Ligthart 1018 BR umpikori perävaunu

PDF
Ligthart 1018 BR umpikori perävaunu - Autoline
Ligthart 1018 BR umpikori perävaunu | Kuva 1 - Autoline
Ligthart 1018 BR umpikori perävaunu | Kuva 2 - Autoline
Ligthart 1018 BR umpikori perävaunu | Kuva 3 - Autoline
Ligthart 1018 BR umpikori perävaunu | Kuva 4 - Autoline
Ligthart 1018 BR umpikori perävaunu | Kuva 5 - Autoline
Ligthart 1018 BR umpikori perävaunu | Kuva 6 - Autoline
Ligthart 1018 BR umpikori perävaunu | Kuva 7 - Autoline
Ligthart 1018 BR umpikori perävaunu | Kuva 8 - Autoline
Ligthart 1018 BR umpikori perävaunu | Kuva 9 - Autoline
Ligthart 1018 BR umpikori perävaunu | Kuva 10 - Autoline
Ligthart 1018 BR umpikori perävaunu | Kuva 11 - Autoline
Ligthart 1018 BR umpikori perävaunu | Kuva 12 - Autoline
Ligthart 1018 BR umpikori perävaunu | Kuva 13 - Autoline
Ligthart 1018 BR umpikori perävaunu | Kuva 14 - Autoline
Ligthart 1018 BR umpikori perävaunu | Kuva 15 - Autoline
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/15
PDF
Hinta:
pyynnöstä
Kysy hinnasta
Ota yhteyttä myyjään
Valmistusvuosi: 2003-09
Ensimmäinen rekisteröinti: 2003-09-04
Kantavuus: 22 980 kg
Nettopaino: 5 020 kg
Bruttopaino: 28 000 kg
Sijainti: Belgia Meer - Hoogstraten6513 km to "United States/Columbus"
Myyjän varastotunnus: 3620
Julkaistu: 29.5.2025
Kuvaus
Kokonaismitat: pituus - 9,45 m, leveys - 2,48 m
Akselit
Merkki: BPW ECO Plus
Akselit: 3
Jousitus: ilma/ilma
Akseliväli: 5 200 mm
Paripyörät
Ensimmäinen akseli: 275/70R22.5
Toinen akseli: 275/70R22.5
Kolmas akseli: 275/70R22.5
Jarrut
ABS
Lisävarusteet
Keskusvoitelu
Kunto
Kunto: käytetty
Lisätietoja
Väri: harmaa

Lisätietoja — Ligthart 1018 BR umpikori perävaunu

Suomi
General information
Bodywork: Bogie trailer

Axle configuration
Tyre size: 275/70R22.5
Brakes: drum brakes
Front axle: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 1: Lift axle; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%

Maintenance
APK (MOT): tested until 11/2025

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Additional information
Please contact DHR OTTER or GERT DEN OTTER for more information

= Dealer information =

näytä yhteystiedot
Allgemeine Informationen
Aufbau: Drehschemelanhänger

Achskonfiguration
Refenmaß: 275/70R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Vorderachse: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 1: Liftachse; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 11.2025

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an DHR OTTER oder GERT DEN OTTER, um weitere Informationen zu erhalten.

= Firmeninformationen =

näytä yhteystiedot
Generelle oplysninger
Karosseri: Bogietrailer

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 275/70R22.5
Bremser: tromlebremser
Foraksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 1: Løfteaksel; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil nov. 2025

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

= Forhandleroplysninger =

näytä yhteystiedot
Información general
Carrocería: Remolque con pivote bastidor

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 275/70R22.5
Frenos: frenos de tambor
Eje delantero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 1: Eje elevador; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta nov. 2025

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con DHR OTTER o GERT DEN OTTER para obtener más información.

