Ligthart 1018 BR umpikori perävaunu






























Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.
Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.
Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.
Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.
Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.
- Ennakkomaksu
- Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
- Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
- Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
- Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
- Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
- Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
- Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Myyjän yhteydet
























Bodywork: Bogie trailer
Axle configuration
Tyre size: 275/70R22.5
Brakes: drum brakes
Front axle: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 1: Lift axle; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Maintenance
APK (MOT): tested until 11/2025
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact DHR OTTER or GERT DEN OTTER for more information
= Dealer information =
näytä yhteystiedot
Aufbau: Drehschemelanhänger
Achskonfiguration
Refenmaß: 275/70R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Vorderachse: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 1: Liftachse; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 11.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an DHR OTTER oder GERT DEN OTTER, um weitere Informationen zu erhalten.
= Firmeninformationen =
näytä yhteystiedot
Karosseri: Bogietrailer
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 275/70R22.5
Bremser: tromlebremser
Foraksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 1: Løfteaksel; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil nov. 2025
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
= Forhandleroplysninger =
näytä yhteystiedot
Carrocería: Remolque con pivote bastidor
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 275/70R22.5
Frenos: frenos de tambor
Eje delantero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 1: Eje elevador; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta nov. 2025
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con DHR OTTER o GERT DEN OTTER para obtener más información.
= Información de la empresa =
näytä yhteystiedot
Construction: Remorque à traverse
Configuration essieu
Dimension des pneus: 275/70R22.5
Freins: freins à tambour
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 1: Essieu relevable; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à nov. 2025
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
= Information sur la société =
näytä yhteystiedot
DATUM 04-09-2003
3 ASSEN BPW
LIFTAS
BANDEN 275/70R22.5
CENTRALE SMERING
= Bedrijfsinformatie =
WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
näytä yhteystiedot
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Schamelwagen
Asconfiguratie
Bandenmaat: 275/70R22.5
Remmen: trommelremmen
Vooras: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 1: Liftas; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Onderhoud
APK: gekeurd tot nov. 2025
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met DHR OTTER of GERT DEN OTTER
= Bedrijfsinformatie =
näytä yhteystiedot
Budowa: Przyczepa platforma
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 275/70R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 1: Oś podnoszona; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do nov. 2025
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Informacje o przedsiębiorstwie =
näytä yhteystiedot
Carroçaria: Reboque bogie
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 275/70R22.5
Travões: travões de tambor
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 1: Eixo de elevação; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Manutenção
APK (MOT): testado até nov. 2025
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
= Informações do concessionário =
näytä yhteystiedot
Кузов: Прицеп с тележкой
Конфигурация осей
Размер шин: 275/70R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 1: Подъемная ось; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до nov. 2025
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
= Информация о дилере =
näytä yhteystiedot
Överbyggnad: Boggisläp
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 275/70R22.5
Bromsar: trumbromsar
Framaxel: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 1: Lyftaxel; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Underhåll
MOT: besiktigat till nov. 2025
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
= Information om företaget =
näytä yhteystiedot