Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer umpikori puoliperävaunu

PDF
Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer umpikori puoliperävaunu - Autoline
Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer umpikori puoliperävaunu | Kuva 1 - Autoline
Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer umpikori puoliperävaunu | Kuva 2 - Autoline
Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer umpikori puoliperävaunu | Kuva 3 - Autoline
Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer umpikori puoliperävaunu | Kuva 4 - Autoline
Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer umpikori puoliperävaunu | Kuva 5 - Autoline
Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer umpikori puoliperävaunu | Kuva 6 - Autoline
Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer umpikori puoliperävaunu | Kuva 7 - Autoline
Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer umpikori puoliperävaunu | Kuva 8 - Autoline
Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer umpikori puoliperävaunu | Kuva 9 - Autoline
Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer umpikori puoliperävaunu | Kuva 10 - Autoline
Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer umpikori puoliperävaunu | Kuva 11 - Autoline
Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer umpikori puoliperävaunu | Kuva 12 - Autoline
Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer umpikori puoliperävaunu | Kuva 13 - Autoline
Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer umpikori puoliperävaunu | Kuva 14 - Autoline
Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer umpikori puoliperävaunu | Kuva 15 - Autoline
Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer umpikori puoliperävaunu | Kuva 16 - Autoline
Kiinnostuitko ilmoituksesta?
1/16
PDF
5 950 €
Nettohinta
Ota yhteyttä myyjään
Merkki: Fliegl
Malli: BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer
Valmistusvuosi: 2011-10
Ensimmäinen rekisteröinti: 2011-10-18
Kantavuus: 28 800 kg
Nettopaino: 6 200 kg
Bruttopaino: 35 000 kg
Sijainti: Alankomaat SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Myyjän varastotunnus: 20712box
Julkaistu: yli 1 kuukausi
Kuvaus
Kokonaismitat: pituus - 12,55 m, leveys - 2,55 m
Runko
Rungon mitat: 13,36 m × 2,47 m × 2,28 m
Akselit
Merkki: BPW
Akselit: 2
Akseliväli: 8 770 mm
Ohjausakseli
Lisävarusteet
Takalaitanostin
Kunto
Kunto: käytetty

Lisätietoja — Fliegl BAR LBW 2500 kg/2 axle steering/Dutch trailer umpikori puoliperävaunu

Englanti
Homepage: näytä yhteystiedot
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%; Federung: Luftfederung
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Wandstärke: 7 mm
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Kennzeichen: OL-52-LX
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%; Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Vægtykkelse: 7 mm
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: OL-52-LX
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
Homepage: näytä yhteystiedot
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Wall thickness: 7 mm
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Registration number: OL-52-LX
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%; Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Grosor del tabique: 7 mm
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Matrícula: OL-52-LX
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%; Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Épaisseur de paroi: 7 mm
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Numéro d'immatriculation: OL-52-LX
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
Homepage: näytä yhteystiedot
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%; Vering: luchtvering
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Wanddikte: 7 mm
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Kenteken: OL-52-LX
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Grubość ściany: 7 mm
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer rejestracyjny: OL-52-LX
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%; Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Espessura da parede: 7 mm
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de registo: OL-52-LX
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%; Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Толщина стенки: 7 mm
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: OL-52-LX
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%; Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Väggtjocklek: 7 mm
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Registreringsnummer: OL-52-LX
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
Tärkeää
Tämä tarjous on ohjeellinen. Pyydä tarkemmat tiedot myyjältä.
Ostovinkkejä
Turvallisuusvinkkejä
Myyjän tarkistaminen

Jos päätät ostaa koneen alhaisella hinnalla, varmista, että olet yhteyksissä sen todellisen myyjän kanssa. Etsi mahdollisimman paljon tietoa koneen omistajasta. Yksi huijaustapa on esiintyä jonakin todellisena yrityksenä. Jos jokin asia epäilyttää sinua, ilmoita asiasta meille palautelomakkeen kautta, jotta voimme seurata asiaa.

Hinnan tarkastaminen

Tarkista ennen kauppojen tekemistä useita myynti-ilmoituksia, jotta saat yleiskuvan kyseessä olevan koneen keskimääräisestä hinnasta. Jos valitsemasi ilmoituksen hinta on huomattavasti vastaavanlaisia ilmoituksia alhaisempi, harkitse kauppoja tarkkaan. Merkittävä hintaero voi viitata piileviin vikoihin tai myyjän vilpilliseen käytökseen.

Älä osta tuotetta, jonka hinta eroaa huomattavasti muiden samanlaisten tuotteiden hinnoista.

Älä suostu epäilyttäviin vaatimuksiin tai ennakkomaksuihin. Jos jokin kaupoissa epäilyttää sinua, kysy rohkeasti lisätietoja, pyydä koneesta lisää kuvia tai asiakirjoja, tarkista asiakirjojen aitous ja esitä kysymyksiä.

Epäilyttävä ennakkomaksu

Tämä on petosten yleisin tyyppi. Myyjä saattaa pyytää sinua maksamaan tietynsuuruisen ennakkomaksun "varatakseen" koneen sinulle. Kun huijari on saanut rahat, hän katoaa, etkä enää kuule hänestä.

Maksupetoksia voi tapahtua esimerkiksi seuraavissa tapauksissa:
  • Ennakkomaksu
  • Älä tee ennakkomaksua ilman papereita, jotka vahvistavat rahansiirron, jos myyjä on ollut mielestäsi epäilyttävä viestintänne aikana.
  • Siirto "omaisuudenhoitajan" tilille
  • Tämän tulisi saada hälytyskellot soimaan: olet todennäköisesti tekemisissä huijarin kanssa.
  • Siirto yritystilille, jonka haltijan nimi muistuttaa toisen yrityksen nimeä
  • Huijarit saattavat yrittää esiintyä jonakin tunnettuna yrityksenä, jolloin yrityksen nimi on lähes sama kuin tunnetun yrityksen. Älä siirrä varoja, jos yrityksen nimi on epäilyttävä.
  • Omien tietojen vaihtaminen oikealta yritykseltä tulevaan laskuun
  • Varmista ennen maksamista, että laskun tiedot ovat oikein ja että ne viittaavaat kyseessä olevaan yritykseen.
Löysitkö virheen?
Ilmoita epäilyttävistä tapauksista meille
Turvallisuusvinkkejä
PDF
Myytkö koneita tai ajoneuvoja?
Tee se meidän kanssamme!
Samankaltaiset ilmoitukset
7 950 € Netto
2013
Kantav. 23 840 kg Nettopaino 11 160 kg Akselit 2
Alankomaat, Leeuwarden
Ota yhteyttä myyjään
5 950 € Netto
2011
Kantav. 14 660 kg Nettopaino 7 340 kg Akselit 1
Alankomaat, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
8 950 € Netto
2014
Kantav. 23 860 kg Nettopaino 11 140 kg Akselit 2
Alankomaat, Leeuwarden
Ota yhteyttä myyjään
4 400 € Netto
2010
Kantav. 30 920 kg Nettopaino 11 080 kg Akselit 3
Alankomaat, Veghel
BAS World
21 vuotta Autolinella
Ota yhteyttä myyjään
5 900 € Netto
2009
Kantav. 4 090 kg Nettopaino 2 860 kg
Alankomaat, Nieuwendijk
Ota yhteyttä myyjään
6 950 € Netto
2014
Kantav. 23 840 kg Nettopaino 11 160 kg Akselit 2
Alankomaat, Sliedrecht
Ota yhteyttä myyjään
5 250 € Netto
2010
Kantav. 29 440 kg Nettopaino 9 560 kg Akselit 3
Alankomaat, Schimmert
Ota yhteyttä myyjään
4 750 € Netto
2011
Kantav. 31 425 kg Nettopaino 7 575 kg Akselit 3
Alankomaat, Schimmert
Ota yhteyttä myyjään
4 950 € Netto
2013
Kantav. 27 620 kg Nettopaino 7 380 kg Akselit 2
Alankomaat, Leeuwarden
Ota yhteyttä myyjään
6 500 € Netto
2013
Kantav. 31 120 kg Nettopaino 7 880 kg Akselit 3
Alankomaat, Schimmert
Ota yhteyttä myyjään
5 250 € Netto
2010
Kantav. 30 420 kg Nettopaino 8 580 kg Akselit 3
Alankomaat, Schimmert
Ota yhteyttä myyjään
4 750 € Netto
2010
Kantav. 30 420 kg Nettopaino 8 580 kg Akselit 3
Alankomaat, Schimmert
Ota yhteyttä myyjään