Uudet ZVVZ NKR 46/7 Feed silo semi-trailer - krmivový silo návěs siilo säiliö
Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet




















Počet kuželů, komor 7
Plnící hrdla - posuvná (mechanicky) 7
Materiál nádoby (EN 573-3, EN AW 5083), pracovní tlak 1,5 bar,
objem cca. 46 m3
Rám - EN 573-3, EN AW 5083
Zadní box s ovládáním + plastový box na nářadí
Boční ochrana
1x dvojitý tubus na hadice - DN 200, 5 000 mm
Zadní nárazník - ALU Elox
Podpěrné nohy (levostranné ovládání)
Kola - hliníkový disk 11,75x 22,5, Pneu 385/65 R22,5 - 6x
Nápravy BPW/SAF/JOST, třetí náprava natáčená - systém TRIDEC
Zvedací náprava (na 1. nápravě)
Kotoučové brzdy 22"
Brzdový systém - WABCO 2S/2M, TEBS-E
ROZVOD VZDUCHU, VYPRAZDŇOVÁNÍ A ČEŘENÍ
Rozvod vzduchu vpředu, ovládání vzadu
Filtr rozvodu vzduchu (1 ks uvnitř nádoby)
Manometr rozvodu vzduchu (Glycerin, D 63 mm, 0-4 bar)
Rozvod vzduchu - trubka 3", Storz koncovka
Pojišťovací ventil (1 1/4", nastavený tlak 1,5 bar)
Zpětná klapka rozvodu vzduchu (DN 80 mm, PN6, CE)
Kulové kohouty 2" a 3" (CE)
Vyprazdňování (ovládání v zadním boxu)
Vyprazdňování - DN 100 mm, směr dozadu nad nárazník
Vyprazdňování - ocelová rovná trubka, klapky DN 200, pneumaticky ovládané
Přífuk (2" + zpětný ventil G 2" na prvním kuželu a kruhové trysce)
Kruhová tryska (1 ks DN 100, G4" + přífuk G2")
Cones, sections 7
Manholes - sliding type (mechanical) 7
Tank material (EN 573-3, EN AW 5083), operating pressure 1,5 bar,
volume app. 46 m3
Frame - EN 573-3, EN AW 5083
Rear operating box + plastic tool box
Side guards - Elox
1x double hose tube carrier - DN 200, 5000 mm
Bumper - Elox
Wheels on aluminium rims, 11,75x22,5, Tyres 385/65 R22,5, 6 pcs
Axles BPW/SAF/JOST, third steered axle - TRIDEC
Lifting axle (on 1. axle)
Disc brakes 22"
Braking system - WABCO 2S/2M,TEBS-E
AIR DISTRIBUTION & DISCHARGING & AERATION
Air distribution at the front, operation at rear
Air distribution filter (1pc inside the tank)
Air distribution manometer (Glycerin, D 63mm, 0-4 bars)
Air distribution pipe - 3", STORZ ending
Safety valve (1 1/4", 1,5 bars)
Air distribution non-return valve (DN 80mm, PN6, CE)
Ball valves 2" and 3" CE
Discharging (operation in rear box)
Discharging diameter (DN 100mm, direction to the rear above the bumper
Discharging - steel, straight pipe, valves DN 200, pneumatic operated
Air boost (2" + clack valve G2" on the 1. cone and circle valve)
Circle valve (1pc DN 100mm, G4" + boost air G2")