= Información de la empresa =

näytä yhteystiedot
Informations générales
Construction: Remorque à traverse

Configuration essieu
Dimension des pneus: 275/70R22.5
Freins: freins à tambour
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 1: Essieu relevable; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à nov. 2025

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

= Information sur la société =

näytä yhteystiedot
VIN XL920303590211446
DATUM 04-09-2003
3 ASSEN BPW
LIFTAS
BANDEN 275/70R22.5
CENTRALE SMERING

= Bedrijfsinformatie =

WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
näytä yhteystiedot

= Meer informatie =

Algemene informatie
Opbouw: Schamelwagen

Asconfiguratie
Bandenmaat: 275/70R22.5
Remmen: trommelremmen
Vooras: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 1: Liftas; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%

Onderhoud
APK: gekeurd tot nov. 2025

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met DHR OTTER of GERT DEN OTTER

= Bedrijfsinformatie =

näytä yhteystiedot
Informacje ogólne
Budowa: Przyczepa platforma

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 275/70R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 1: Oś podnoszona; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do nov. 2025

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

= Informacje o przedsiębiorstwie =

näytä yhteystiedot
Informações gerais
Carroçaria: Reboque bogie

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 275/70R22.5
Travões: travões de tambor
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 1: Eixo de elevação; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%

Manutenção
APK (MOT): testado até nov. 2025

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

= Informações do concessionário =

näytä yhteystiedot
Общая информация
Кузов: Прицеп с тележкой

Конфигурация осей
Размер шин: 275/70R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 1: Подъемная ось; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до nov. 2025

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

= Информация о дилере =

näytä yhteystiedot
Allmän information
Överbyggnad: Boggisläp

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 275/70R22.5
Bromsar: trumbromsar
Framaxel: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 1: Lyftaxel; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%

Underhåll
MOT: besiktigat till nov. 2025

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

= Information om företaget =

näytä yhteystiedot
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Turvallisuusvinkkejä
Myyjän tarkistaminen

Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.

Hinnan tarkastaminen

Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.

Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.

Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.

Epäilyttävä ennakkomaksu

Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.

Maksupetoksia voi tapahtua esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
  • Ennakkomaksu
  • Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
  • Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
  • Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
  • Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
  • Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
  • Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
  • Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Löysitkö virheen?
Ilmoita epäilyttävistä tapauksista meille
Turvallisuusvinkkejä
PDF
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
2 200 € Netto
2004
Kantav. 7 139 kg Jousitus ilma/ilma Nettopaino 10 861 kg Akselit 2
Belgia, Bree
Ota yhteyttä myyjään
5 250 € Netto
2006
Kantav. 15 340 kg Jousitus ilma/ilma Nettopaino 4 660 kg Akselit 2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Ota yhteyttä myyjään
5 500 € Netto
2007
Kantav. 15 440 kg Jousitus ilma/ilma Nettopaino 4 560 kg Akselit 2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Ota yhteyttä myyjään
2 500 € Netto
2007
Kantav. 12 520 kg Nettopaino 5 480 kg Akselit 2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Ota yhteyttä myyjään
4 700 € Netto
2008
Kantav. 14 190 kg Nettopaino 3 810 kg Akselit 4
Belgia, Bree
Ota yhteyttä myyjään
6 950 € Netto
2003
Kantav. 5 680 kg Nettopaino 6 320 kg Akselit 2
Alankomaat, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
Bulthuis Aska 01 umpikori perävaunu
1
Hinta pyynnöstä
2003
Akselit 3
Alankomaat, Lemelerveld
Ota yhteyttä myyjään
1 800 € Netto
1997
Kantav. 12 890 kg Nettopaino 7 110 kg Akselit 2
Belgia, Bree
Ota yhteyttä myyjään
Netam umpikori perävaunu
1
1 850 € Netto
1986
Tilavuus 42,79 m³ Jousitus ilma/ilma Nettopaino 4 940 kg Akselit 2
Belgia, Wingene
Ota yhteyttä myyjään
5 750 € Netto
Belgia, Willebroek
Ota yhteyttä myyjään
3 500 € Netto
2003
Kantav. 13 280 kg Nettopaino 6 720 kg Akselit 2
Alankomaat, Vlissingen
Ota yhteyttä myyjään
Schmitz Cargobull AWF 18 German Fahrzeug umpikori perävaunu Schmitz Cargobull AWF 18 German Fahrzeug umpikori perävaunu
2
2 999 €
2004
Kantav. 15 170 kg Jousitus ilma/ilma Nettopaino 2 830 kg Akselit 2
Saksa, Lübbecke
Ota yhteyttä myyjään
3 900 € Netto
2004
Kantav. 13 040 kg Tilavuus 44 m³ Jousitus ilma/ilma Akselit 2
Saksa, Bovenden
Ota yhteyttä myyjään
2 750 € Netto
2010
Kantav. 15 540 kg Nettopaino 3 460 kg Akselit 2
Belgia, Handzame
Ota yhteyttä myyjään