavuus:
8 867 cm³
Sylinterien lukumäärä:
5
Euro:
Euro 4
Vaihdelaatikko
Tyyppi:
automaattinen
Akselit
Akselit:
3
Akselikokoonpano:
6x2
Jousitus:
jousi/ilma
Akseliväli:
4 900 mm
Paripyörät:
Ensimmäinen akseli:
315/70R22.5, jarrut - levy
Toinen akseli:
315/70R22.5, jarrut - levy
Kolmas akseli:
315/70R22.5, jarrut - levy
Jarrut
ABS:
EBS:
Moottorijarru:
Ohjaamo
Tehostettu ohjaus:
Lämmitin:
Turvatyyny:
Ilmastointi:
Ilmastointi:
Vakionopeuden säädin:
Autoradio:
CD
Vakionopeudensäädin (tempomat):
Ajopiirturi:
Kierroslukumittari:
Sähköikkunat:
Hälytysjärjestelmä:
Keskuslukitus:
Nopeuden rajoitinlaite:
Sumuvalot:
Häikäisysuoja:
Etätarkastus
Ajoneuvojen toimituspalvelu
Lisävarusteet
Keskusvoitelu:
Kunto
Kunto:
käytetty
Lisätietoja
Väri:
vihreä
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Myyjän yhteydet
Tilaa tämän myyjän ilmoitukset
Pieter van Hemert
Kielet:
englanti, hollanti
+31 6 219...
Näytä
+31 6 21998798
Osoite
Alankomaat, Gelderland, 5301KA, Zaltbommel, Toepadweg 7
Jälleenmyyjän paikallinen aika:
14:36 (CET)
Lähetä viesti
Myyjän yhteydet
Van Hemert Trucks BV
Alankomaat
4 vuotta Autolinella
4.3
23 arvostelua
Tilaa tämän myyjän ilmoitukset
+31 6 219...
Näytä
+31 6 21998798
Kysy myyjältä
PDF
Jaa
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
12 950 €
Netto
2007
221 730 km
Teho
256 HV (188 kW)
Euro
Euro 5
Polttoaine
diesel
Kantav.
11 360 kg
Akselikokoonpano
6x2
Jousitus
jousi/ilma
Alankomaat, Oud Gastel
Ota yhteyttä myyjään
14 500 €
Netto
2006
272 000 km
Teho
275 HV (202 kW)
Euro
Euro 3
Polttoaine
diesel
Kantav.
9 943 kg
Akselikokoonpano
6x2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Ota yhteyttä myyjään
hinta pyynnöstä
2003
390 355 km
Teho
230 HV (169 kW)
Euro
Euro 3
Kantav.
13 530 kg
Akselikokoonpano
6x2
Jousitus
ilma/ilma
Alankomaat, Oirschot
Ota yhteyttä myyjään
10 900 €
Netto
2006
393 459 km
Teho
270 HV (198 kW)
Euro
Euro 3
Kantav.
17 950 kg
Jousitus
jousi/ilma
Belgia, Bree
Ota yhteyttä myyjään
hinta pyynnöstä
2003
502 057 km
Teho
230 HV (169 kW)
Euro
Euro 3
Polttoaine
diesel
Kantav.
13 500 kg
Akselikokoonpano
6x2
Rungon merkki
Geesink
Alankomaat, Oirschot
Ota yhteyttä myyjään
10 500 €
Netto
2008
180 300 km
Teho
290 HV (213 kW)
Euro
Euro 5
Akselikokoonpano
6x2
Jousitus
ilma/ilma
Alankomaat, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
19 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
13 500 €
Netto
2009
275 741 km
Teho
286 HV (210 kW)
Euro
Euro 5
Polttoaine
diesel
Kantav.
11 170 kg
Akselikokoonpano
6x2
Jousitus
jousi/ilma
Alankomaat, Andelst
Ota yhteyttä myyjään
8 500 €
Netto
2006
332 935 km
Teho
256 HV (188 kW)
Euro
Euro 3
Polttoaine
diesel
Kantav.
12 560 kg
Akselikokoonpano
6x2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Ota yhteyttä myyjään
hinta pyynnöstä
2006
254 891 km
Teho
256 HV (188 kW)
Euro
Euro 3
Polttoaine
diesel
Kantav.
