DAF CF 290 Bakwagen met laadklep umpikori kuorma-auto




























Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet


























Maximální zatížení nápravy pro: 8000 kg
Maximální zatížení zadní nápravy: 11500 kg
Obecný stav: průměr
Technický stav: průměr
Optický stav: průměr
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Maximale Vorderachslast: 8000 kg
Maximale Hinterachslast: 11500 kg
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Wenden Sie sich an Pieter Derksen oder Pieter derksen, um weitere Informationen zu erhalten.
Maks. frontakselbelastning: 8000 kg
Maks. bagakselbelastning: 11500 kg
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
= More information =
Cab: day
Max. front axle load: 8000 kg
Max. rear axle load: 11500 kg
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Please contact Pieter Derksen or Pieter derksen for more information
Carga máxima del eje delantero: 8000 kg
Carga máxima del eje trasero: 11500 kg
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Charge max. sur essieu avant: 8000 kg
Charge max. sur essieu arrière: 11500 kg
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Max. tengelyterhelés: 8000 kg
Max. tengelyterhelés hátul: 11500 kg
Általános állapot: átlagos
Műszaki állapot: átlagos
Optikai állapot: átlagos
Carico massimo per asse per: 8000 kg
Carico massimo sull'asse posteriore: 11500 kg
Stato generale: media
Stato tecnico: media
Stato ottico: media
= Meer informatie =
Cabine: dag
Max. aslast voor: 8000 kg
Max. aslast achter: 11500 kg
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Neem voor meer informatie contact op met Pieter Derksen of Pieter derksen
Maks. nośność osi przedniej: 8000 kg
Maks. nośność osi tylnej: 11500 kg
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Robert Antcak
Carga máx. do eixo dianteiro: 8000 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 11500 kg
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Макс. нагрузка на переднюю ось: 8000 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 11500 kg
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Maximálne zaťaženie nápravy pre: 8000 kg
Maximálne zaťaženie zadnej nápravy: 11500 kg
Všeobecný stav: priemer
Technický stav: priemer
Optický stav: priemer
Max. axellast för: 8000 kg
Max. axellast bak: 11500 kg
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt