DAF CF 290 CF 290.18. EURO6. Geïsoleerde opbouw. umpikori kuorma-auto

























Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet



























Maximale Vorderachslast: 9000 kg
Maximale Hinterachslast: 11500 kg
Ladebordwand: B.A.R, Heckklappe, 2000 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Wenden Sie sich an Martin Vos Vos, Martin Martin Vos oder Martin Vos, um weitere Informationen zu erhalten.
Maks. frontakselbelastning: 9000 kg
Maks. bagakselbelastning: 11500 kg
Læssebagsmæk: B.A.R, læssebagsmæk, 2000 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Kontakt Martin Martin Vos eller Martin Vos for yderligere oplysninger
Cab: day
Axle configuration
Max. front axle load: 9000 kg
Max. rear axle load: 11500 kg
Functional
Tail lift: B.A.R, tail lift, 2000 kg
Condition
General condition: good
Technical condition: average
Visual appearance: average
Other information
Cargo space outer length: 860 cm
Cargo space outer width: 250 cm
Cargo space outer height: 280 cm
Additional information
Please contact Martin Vos Vos, Martin Martin Vos or Martin Vos for more information
Carga máxima del eje delantero: 9000 kg
Carga máxima del eje trasero: 11500 kg
Trampilla elevadora: B.A.R, válvula de cierre trasera, 2000 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Póngase en contacto con Martin Martin Vos o Martin Vos para obtener más información.
Charge max. sur essieu avant: 9000 kg
Charge max. sur essieu arrière: 11500 kg
Trappe de chargement: B.A.R, soupape arrière, 2000 kg
État général: bon
État technique: moyen
État optique: moyen
Veuillez contacter Martin Martin Vos ou Martin Vos pour plus d'informations
Max. tengelyterhelés: 9000 kg
Max. tengelyterhelés hátul: 11500 kg
Hátsó ajtó: B.A.R, hátsó ajtó, 2000 kg
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: átlagos
Optikai állapot: átlagos
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Martin Martin Vos vagy Martin Vos-vel
Automaat. Airco. Elektrisch bedienbare ramen. Elektrisch bedienbare spiegels. Boordcomputer. VAN BEURDEN DE LIER OPBOUW!!
Bakmaten:Lengte,860cm. Breedte,250cm. Hoogte,280cm.
B.A.R Laadklep:2000kg.
Voertuig indentificatie nr: 1273
Voor meer informatie bellen: 0031630969548 niet op zondag.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Max. aslast voor: 9000 kg
Max. aslast achter: 11500 kg
Functioneel
Laadklep: B.A.R, achtersluitklep, 2000 kg
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: 860 cm
Buiten breedte laadruimte: 250 cm
Buiten hoogte laadruimte: 280 cm
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Martin Vos Vos, Martin Martin Vos of Martin Vos
Maks. nośność osi przedniej: 9000 kg
Maks. nośność osi tylnej: 11500 kg
Klapa załadunkowa: B.A.R, klapa tylna, 2000 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Martin Martin Vos lub Martin Vos
Carga máx. do eixo dianteiro: 9000 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 11500 kg
Monta-cargas: B.A.R, monta-cargas, 2000 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Contacte Martin Martin Vos ou Martin Vos para obter mais informações
Макс. нагрузка на переднюю ось: 9000 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 11500 kg
Заднее подъемное устройство: B.A.R, заднее подъемное устройство, 2000 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Свяжитесь с Martin Martin Vos или Martin Vos для получения дополнительной информации
Max. axellast för: 9000 kg
Max. axellast bak: 11500 kg
Baklucka: B.A.R, baklucka, 2000 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Kontakta Martin Martin Vos eller Martin Vos för mer information