13 071 kg
Akselikokoonpano
6x2
Alankomaat, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
12 500 €
Netto
2008
232 244 km
Euro
Euro 4
Polttoaine
diesel
Kantav.
10 850 kg
Akselikokoonpano
6x2
Jousitus
jousi/ilma
Belgia, Gistel (West-Vlaanderen)
Ota yhteyttä myyjään
10 500 €
Netto
2009
176 600 km
Teho
290 HV (213 kW)
Akselikokoonpano
6x4
Jousitus
ilma/ilma
Alankomaat, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
19 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
7 900 €
Netto
2005
305 721 km
Teho
255 HV (187 kW)
Euro
Euro 3
Polttoaine
diesel
Kantav.
11 380 kg
Akselikokoonpano
6x2
Jousitus
jousi/ilma
Alankomaat, Landhorst
Ota yhteyttä myyjään
12 950 €
Netto
2008
139 039 km
Teho
256 HV (188 kW)
Euro
Euro 5
Polttoaine
diesel
Kantav.
11 480 kg
Akselikokoonpano
6x2
Alankomaat, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
14 500 €
Netto
2009
317 542 km
Teho
256 HV (188 kW)
Euro
Euro 5
Polttoaine
diesel
Kantav.
12 083 kg
Akselikokoonpano
6x2
Jousitus
jousi/ilma
Alankomaat, Andelst
Ota yhteyttä myyjään
11 500 €
2007
Euro
Euro 4
Akselikokoonpano
6x2
Jousitus
ilma/ilma
Suomesta, Vantaa
Ota yhteyttä myyjään
hinta pyynnöstä
2008
300 000 km
Teho
256 HV (188 kW)
Euro
Euro 5
Polttoaine
diesel
Kantav.
8 360 kg
Akselikokoonpano
4x2
Alankomaat, Terneuzen
Ota yhteyttä myyjään
7 500 €
Netto
2004
337 129 km
Teho
340 HV (250 kW)
Euro
Euro 3
Polttoaine
diesel
Kantav.
10 040 kg
Akselikokoonpano
6x2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Ota yhteyttä myyjään
hinta pyynnöstä
2006
Alankomaat, Oirschot
Ota yhteyttä myyjään
- Analoginen ajopiirturi
- Kattoluukku
- Levyjarrut
- Ohjaamon ilmajousitus
- Peruutuskamera
- Pysäköintiavustin
- Raskaan käytön moottorijarru
- Turvatyynyt
- Voimanotto
- Airbags
- Aluminium fuel tank
- Analogue tachograph
- Cabin air suspension
- Disc brakes
- Extra steering axle
- Heavy duty engine brake
- Parkassist
- Passenger seat
- PTO
- PTO
- Reversing camera
- Roof hatch
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Tyre size: 315/70R22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Additional information
Please contact Pieter van Hemert for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Аналогов тахограф
- Въздушни възглавници
- Въздушно окачване на кабината
- Дискови спирачки
- Камера за заден ход
- Люк на тавана
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Помощ при паркиране
- Analogový tachograf
- Hliníková palivová nádrž
- Kamera couvání
- Kotoučové brzdy
- Parkovací asistent
- PTO
- Robustní motorová brzda
- Střešní okno
- Vzduchové odpružení kabiny
- Airbags
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Dachluke
- Einparkhilfe
- Fahrerhaus-Luftfederung
- Mechanischer Tachograph
- Rückwärtsfahrkamera
- Scheibenbremsen
- Zapfwelle (PTO)
- Zapfwelle (PTO)
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Pieter van Hemert, um weitere Informationen zu erhalten.
- Airbags
- Aluminiumsbrændstoftank
- Analog fartskriver
- Bakkamera
- Førerhusluftaffjedring
- Kraftig motorbremse
- Kraftudtag
- Parkeringsassistent
- Skivebremser
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 315/70R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Pieter van Hemert for yderligere oplysninger
- Άνοιγμα οροφής
- Αερανάρτηση καμπίνας
- Αερόσακοι
- Αναλογικός ταχογράφος
- Δισκόφρενα
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Airbags
- Asistencia al estacionamiento
- Cámara de visión trasera
- Freno de motor reforzado
- Frenos de disco
- PTO
- PTO
- Suspensión neumática de la cabina
- Tacógrafo analógico
- Tanque de combustible de aluminio
- Trampilla abatible
= Más información =
Información general
Cabina: día
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
Información complementaria
Póngase en contacto con Pieter van Hemert para obtener más información.
