DAF YA 126 sotilaskuorma-auto



































Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet




Dispone de documentación original holandesa, permiso provisional de circulación español caducado, para exportación, fincas privadas, o para su matriculación como histórico (ya fue declarado histórico por la Junta de Andalucía, pero no se llegó a matricular). No tiene permiso actualmente para circular, pero si documentación y número de bastidor.
De procedencia militar, muy bien conservado y cuidado. Todas sus piezas son originales. Última revisión de mantenimiento en taller en Abril de 2025 desde que está gestionado por nosotros siempre guardado en Nave. Actualmente estacionado en nuestra nave en Albolote (Granada)
Se estima que no llegan a 400 lo ejemplares que aún existen de este modelo en todo el mundo.
Gasolina, (sin plomo) hay que añadirle un aditivo que se encuentra fácilmente.
3417 kg, masa en orden de marcha.
Se acompañan copias de los manuales en Neerlandés, impresos en papel, facilitados por el club DAF YA 126 de Países Bajos.
No es un vehículo para trabajar, es un vehículo para museos, coleccionistas, atrezo de cine o fincas privadas para grupos selectos.
No dude en consultar cualquier duda, solicitar vídeos o visitarlo personalmente.