- Aide au stationnement
- Airbags
- Caméra de recul
- Frein moteur renforcé
- Freins à disque
- Prise de force
- PTO
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension pneumatique de la cabine
- Tachygraphe analogique
- Trappe de toit
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
Informations complémentaires
Veuillez contacter Pieter van Hemert pour plus d'informations
- Analogni tahograf
- Disk kočnice
- Kamera za vožnju unatrag
- Krovni otvor
- Pomoć pri parkiranju
- Priključno vratilo
- Snažna kočnica motora
- Zračni jastuci
- Zračni ovjes kabine
- Analóg tachográf
- Fülke légrugós felfüggesztése
- Kihajtás
- Légzsákok
- Nagy teljesítményű motorfék
- Parkolást segítő rendszer
- Tetőablak
- Tolatókamera
- Tárcsafékek
- Botola
- Freni a disco
- Freno motore per impieghi gravosi
- Parcheggio assistito
- Presa di forsa
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensione pneumatica cabina
- Tachigrafo analogico
- Videocamera per retromarcia
- Achteruitrijcamera
- Airbags
- Aluminium brandstoftank
- Bijrijderstoel
- Dakluik
- Extra stuuras
- Luchtgeveerde cabine
- Parkeerhulp
- Passagiersstoel
- PTO
- PTO
- Schijfremmen
- Tachograaf analoog
- Versterkte motorrem
- Zwaaibalk
= Bijzonderheden =
Scania P230 DB 6X2/4 MNA
Vuilniswagen / Garbagetruck / Mullwagen
Geesink GPM3 opbouw
Terberg belading TA-De
6x2
Gestuurde voorloopas
3 zitplaatsen
Airco
Euro4
Analoge tachograaf
NL truck van 1e eigenaar
Direct inzetbaar; APK/TUV/MOT 10-03-2024
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's kijk op: näytä yhteystiedot
Weitere Fotos finden Sie unter: näytä yhteystiedot
For more photos see: näytä yhteystiedot
Para más fotos ver: näytä yhteystiedot
Więcej zdjęć znajdziesz na: näytä yhteystiedot
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70R22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Pieter van Hemert
- Drivstofftank i aluminium
- Kollisjonsputer
- Kraftig motorbrems
- Kraftuttak
- Luftfjæring i førerhuset
- Parkeringsassistanse
- Ryggekamera
- Skivebremser
- Takluke
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Hamulce tarczowe
- Kamera do tyłu
- Luk dachowy
- Pneumatyczne zawieszenie kabiny
- Poduszki powietrzne
- Tachograf analogowy
- Wał odbioru mocy
- Wspomaganie parkowania
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Pieter van Hemert
- Airbags
- Assistência ao estacionamento
- Camara de marcha-atràs
- Depósito de combustível em alumínio
- Escotilha do tejadilho
- Suspensão pneumática da cabina
- Tacógrafo analógico
- Tomada da força
- Travão de discos
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Informações adicionais
Contacte Pieter van Hemert para obter mais informações
- Asistență la parcare
- Cameră de marșarier
- Decuplare motor
- Frâne cu disc
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pneumatică a cabinei
- Tahograf analogic
- Trapă de plafon
- PTO
- Алюминиевый топливный бак
- Аналоговый тахограф
- Дисковые тормоза
- Камера заднего хода
- Люк крыши
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматическая подвеска кабины
- Подушки безопасности
- Система помощи при парковке
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 315/70R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Pieter van Hemert для получения дополнительной информации
- Analógový tachograf
- Cúvacia kamera
- Hliníková palivová nádrž
- Kotúčové brzdy
- Parkovací asistent
- PTO
- Strešný otvor
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie kabíny
- Backkamera
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Hyttluftfjädring
- Krockkuddar
- Parkeringsassistans
- PTO
- Skivbromsar
- Taklucka
- Analog takograf
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Disk frenler
- Geri vites kamerası
- Hava yastıkları
- Kabin havalı süspansiyon
- Park yardımı
- PTO
- Tavan kapağı